De behandelingen waren doeltreffend en doen je blik verruimen

Paula neemt de tijd om naar je verhaal en hulpvraag te luisteren. De acupunctuur behandeling is super doeltreffend en to the point. Ze heeft me geholpen klachten beter te begrijpen en ook me weer goed op weg geholpen.

Wonderlijk

Paula was voor mij een onverwachts cadeautje. Al maanden zocht ik hulp voor mijn dochter die veel problemen had rondom haar ontlasting. Hopeloos was ik toen ik via via terecht kwam bij Paula. Na een emotioneel telefoongesprek stelde Paula voor dat ik eerst even alleen bij haar zou komen. Nog geen idee wat we precies gingen doen maar het voelde goed. Tijdens onze afspraak stemde Paula zich op mij af en werd middels kaartleggingen en pendelen al snel duidelijk dat ik onderdeel van het probleem was maar tevens ook gelijk de oplossing. Ik zat op dat moment erg slecht in mijn vel en mijn dochter is extreem gevoelig en uitte dat door haar ontlasting op te houden. Ik wist wel dat er werk aan de winkel was maar de sessie met Paula gaf mij zoveel inzichten. Paula kon mij ook goede dieet tips geven voor mijn dochter die haar zouden helpen. Opgelucht liep ik de deur uit en voelde mij 10 kilo lichter. Bij thuiskomt vloog mijn dochter mij in mijn armen en nog geen 2 minuten later had ze na dagen eindelijk gepoept.. Voorheen zocht ik eerst buiten mezelf naar een oplossing. Maar dankzij Paula heb ik geleerd eerst naar binnen te keren. We zijn inmiddels ruim een half jaar verder en het gaat ontzettend goed. Er is geen huisarts of kinderarts meer aan te pas gekomen. Daar ben ik Paula heel dankbaar voor.

Paula helpt je als mens met een holistische, maar tegelijk praktische kijk. Zo kun je verder!

Ik heb ervaren hoe Paula haar Oosterse (of hoog- sensitieve) zienswijze koppelt aan Hollandse nuchterheid. Ze maakt de verbinding tussen wat je in je lichaam ervaart en wat zich in het onbewuste afspeelt en maakt bespreekbaar hoe je daar in de dagdagelijkse praktijk mee om kunt gaan. Niet met omwegen waarbij je zelf tot een inzicht moet komen, maar recht voor z'n raap. Het heeft voor mij inmiddels tot meerdere doorbraken geleidt. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Voor iemand die tot de kern wil komen en het aanhoren of aankijken van een inzicht aandurft, ook als dat inzicht confronterend kan zijn, zou ik Paula van harte aanbevelen.

Betrokken en deskundige hulp

De inzichten die Paula me gaf via de kaarten helpen enorm in mijn huidige situatie. De daaropvolgende chakra behandeling heb ik ook als zeer prettig, aangenaam en effectief ervaren.

Super acupunctuur behandeling. Paula is een topper.

Paula is een ervaren acupuncturist en dat kun je aan alles merken

Hele goede begeleiding

Ik had geen ervaring met accupunktuur en ben heel blij dat ik bij Evenwichtig Leven terecht ben gekomen. De behandeling heeft mij heel erg geholpen en ook de begeleiding.

Bijzonder en helend.

Paula combineert kennis met intuïtie, vertrouwen en gezond verstand. Zij wisselt verschillende (alternatieve) behandeltechnieken af, zoals acupunctuur, tuina massage, Chinese kruiden, aura-chakra behandeling, mini-gezinsopstelling en soms ook even een knuffel... wat er maar nodig is om lichaam en geest in balans te brengen. Dankzij haar behandelingen zit ik emotioneel gezien beter in mijn vel, heb ik meer innerlijke rust en kan ik bepaalde dingen loslaten. Haar op maat gemaakte mix van Chinese kruiden zorgt dat ik 's nachts veel langer en dieper slaap en 's avonds langer energie heb. Een groot verschil met de gebroken nachten en vermoeidheid van de afgelopen 20 jaar! De acupunctuur en massages tbv lage rugpijn maakten de weg vrij voor een behandeling bij een door Paula aangeraden osteopaat. Na 1 behandeling daar, is er nu ook veel verbetering in mijn rugpijn. Een 2e behandeling volgt nog. Hopelijk blijft dit allemaal zo positief, want het leven ziet er zonder pijn en mét energie een stuk vrolijker uit :-) Paula, hartelijk dankjewel voor je goede zorgen, wijze raad en warmte.

Informatief en heerlijk ontspannen

Het was geweldig die middag Paula en Roland

Het werd allemaal bevestigd van wat ik al voelde en was voor mij heel prettig .vooral wat Roland vertelde. Kreeg hier ook weer extra energie van naar een hogere trilling wat Hopelijk meer rust geeft hoe met anderen die nog niet zo bewust zijn om te gaan . De meditatie was ook heel mooi Paula en wat voeding betreft en de dia s kon ik niet goed bij houden en was wat veel ter wille dat ik er helemaal voor open sta . Misschien kun je mij daar nog wat informatie over sturen. Bij voorbaat dank!!

