zeer prettig en erg leuke afwisselende lessen

zeer prettige afwisselende lessen.er wordt ook goed rekening gehouden met het niveau van de cursist.daarbij ook af en toe plaats voor gepaste humor wat bijdraagd aan een fijne sfeer.als ik les heb van james vliegt de tijd en is het half uur over voor ik het door heb

Tijdje bij James op les gezeten,ben nu klaar met lessen dus hierbij mijn eindoordeel.uitstekende gitarist en weet veel van muziek.Maar als gevorderde ben ik er niet veel mee opgeschoten.Vaak zou ik dingen via de mail krijgen en dergelijke voor muziek maar op 1 of andere manier kwam dat er nooit van.Ook waren de lessen niet echt gestructueerd en vaak maar gewoon wat aanspelen.Maar als beginner kun je vast en zeker wel wat leren.Maar voor mij persoonlijk zal ik er geen lessen meer nemen.No hard feelings James!succes nog

Ik kan me hier absoluut niet in vinden , omdat elke leerling (beginner en/of gevorderd) altijd in de gelegenheid is om -naast de wekelijkse les- extra info / lesstof / oefeningen etc. te vragen... Dit wordt inderdaad via e-mail gedaan (als men ernaar vraagt..)

Iedere keer weer een "muzikaal feest" om les te krijgen.

Inspirerend, aansluitend bij wie ik ben en waar ik mee zit met gitaarspelen.

Prima begeleiding, ondersteunend waar nodig, loslatend waar kan.

Bijna wekelijks een les van James, hij laat veel geduld zien en dat maakt dat ik mij toch iedere keer weer een stukje verder ontwikkel in het gitaarspelen.

Goede begeleiding meegaand in mijn muziekkeuze.

Na de basisaccoorden laat James je al heel snel zelf bekende nummers kiezen die je dan samen met hem gaat oefenen. Dat maakt het leuk.

Fijn!

Enrico denkt mee, heeft alle geduld en probeert er alles uit te halen wat werkt voor jou. Ik was zelf even gestopt, maar neem nu met plezier voor de tweede keer les bij hem.

Uitstekende muziekant!

Uitstekende gitarist,relaxte manier van lesgeven!

Een begenadigd leraar met een overduidelijk passie voor de edele kunst van het Gitaarspel.

Iedere week een super fijne les.

James kan super goed lesgeven. Hij is duidelijk eerlijk en heeft veel geduld. Iedere week kijk ik uit naar de les. Bedankt!!!

Les op maat. Geschikt voor iedereen!

Fijne manier van lesgeven. Past de methodiek en de muziek aan op mijn voorkeur en niveau.

Bij James vind ik de gitaarles leerzaam

Ik heb een goede ervaring met James. Hij geeft mij gitaarles al drie jaar en elke les leer ik wat bij. Daar ben ik heel blij mee.

Heel fijn

Leuk, leerzaam, met persoonlijke aandacht

Het is een hele leuke leraar en hij kan je snel goed gitaar leren spelen.

Ik krijg al 8 jaar les van deze leraar en ik vindt het nog steeds erg leuk. Hij is grappig en hij kan je erg snel goed en leuk gitaar laten spelen. Het is zeker een aanrader om bij deze leraar op les te gaan.

goede en rustige omgang

ik heb de lessen als prettig en zeer rustig ervaren er wordt de tijd voor u genomen zonder dat er haast achter zit de lessen zijn duidelijk de leraar is super vriendelijk