WAANZINNIG

Ik vond alles tijdens de zwangerschap fantastisch uitgelegd en goed behandeld. Ik had meteen een goeie band met sylvie en Eva en vond dat ze zeer professioneel en ook sympathiek waren met alles. Top vrouwen! Top praktijk.

Persoonlijke begeleiding, ze nemen alle tijd voor je en ze geven goede tips!

Ook bij ons 2e kindje hebben we weer gekozen voor deze praktijk. Dat zegt natuurlijk al genoeg. Een fijne persoonlijke benadering. Zeker om aan te raden!

Persoonlijke aandacht en staan altijd paraat

Weten gegevens uit hun hoofd, zijn persoonlijk. Blijven rustig en duidelijk tijdens de gehele zwangerschap. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

In veilige handen

Persoonlijke zorg met veel ervaring en dat merk je. Als ik ooit nog een tweede kindje krijg ga ik zeker terug, ze hebben mijn zwangerschap een stukje aangenamer gemaakt!

Fijne verloskundige! Professioneel en zeer goede begeleiding.

Prettige verloskundige. Erg aardig en professioneel. Zeer goede begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling!

Zeer betrokken en deskundig.

Verloskundige praktijk Eva zou ik zeker aanbevelen aan anderen. De verloskundigen zijn warm, betrokken en deskundig.

Goede begeleiding fijn contact

Voor de 2de keer bij deze praktijk. Sylvie en Eva geven goede begeleiding en heb het contact altijd als fijn ervaren. Ze zijn behulpzaam en bij onzekerheid kon ik altijd bij ze terecht.

Fijne inlevende dames die professioneel begeleiden

Ik ben professioneel en prettig begeleid door zowel Eva als Sylvi. Fijn om met vertrouwen de bevalling tegemoet te gaan. Ook tijdens mijn bevalling vond ik het erg prettig om bijgestaan te worden door Sylvi, die met haar ervaring mij er super doorheen hielp en mij echt het vertrouwen gaf om dit zo mooi zelf te kunnen volbrengen. Hartelijk dank!

Enorm betrokken en persoonlijke begeleiding

Hele fijne ervaring gehad de afgelopen 9 maanden. Beide dames zijn erg betrokken, professioneel en ervaren. Zeer goed begeleid tijdens mijn bevalling en daarna ook nog.

Professioneel, ontzetten vriendelijk, meelevend & meedenkend.

Mijn ervaring is dat zowel ik, mijn partner als ons ongeboren kindje in hele goede handen zijn bij Eva Verloskundigen. Er wordt altijd goed naar je geluisterd, altijd het zekere voor het onzekere genomen & je gaat er altijd weg met een goed & vertrouwd gevoel weg ( al je onzekerheden zijn dan weg genomen). Dit wordt mijn 2e bevalling bij jullie en ik zou ook niet anders hebben gewild. Voel mij in hele goede handen bij jullie.

super

ik ben over genomen door gynaeoloog maar vond het zo lief dat silvie toch heel betroken bleef bij me bevaling en ook daarna zekker een aanrader

Erg prettig contact

Het contact met Eva en Sylvie is me bijzonder prettig bevallen. De beide dames staan garant voor persoonlijk contact, in tegenstelling tot veel van de grotere verloskundepraktijken.