Wat fijn dat je de middag als prettig hebt ervaren. De informatie over voeding ging inderdaad wat snel. Als het goed is heb je de powerpoint ontvangen. Ik zal nog een samenvatting maken en deze je toesturen, zodat je zelf kun beslissen hoe je gaat detoxen. Verder is de Chinese voedingsleer en de kruidenleer een andere kijk op voeding dan we gewend zijn. Dus om alles echt te doorgronden is het belangrijk om je er verder in te verdiepen. Een aanrader is het boek van Jutta Koehler; ontbijt je fit. Dit boek heeft recepten en achtergrond informatie over de Chinese Geneeskunde. Bedankt voor je reactie.

Holistische visie, zeer doeltreffend

Paula wist direct de oorzaak te vinden van mijn pijn. Met één behandeling bij haar verdwenen fysieke klachten die ik al maanden niet weg kreeg met fysiotherapie en oefeningen. Toen ze zag dat ik voor de diepere oorzaak beter bij een ander soort behandelaar terecht zou kunnen, raadde ze me dat direct aan. Gepassioneerd voor haar vak, betrokken, deskundig en professioneel.

Bedankt voor je reactie

Paula is vakkundig, een luisterend oor en de juiste behandeling

Een aantal jaren geleden ben ik via haar website bij Paula gekomen vanwege mijn heftige tinnitus. Na een goede intake van de klachten, stelde ze vast je hebt een burn-out, je bent uitgeput. Ik had het alleen zelf niet in de gaten want ik moest door vond ik, ook al was ik moe. Na goede accupunctuur- behandelingen met Chinese kruiden is de tinnitus nu nog lichtjes aanwezig, wat een verademing is. Een slechte dag heb ik nog wel eens, meestal vanwege drukte en Paula adviseert mij dan hoe ik dat kan voorkomen. Vorig jaar kreeg ik na een longontsteking opeens ontstekingen in mijn gewrichten en vocht in benen. De huisarts wilde mij doorsturen naar reumatoloog maar ik wilde eerst weten of Paula mij kon helpen en dat kon ze. Behandeling met accupunctuur en Chinese kruiden gekregen (je nieren zijn uitgeput zei ze) en na 2 dagen en veel moeten plassen geen dikke benen meer en de ontstekingen zijn ook verdwenen.

Hartritmestoornis

Paula kan goed inschatten waar je blokkades liggen en je ook handvatten aanreiken hoe er aan te werken. Heeft dmv acupunctuur en chinese kruiden mijn zeer onregelmatige hartritme weer op orde gekregen. Dank daarvoor.

Paula is een topper in het behandelen met Chinese kruiden

Na een uitgebreide intake en diagnose gesprek gaat Paula aan de slag met het mengen van de Chinese kruiden helemaal afgestemd op mijn persoonlijke behoeften. Deze behandeling werkt voor mij fantastisch! Al na een week merkte ik verbetering op.Ik heb weer veel meer energie, heb het niet koud, voel me gevoed, slaap beter in en door, ben nooit ziek. Enkele jaren geleden had ik dezelfde ervaring met de behandeling van Paula. Vooral in de wintermaanden is zo een extra met Chinese kruiden bij Paula heel erg aan te bevelen!

Heel leerzaam cursus met prettige sfeer

Heel complete cursus met veel aspecten onder de loep gekeken als de psychologische en emotionele aspecten van onze eet patroon. Paula kijkt niet alleen wat we eten maar wie we zijn met onze blocades of waar we mee worstelen. In de cursus kunnen we veel delen met Paula en de andere cursisten, heel fijn samenwerking binnen de groep. Door fijne meditatie en gepersonaliseerde acupunctuur behandeling helpt Paula ons op de goede weg te zetten om te afvallen. Zeer goede ervaring.

Even wennen, het heeft me wel goed gedaan

Ik moet even wennen aan de groep. Ik heb toch doorgezet en het heeft me goed gedaan.

Een hele fijne ervaring

Paula kan goed inspelen op de behoefte van de cursisten op dat moment. Hele fijne combinatie van spiritualiteit, meditatie en accupunctuur. Omdat 't in een groep is en Paula het toe laat, kunnen we onderling advies geven.

Ik heb veel geleerd in de familieopstelling met bijzondere kaarten

Paula heeft mij heel goed begeleid in het vinden van antwoorden die ik zocht in mijn familiesysteem. Dit werd met hele mooie kaarten overduidelijk gemaakt. Ook de simpele tips die zij mij gaf om thuis mee aan de slag te gaan, waren een behulpzame aanvulling op de sessie.

