meer dan naalden...

Mede door haar zeer professionele en uitnodigende website ging ik voor een acupunctuurbehandeling naar Paula. Ze was duidelijk, bekwaam, oprecht en in de warme omgeving van haar praktijk kreeg ik "terloops" ook nog adviezen, opmerkingen en ondersteuning vanaf getrokken kaarten mee, waardoor de behandeling in een nog breder perspectief werd geplaatst en zeer heilzaam werkte .En ik heb er daardoor een vriend bijgekregen: Michaƫl. Bedankt, Paula, voor alles, wat je met mij hebt gedeeld.

Engelen zijn altijd weer bijzonder, zij helpen mij in mijn werk. Aartsengel Michael geeft bescherming en je kunt hem alles vragen. Als je geduld hebt geeft hij je alles wat je nodig hebt.

Zeer deskundige begeleiding bij hoogsensitiviteit

Paula en ik gaan inmiddels alweer jaren terug en zelfs na 3 jaar afwezigheid van mijn kant pikt zij de draad gemakkelijk weer op. Zij weet als geen ander wat er op het moment nodig is: (tuina-) massage, acupunctuur, (engelen-) kaarten of een persoonlijk gesprek. Wat ik me van eerdere sessies herinner, is dat zij meedenkt, adviseert en ook haar eigen grenzen bewaakt als dat nodig is. Paula is niet alleen hoogsensitief, maar ook zeer assertief!

Bedankt voor je review. Als HSP'er kan ik goed aanvoelen wat anderen nodig hebben en in een aantal zaken zijn anderen beter gespecialiseerd.

Geweldig hoe Paula in korte tijd iemand kan lezen. Hoe ze ECHT luistert en ECHT voelt. Voelt wat je nodig hebt. Mij heeft ze erg geholpen door de overgang heen. Met Chinese kruiden, accupunctuur, massages, (voedings-) advies kreeg ik mijn hormonen weer onder controle. Ik ben haar heel erg dankbaar. Heb veel van haar geleerd.

Dank je voor je mooie review. Ik word blij als ik anderen kan helpen. De Chinese geneeskunde brengt zowel het lichaam als de geest in balans. Bijzonder altijd weer..

Paula heeft mij in mijn lastigste jaar er doorheen geholpen. Nu strrker dan ooit.

Accupunctuur, massage, begeleiding bij problemen. Geest en lichaam worden perfect begeleid

Bedankt voor het vertrouwen. Het is fijn om mensen weer in hun kracht te zetten.

Paula zet je weer op het rechte pad.

Met de aanwijzingen die ze geeft in combinatie met acupunctuur kun je weer helder denken en weer positief in het leven staan.

Zo blij Paula te kennen

Al ruim 10 jaar bezoek ik Paula op momenten dat het lichamelijk of geestelijk minder goed met me gaat. Ze krijgt me er altijd weer bovenop door haar holistische aanpak. Ik ben onder de indruk van haar scherpe visie. Vaak vraagt ze me naast de acupunctuur, kruiden en massage om engelenkaarten te trekken. Dit is altijd een cadeautje. Bovendien is Paula een fijne en vriendelijke vrouw.

Correct, volgens afspraak, betrouwbaar

to the point en precies wat ik nodig had

Toen ik problemen had met iemand in mijn omgeving, bood Paula aan mij te helpen. Ik ken Paula al langer, als collega en ze had me ooit eerder behandeld bij een moeilijk trauma stuk uit mijn verleden. Ik voelde van binnen dat ik ook nu weer echt bij haar moest zijn voor deze stap. Paula werkt met kaarten en die zijn altijd raak. Ze is direct, zonder hard of bot te zijn, maar dus wel helder en duidelijk. Er is duidelijk rust gekomen in de situatie waarin ik zat, en hoewel het nog steeds niet opgelost is, voel ik wel weer de vrede in mijzelf. En dat heb ik te danken aan Paula. Ik ben haar zeer dankbaar en kan haar van harte aanbevelen.

Zeer goede hulpverlening, vriendelijk en oprecht

Duidelijk Goede afspraken

Dank je voor je complimenten en je aanbeveling. Ik vind het fijn als ik mensen verder kan helpen.