Lenny is deskundig, snel en effectief.

Deze pedicure weet je voeten een uitstekende behandeling te geven. Als je bij haar bent geweest, voelen je voeten weer als nieuw.

Gezellige dame die weet wat ze doet!

Altijd gezellig bij Lenny en altijd met gezonde voetjes naar huis! Ik ben vaste klant en dat zal zo blijven!

Prettig en goed

Vriendelijk ontvangen. Lenny weet wat ze doet. Geeft advies. Is bekwaam en bevoegd.

Een zeer bekwaamd pedicure, door medecijn gebruik kreeg ik erge schimmel nagels, dankzij Lenny ben ik hier nu van verlost. Als je een pijnlijk eksteroog oid heb, probeert ze altijd een plekje voor je te maken. Een echte no nonsens pedicure.

Efficiente dienstverlening

In een prettige sfeer krijg je een professionele behandeling bij een oprecht luisterende professionel.

Super goede pedicure.

Gemotiveerde, ter zake kundige pedicure, Zeer schone praktijkruimte, Duidelijke website!

Prima behandeling

Altijd voldaan naar huis

Vakkundig

Lenny is heel vakkundig. Geeft eerlijk en goed advies. Ze voelt goed aan wat een klant van haar als pedicure verwacht. De praktijk ruimte is opgeruimd en schoon.

Topper!

Zeer kundige pedicure kom er altijd super tevreden vandaan! Echt een topper en altijd gezellig :)

Super pedicure

Lenny is een heel kundige pedicure. Ze heeft mij enorm geholpen door mijn ‘trauma’ teen op de juiste manier te behandelen en advies te geven. Daarnaast is Lenny ook altijd heel gezellig en is haar praktijk brandschoon.

Goed en frofesioneel.

Mijn ervaring met Lenny, Ze is zeer goed en profesioneel met je voeten bezig! In voor een gezellig praatje. Raad iedereen Lenny aan.

Goede pedicure geeft Goede advies

Mijn ervaring is goed

Lenny, verstaat haar vak goed. Verteld wat het probleem is maak een plan. Zeker een aanrader

Altijd een feestje!

Bij Lenny langsgaan staat gelijk aan een heerlijk verwenmoment met een goed gesprek en deskundige informatie! Ze gaat voor kwaliteit en weet ontzettend veel van haar vak af. Daarnaast is de drempel ontzettend laag, je voelt je gelijk op je gemak door haar leuke en opgewekte houding. Ik zal nooit naar een andere pedicure gaan!

Sympathieke, enthousiaste vakvrouw. Verstaat haar vak

Zeer fijne en vakkundige pedicure. Kan haar aan iedereen aanraden. Oog voor mens en detail

Leuke vrouw altijd vrolijk en zeer kundig En een feestje om naar toe te gaan

Gedreven professional

Lenny is lekker direct en zeer nauwkeurig in haar werk. Erg blij mee!

Heerlijke voetverzorging

Bij Lenny komen is een heerlijkheid . Ze verstaat haar vak en ik ga altijd weer met heerlijk verzorgde voeten bij haar weg. Top mens.

Deskundig, vlot en ook nog gezellig!

Weer een fijne pedicurebehandeling gehad van Lenny. Een mooie ruime praktijk waar ik sinds kort klant ben, naar volle tevredenheid. Lenny werkt snel, met aandacht voor mijn voeten en sluit af met heerlijke warme doeken.

Gezellig

En prima voetverzorging

Na verschillende pedicure gehad te hebben zijn wij nu inmiddels bij Lenny terecht gekomen. Wij kunnen met een gerust hart zeggen dat wij nu bij een hele goede pedicure terecht zijn gekomen Praktijk ziet er goed en verzorgd uit en wat betreft Lenny spontane vrouw die haar vak heel serieus neemt en kunnen alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden over haar zijn.

Vakkundig, gezellig

Lenny is een top vrouw! Ze weet wat ze doet en doet het heel goed. Ik ga altijd zeer tevreden naar huis met mijn mooie gelakte voeten. En de voetmassage is zeker een aanrader!

Deskundig, verzorgend, gezellig

Ik kom met veel plezier bij Lenny. Ze zorgt prima voor mijn pijnlijke voeten en weet wat ze doet. Ook mijn zoon met een ingegroeide teennagel helpt ze heel goed. We hebben gezellige gesprekken en een goede verzorging, helemaal top! Na de verzorging nog een gel-lakje erover en je kunt weer flaneren op je slippers/zomerschoenen. En dan dat warme handdoekje op het laatst…..heerlijk!

Zeer goede vakkundige pedicure

Professioneel en vakkundig

Mijn ervaring is geweldig.. Een professionele vrouw die haar vak verstaat. Voor problemen.aan je voeten ben je bij haar aan het juiste adres.