Zeer vakbekwaam

Ik ben zeer tevreden, lenny verstaat het vak van pedicure goed.

Zeer goed in dr vak!!

Na jaren van veel pijn en meerdere pedicures verder, terecht gekomen bij Lenny. Een verademing! Zij ziet direct wat er aan de hand is en verhelpt je probleem. In mijn geval ingegroeide teennagels . Nu geen pijn meer. Ik vind het jammer dat ik niet eerder bij haar terecht gekomen ben. Had me veel pijn en frustraties gescheeld...

Geweldig na een behandeling krijg je zin om te dansen

Lenny is een vakkundige pedicure, waar hygiëne voorop staat. Na een behandeling voelt het of je nieuwe voeten heb laten aanmeten. Je loopt met een enorme glimlach de deur uit.

Helemaal geweldig. Altijd gezellig . En goed geholpen

Grandioos

Zeer klantvriendelijk prettig in de omgang bijzonder vakkundig

zeer fijne ervaring

Ik werd leuk ontvangen met een bakje koffie Lenny is prettig om mee te praten en de behandeling is heel professioneel.

Heerlijke behandeling

Denk je de rest van je leven last te hebben van ingegroeide nagels, door zgn tunnelnagels, is de basis van je teennagels na 2 behandelingen al recht en geen ingegroeide nagels meer, fantastisch. Echt een vakvrouw, enorm blij met Lenny.

goede service,

Kom er nu alweer een tijdje. ze is erg enthousiast in haar vak en neemt echt de tijd voor je als dat nodig is. Heel erg tevreden met haar.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Van de week bij Lenny de pedicure geweest, ik was nog niet eerder bij en pedicure geweest dus ik wist niet wat er ging gebeuren. Na een korte kennismaking met Lenny voelde ik me gelijk al op mijn gemak. Ik mocht plaatsnemen in een heerlijke stoel zodat Lenny kon beginnen aan deze "klus".. Alles werd grondig onderzocht en werd er alles uitgelegd wat er ging gebeuren. Er was tijd voor een praatje over van alles, ik voelde me helemaal op mijn gemak en Lenny nam er ook alle tijd voor om mijn voeten weer helemaal tip top in orde te maken en voor ik er erg in had was het al gebeurt! Volgens Lenny geen bijzonderheden zag er prima uit, werd me nog meegegeven! En het voelde heerlijk, tijdens en na de behandeling... En over een paar weekjes ga ik weer...... Cindy.

Heel goed

Lenny helpt je op een goede manier van je pijnlijke tenen af.

uitstekende pedicure, met een mooi frisse pedicurepraktijk

Ben er al een aantal keer geweest en ik blijf gaan!! Lenny doet geweldig werk en heeft duidelijk verstand van voeten!! Regelmatig last van een eeltpit en als ik bij der ben geweest voelen me voeten als herboren!!! Lenny’s pedicure praktijk bevind zich op een ideale locatie en is goed voor iedereen te bereiken. Daarbij is der praktijk ook nieuw en ziet er fris en welkom maar schoon uit!! Ik raad iedereen aan om naar lenny te gaan!!

keurige praktijk en Lenny stel je zo gerust ook als je angsten hebt .

prima ervaring , en zonder pijn weer naar buiten dat was een hele verademing .

Professioneel en daadkrachtig!

Mijn vrouw en ik brengen regelmatig een bezoek aan Pedicure Praktijk Lenny. We kunnen het alleen maar aanraden! Lenny is professioneel en precies in haar werk en heeft de juiste dosis kennis en ervaring zodat je snel van je klachten af bent. Geen moeilijke verhalen, Lenny gaat gelijk aan de slag. Haar praktijk is ruim opgezet, rustgevend ingericht met professionele apparatuur en, wel zo belangrijk, je voelt je meteen welkom.

Fantastisch

Pedicure Lenny heeft mij van me angst voor een pedicure af geholpen. Ik kon er namelijk niet tegen als er iemand aan mijn voeten zat dan trok ik ze gelijk weer weg. Dus ik dacht altijd dan maar geen pedicure Maar Lenny heeft mij verteld dat ik niet bang hoefde te zijn dus heb ik het maar geprobeerd met als gevolg dat ik nu lekker elke 6 weken naar haar toe gaat. Ze doet het fantastisch Echt heerlijk als ik weer geweest ben

Kwalitatief top en onwijs gezellig!

Lenny is een super fijne vrouw die alle tijd voor je neemt en er voor zorgt dat je hoe dan ook tevreden naar huis gaat. Vaak met een flinke glimlach want een bezoekje bij Lenny is heel gezellig.

voor een ieder een aanrader

Na diverse pedicures zijn ik en mijn vrouw op de juiste plek wij willen niet anders meer.

Proffesioneel, deskundig, gezellig

Een pedicure die weet waar ze het over heeftm de je op je gemak stelt. En waarbij je als klant gwn centraal staat. Ze denkt met je mee en geeft advies.

Pedicure praktijk Lenny daar word je vriendelijk geholpen.

Je word met een kopje koffie binnen gehaald . Er worden wat vragen aan je gesteld over je gezondheid. Zo ook kijkt ze je voeten na . De praktijk is netjes en schoon heerlijk om daar om de zes weken te zitten om je voeten lekker te laten behandelen.