Onbetrouwbaar

Na een jaar en 50.000 euro verder hebben we een kale tuin, een lekkende besproeingsinstallatie, een niet functionerende besproeingscomputer, een niet functionerende lichtinstallatie, een poort die niet dicht kan, een schuur die niet dicht gaat en tientallen dode planten verder. Edith is zet je voortdurend voor het blok, door de begroting na maanden achter de broek zitten pas een paar dagen voor de uitvoeringsdatum in te dienen, zodat er geen tijd meer is voor alternatieve offertes. Ze is niet bereikbaar, verdwijnt gerust maanden van de radar, komt afspraken ongelofelijk niet na.

snelle en correcte levering

Bestelling was snel en correct geleverd volgens afspraak.

Lekkage veranda na 11 maanden nog niet opgelost

Veranda bij Edith gekocht en door Edith laten plaatsen. Door een installatiefout hebben wij een lekkage. Wij hebben hier een potentieel gevaarlijke situatie, omdat onze veranda ook verlichting heeft. Wij durven geen gebruik meer te maken van de verlichting. Na heel veel e-mails is dit nog steeds niet opgelost. Edith is niet in staat iets voor elkaar te krijgen bij haar leveranciers of doet hier erg weinig moeite voor.

Gezellig, bereikbaar, beschikbaar, deskundig en met passie

Ik ben heel erg tevreden met het werk die Edith heeft voor ons gedaan. Onze tuin is prachtig geworden, met mooie planten en de juiste ruimte voor onze verschillende behoeften. Voor Edith is niet belangrijk hoe groot een tuin is: onze kleine stadstuin had haar volledige aandacht. Ze is vriendelijk, gezellig en nam altijd de tijd om haar ontwerp, maar ook onze ideeën en twijfels, samen te bespreken. Door verschillende omstandigheden (vaak buiten het control van Edith zelf) zijn er meerdere vertragingen/aanpassingen geweest, maar Edith was altijd beschikbaar, duidelijk in haar communicatie en flexibel in de planning. Een vertrouwen persoon om samen mee te werken.

Zeer goede voorbereiding, uitvoering en nazorg

Groenconcepten heeft bij ons meerdere opdrachten uitgevoerd. Dit betrof zowel de tuin als 2 dakterrassen. Groenconcepten heeft goed naar onze eisen en wensen geluisterd en op basis daarvan de ontwerpen gemaakt. Groenconcepten heeft ook de materialen en beplanting geadviseerd en aangeschaft. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De nazorg is overigens ook uitstekend. Kortom wij zijn heel erg tevreden over Groenconcepten en wij zullen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Vriendelijk, meedenkend en afspraken nakomen dus zeer betrouwbaar

Edith van groenconcepten is altijd vriendelijk bekwaam en zeer betrouwbaar. Ze denkt mee en komt met goede adviezen mocht er iets niet kloppen dan doet ze er alles aan om het probleem op te lossen. Werkt volgens mij zeer hard want ze is bijna altijd tot laat te bereiken om je van dienst te zijn. Zeker een aanrader dus.

Prima service, heel vakkundig!

Alle afspraken werden nagekomen, verhouding prijs/kwaliteit is prima!

Vakwerk op maat

Het ontwerp van onze tuin is op een creatieve manier gemaakt. Na bespreken van het ontwerp is er ruimte genoeg om het nog beter op je wensen af te stemmen. Edith heeft een zeer creatieve en moderne stijl. Ze is van alle nieuwe trends op de hoogte en heeft veel verstand van planten en bomen. Daardoor is het eindresultaat fantastisch geworden.

Een ervaren hovenier die goed luistert naar wat je wilt!

Edith heeft ons geholpen met de beplanting van onze, pas aangelegde, tuin. Ze heeft onze verwachtingen overtroffen en we hebben heel veel bijgeleerd over planten en bloemen. Ze is een echte vakvrouw met een passie voor tuinen. Ook luistert ze goed naar wat de klant wilt en nodig heeft. Zo vroegen we om een beplantingsplan, maar heeft ze ons uiteindelijk een beplantingsvoorstel gedaan wat ons veel geld heeft gescheeld. Tot slot heeft ze ons ook geholpen met het planten zelf omdat wij echt geen groene vingers hebben, maar nu ga ik met plezier in de tuin werken om alles bij te houden. Dankjewel Edith!

Super mooi product en goede service!

Wij hebben een vrijstaande pergola met schaduwdoek aangeschaft. Nadat we besteld hadden was helaas de pergola niet direct beschikbaar. Hierover werden we meteen voor op de hoogte gesteld per mail, telefonisch en bij levering via de app. Kortom: jammer dat het wat langer duurde, maar hele goede communicatie. Het wachten was echt waard, super goede kwaliteit en netjes afgeleverd! Goede beschrijvingen.

Sehr freundlich, gute Beratung und schnelle Lieferung in die Schweiz :-)

Habe 2 Pflanzenkübel aus Corteenstahl 40x40x80 cm und 2 Stück 40x40x100 cm gekauft und in die Schweiz senden lassen. Meine Fragen die ich dazu hatte wurden schnell und freundlich beantwortet. Die Lieferung dauerte nur 4 Tage. Kann die Firma jederzeit weiter empfehlen.

Prachtige tuin, verrassend ontwerp

We hebben een prachtige tuin gekregen goed afgestemd op onze wensen en een verrassend ontwerp. De communicatie met Edith verliep enorm prettig. Tijdens het inrichten van de tuin is er enorm netjes gewerkt en ligt de tuin er nu heel mooi bij. We kunnen niet wachten tot het lente wordt!

Geweldige service

Wij wilden ons terras bewoonbaar maken. Wonend aan de Maas, net een schitterend uitzicht maakten wij nauwelijks gebruik van wegen de wind en gebrek aan privacy. Het was dus geen gemakkelijke taak om een goed ontwerp te maken. Daarom zijn wij zo blij met het ontwerp dat hij dit voor ons gemaakt heeft. Zij heeft rekening gehouden met alle lastige elementen die het ontwerp met meebracht. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden over Edith van Groen Concepten.

uitstekend

Na bestelling zeer netjes en snel afgehandeld. Perfect op maat gemaakt zoals afgesproken. Snelle levering.

Perfecte dienstverlening en snelle levering

vlotte service zeer behulpzaam