Vriendelijk en ervaren personeel

Vriendelijk en ervaren personeel.

In korte tijd zeer goede resultaten

Sinds een paar maanden bij de huidkliniek in Rosmalen . Ik had last van acne en pigment. Door middel van verschillende soorten peelings en wat laserbehandelingen is mijn gezicht heel erg opgeknapt ! Ze geven goed advies en kijken erg goed naar wat jou huid nodig heeft, en aan kan ... Erg tevreden !

Prettige sfeer en heel vriendelijk personeel. Je voelt je echt op je gemak. Goede uitleg van versch

Je voelt je echt op je gemak. Goede uitleg van verschillende soorten behandelingen.

Ben bij De Huidkliniek is Rosmalen terecht gekomen voor laser ontharing. En kan niks anders zeggen dan in een woord, geweldig! Na meer dan 10 jaar behandelingen nu eindelijk een gevonden die echt helpt!

Expertise en service staan hier hoog in het vaandel

Ik kom al een aantal jaar bij de huidkliniek, ik vind de service en expertise super! Indien je je huid lekker wil laten verwennen, laserwn, verbeteren raad ik de huidkliniek aan!

De behandelingen van Esther zijn erg goed. Zij heeft ruime kennis van mijn aandoening en geeft naast een goede behandeling ook zeer nuttige adviezen!

Prettig team Fijne en goede behandeling

prima behandeling,vriendelijk,klantgericht,ik ben erg tevreden

ik kom er al jaren,en vind het er prettig,laagdrempelig,iedereen vriendelijk,proffesioneel antwoord bij vragen

Altijd goed advies en goede hulp. En gezellig :)

Goed ervarenpersoneel en heel klantvriendelijk

Goed ervaren personeel en heel klantvriendelijk