Ik kreeg precies de antwoorden die ik nodig had!

Fijne workshop van Paula Holzer. Mooie leggingen en prettige meditatie. Ik voelde me gezien en gehoord en ging gesterkt naar huis.

De Engelen workshop was weer heel mooi, zeker ook de kaarten die ik trok waren zeer verhelderend.

Bij de Engelen workshop hebben we eerst wat Engelen kaarten getrokken. Zo mooi altijd, je trekt altijd de kaart die je nodig hebt. Ook de Aarde kaart boeide mij zeer. Daarna een oefening waarin we oud zeer hebben afgeschoven en denkbeeldig deze in een zak gedaan buiten onze persoonlijke cirkel. Dit gedaan hebbende zijn we allen op een matje gaan liggen en heeft Paula ons begeleid in een meditatie. Ik ging diep en lag stevig op de grond, weer lekker geaard en uit mijn hoofd. Al met als zeer aangenaam ervaren. Dank je wel, Paula

Het was een fijne avond, ook van anderen deelnemers positieve reacties gehad. De engelen doen altijd weer hun werk als we erom vragen. Dank je voor je review.

balans

Er was werk aan de winkel voor Paula .Zij heeft na een aantal behandelingen die wel heftig waren mij weer geheeld. Mijn algehele welbevinden is nu goed en heb meer energie. Zij is de rust zelfde en competent.

Zeer kundig accupuncturiste en herbalist ná borstkanker.

Na een zware operatie én langdurige nabehandelingen (1 jaar én 3 maanden) t.g.v. borstkanker behandelt Paula mij met accupunctuur én Chinese kruiden. Waardoor ik langzaam meer energie krijg én vooral meer bewustwoording wat mij weerin mijn lichaam brengt. Ben heel dankbaar hiervoor.

De behandelingen van kanker kunnen het lichaam aardig uitputten. Gelukkig geven Chinese kruiden het lichaam weer voeding en kracht. Ik ben blij dat ik je kan helpen, zodat je weer in je innerlijke kracht staat.

Mooie adviezen en erg duidelijk

Zou het iedereen aanraden,die worstelt met keuzes!

verbinding

Ik volgde bij Paula de onlnine workshop hartsverlangens voor 2021. We trokken allen persoonlijke kaarten voor het komende jaar. Paula vertelde over waar dit jaar volgens de Maya's voor staat en duidde de kaarten via de engelen. Vervolgens hebben we een meditatie gedaan en contact gemaakt met onze persoonlijke engel. Omdat we tegelijkertijd met een groep mediteren, voelde de aanwezigheid van mijn engel heel krachtig. We hebben hartsverlangens uitgesproken en onze engel gevraagd ons hierbij te steunen en te begeleiden. Voor mij was het een persoonlijke en krachtige avond. Het geeft me inspiratie en focus voor het komende jaar.

Dank je voor fijne reactie. Mooi om te horen dat je de energie van je engel krachtig kon ervaren. Het was een fijne avond. Doordat de groep max 6 personen is, is het mogelijk om voor ieder persoonlijk mooie engelen kaarten te draaien. De engelenhumor is ook altijd fijn. Ik wens je nog veel veel inspiratie en focus voor komend jaar.

Geweldig!!

De chinese kruidenmix van Paula voorkomen chronische verkoudheid bij mijn dochter waardoor ze gewoon naar school kan gaan zonder gedoe.

Fijn dat de Chinese kruiden zo goed hun werk doen, dat ze chronische verkoudheid kunnen oplossen. Er is veel mogelijk met Chinese kruiden.

Na 4 behandelingen een positieve zwangerschapstest

In november 2019 ben ik gestopt met de pil vanwege een kinderwens. Later in een ziekenhuis traject op afstand gekomen waar chlomid voor een eisprong moest zorgen. Eerst zonder resultaat. Ik kreeg een tip van een bekende en besloot om een afspraak bij Paula te maken. Dit was eind oktober 2020. Ze stelde veel vragen om een goed beeld te krijgen om zo de Chineze kruiden goed samen te stellen. Daarnaast accupunctuur. Ze geeft veel adviezen betreft voeding en de werking van je lichaam. Ze kijkt naar de behoeftes ervan om het weer optimaal te krijgen. Ik geloofde erin dat het medische traject goed naast dit alternatieve traject kon bestaan. Ik kreeg een eisprong en op dit moment bijna 6 weken zwanger. Ze helpt veel vrouwen met een kinderwens. Ik ga nog door met de kruiden want ook daar kijkt ze naar. Ik ben haar ontzettend dankbaar. Ik geloof er heilig in dat mijn lichaam door haar in beter in balans kwam. Bedankt!

Ik word altijd blij als een vrouw zwanger wordt. Het is altijd weer bijzonder. En de vreugde is fijn. Mooi dat de Chinese kruiden een bijdrage leveren aan het proces.