Echt een aanrader

Het hele huis voorzien van nieuwe kunststof kozijnen inclusief dakkapel. Het advies en plaatsen is echt vakwerk, en denken goed met de klant mee.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbare, vakkundige aannemer met oog voor klant en kwaliteit met meedenkend en aardig personeel

Vanaf het begin tot het eind van ons verbouw/renovatie project op een bijzonder prettige manier samengewerkt, zowel met Bas als zijn medewerkers. Rust en advies in de voorbereiding, geen gepush om snel te beslissen, realistisch en de vrijheid laten om keuzes te maken. In de uitvoering aan de planning gehouden en de rol van aannemer volledig op zich genomen. Geen gedoe voor ons als klant met onderaannemers en ook die waren van goede kwaliteit omdat Bas al jaren met hen werkt. Tijdens de uitvoering veel contact gehad met zijn medewerkers. Ook zij hebben oog voor details, wijzen op zaken en komen met voorstellen voor oplossingen voor onvoorziene zaken. Het eindresultaat is prachtig! Ik zou zo weer aan de slag gaan met Bas en beveel hem van harte aan.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu