Zij begrijpt mij

Als je zelf beeldend kunstenaar bent en op alle details let is het heel fijn als de fotograaf je begrijpt wat je vast wil leggen Dat heeft Nikki. Dus deze Dame zit aan mij vast als ik een fotograaf nodig heb 😁

Geweldig om mee te werken, net even anders en creatief.

Nikki was no-nonsence en wist perfect de juiste emotie over te brengen in de foto's die we zochten. Snelle feedback en oplevering van de foto's.

perfect

Nikki zorgt voor veiligheid, ontspanning, en plezier. Ze weet precies wat ze wil en haar communicatie erover is zacht en zeker. Ik zou Nikki voor al onze verdere shoots voor ons bedrijf zeker weten inhuren. Want de resultaten zijn waanzinnig geweest.

Fijne, natuurlijke samenwerking.

Nikki schoot onze bruiloft juli 2016. Op zo’n dag gaat alles zo snel. Als ik maar even dacht ergens een foto van te willen, stond Nikki er al te schieten. En dat is heel fijn. Alsof ze wist wat ik wilde. Het weer was slecht maar we hebben de mooie momenten goed benut en vooral het licht op de foto’s die gemaakt zijn rond 18.00 in de duinen is schitterend.

Nikki heeft echt precies de sfeer van ons huwelijk weten vast te leggen

Het was een hele prettige samenwerking. Ze heeft echt de juiste momenten gepakt.

Goede service, super vriendelijk en snel! Precies wat ik wilde!

Ik een cover nodig voor mijn eerste engelstalige single 'Monday Breakups'. Samen met Nikki nam ik het concept door en binnen no-time hadden wij een shoot geregeld. Een dag later had ik mijn artwork!

Hele prettige familieshoot gehad met elkaar

Fantastische middag gehad, Nikki maakte echt verbinding met de familie. Opa en Oma waren aangenaam verrast, Nikki is een zeer prettig persoon in de omgang. Totaal geen stress bij het feit dat het om een groepsfoto met 52 personen ging. En ook veel geduld, kortom een topvakvrouw!

Professioneel, efficiënt en zeer klantvriendelijk

Nikki is zeer gedreven in haar werk, denkt mee en is zeer kundig en fijn om mee te werken. Ik ben ontzettend blij met de website en het logo, ze luistert naar je wensen en voert dit gelijk uit. Mocht je een website mooi willen laten vormgeven, dan beveel ik haar van harte aan.

Super fotograaf met humor en lef!

Met Nikki samenwerken is heel relaxt. Ze doet wat ze belooft, ze is grappig en heeft lef. Ze ziet voor zich wat de opdrachtgever zich ten doel heeft gesteld. Ik werk heel graag samen met Nikki!

Goede en prettige samenwerking

Nikki denkt altijd mee hoe we de ouderenzorg op een goede en respectvolle manier in beeld kunnen brengen. Ze is prettig in de omgang, werkt snel en komt haar afspraken altijd na. Daarnaast levert ze prachtige foto's. Kortom, een goede samenwerking.

Zeer kundig

Heel blij met de input en het meedenken van Nikki. Heel fijn om met haar op die manier mijn website en foto’s te kunnen maken. Een aanrader!

Passievol ernorm veel ervaring en professionele inzicht.

Wij zijn erg tevreden met Nikkie zeer prettig in omgang en spreekt duidelijke taal over haar vak inzicht. Ze gaf ons structuur in de planning van onze fotoshootdag in het hartje centrum van Den haag. Verliep super ook. Zeer tevreden met de resultaten. Kijken uit naar 2019 ! @ uZz

heldere afspraken leveren een goed resultaat

Nikki heeft voor onze site beeld geschoten van onze ruimtes, de activiteiten die daar plaatsvinden en ook sfeerbeelden van onze foyer en gevelfoto's van ons monumentale gebouw in de Haagse binnenstad. De samenwerking is erg prettig verlopen en Nikki schakelt snel als het gaat om mogelijkheden en niet direct de onmogelijkheden.

Ervaren fotografe die voelt wat het beste op de foto werkt

Wij hebben Nikki gevraagd om foto's te maken van ons en de praktijk. Dat heeft zij uitstekend gedaan! De sfeer en de uitstraling weet zij perfect te pakken. Wij hebben er zelf een gruwelijk hekel aan om gefotografeerd te worden en ook daar weet zij goed mee om te gaan! Met veel geduld en wat grappen is ook dat gelukt. Wij hebben Nikki als een echte professional ervaren die weet wat nodig is en heel goed op zowel de mens, als ook op het commerciële stukje in kan gaan. En natuurlijk ook nog eens prachtige foto's maakt.