Slecht

Traag en terughoudend, wel goede taxatierapport. Voor 2 Perzische tapijten hebben we mevrouw Walter gevraagd om ons bij te staan als contra-expert. De tapijten waren 40.000 Euro waar (bon aanwezig) Verzekering keerde 18.000 Euro uit. Waarde volgens taxatierapport mevrouw Walter: 50.000 Euro Vervolgens als de expert van de verzekeraar bij zijn standpunt blijft, neemt mevrouw Walter genoegen met niets. Maar wij niet. Dus opzoek naar een andere contra-expert.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dit betrof geen taxatie maar een contra-expertise. Mijn actie heeft mijnheer wel degelijk opgeleverd, dat hij een fors hogere vergoeding heeft gekregen voor de claim aan zilveren voorwerpen. Doordat mijnheer weigerde accoord te gaan met een vergoeding in natura ten aanzien van de zijden tapijten, waarvoor hij de oorspronkelijke schade-uitkering van € 19.000 weer zou moeten terugbetalen (dat bedrag was inmiddels aan iets anders besteed) heb ik daar geen "winst" meer kunnen behalen. Mijn inzet heeft mijnheer overigens in het geheel NIETS gekost.

Deskundig en zeer correct

To the point!!! Deze vaklui kunt u overal naar toe sturen. Perfect!!!