deskundige behandelaar met een toegankelijke benadering

prettige gesprekken, open, eerlijk, duidelijk. steeds wordt verteld hoe wordt behandeld en met welk effect.

Duidelijk, rustig en vriendelijk ben ik geholpen door Dhr van Wely.

Na een jarenlange periode te hebben geleefd met hoofdpijn ben ik op een zekere dag naar Osteopaat van Wely gestapt met de vraag of hij mij hieraan kon helpen. Het resultaat is verbluffend. Heb op een hele rustige manier duidelijk uitleg gekregen over voeding, spijsvertering, en ben behandeld dmv massage. Na vier behandelingen hoofdpijn-vrij!! Mijn dank is groot.

Behandeling naar tevredenheid

Kon snel terecht. Heb de behandeling als prettig ervaren.

Deskundig, communicatief.

Goed bereikbaar. Nette wachtruimte. Neemt de tijd om aan te horen om welke problemen het gaat. Mogelijke oorzaak en behandeling worden goed besproken. Tijdens de behandeling wordt steeds besproken wat er gaat gebeuren. Behandeling heeft mij in korte tijd goed geholpen.

Zeer kundig

Neemt de tijd en geeft naast de behandeling ook bruikbare tips die helpen dat de klacht niet terug komt.

Perfecte behandeling met perfect resultaat

Prima uitleg en advies mee naar huis. Pijnloos verder heerlijk!

Ben zeer tevreden!!

Ben een paar jaar geleden in de praktijk terecht gekomen na eerst andere alrernatieven te hebben geprobeerd. Was na de eerste behandeling al meteen een heel stuk van mijn klachten kwijt en uiteindelijk van mijn klachten af in korte tijd. Als het weer eens opspeelt kan ik snel weer terecht. Goede bejegening, duidelijke informatie en advies

Kundig en betrokken

Jeroen van Wely is de eerste persoon waar ik aan denk als ik ergens in mijn lichaam pijn krijg waarvan ik uit ervaring weet dat het niet uit zichzelf over zal gaan. Door de jaren heen heb ik ervaren dat zijn behandeling mijn lijf (letterlijk) ruimte geeft om zich te herstellen. De pijn is veel sneller weg dan met alleen oefeningen. Ik wacht niet meer af, ik bel. En ik kan meestal snel bij hem terecht. Ik voel me bij hem in kundige en vertrouwde handen. Hij heeft mijn kinderen ook meerdere malen behandeld. Bij de een namen migraines fors af in frequentie en ernst. Bij de ander werd zeurende rugpijn opgelost. Met daarbij goed advies over zithouding voor de laptop. Jeroen is betrokken, vraagt goed door en geeft adviezen die werken. Kortom, ik ben heel blij dat een vriendin me ooit osteopathie had aangeraden en dat ik vervolgens bij Jeroen van Wely ben terechtgekomen!

Prettig, goed , elke keer een goed resultaat

Goede analyse, daarna goede behandeling. Helpt mij snel van mijn klachten af.

Hele goede ervaringen mee..

Ongeveer een jaar geleden ben ik voor de eerste keer geweest. Het heel veel verschillende klachten. Altijd zeer goed en heel vriendelijk geholpen. Heeft de tijd voor je en dat is ook heel fijn. Ga altijd weer met een goed gevoel en goede adviezen (die ook helpen) naar huis.

Perfecte behandeling met 100%resultaat

Prima behandeling en in zeer korte tijd van mijn pijn af Geweldig bedankt