Dr. Tromp is an excellent dentist.

Dr. Tromp is an excellent dentist in addition to being very gentle and attentionate. Her team is also very professional and nice. I highly recommend her!

Perfecte zorg op maat!

Deskundige zorgvuldige en betrokken dienstverlening met oog voor de mens achter de tand!

Kundig en vriendelijk personeel

Voor het eerst controle bij Mondzorgkliniek Zuiver aan de Vecht. Wachtkamer keurig. In de tandartsstoel konden we meekijken met wat de tandarts zag op het scherm. Zeker ook voor de kinderen heel goed en leerzaam. Tandarts nam alle tijd voor ons en legde ook alles uitgebreid aan de kinderen uit. Kundig advies over orthodontie.

Vriendelijke deskundigheid

Fijne en betrouwbare tandarts: ze is deskundig, vriendelijk, legt alles goed uit werkt heel nauwkeurig en met super moderne apparatuur. Het is duidelijk dat ze jarenlange ervaring heeft opgedaan bij een van de beste tandartsen in Nederland voordat ze de stap naar een eigen praktijk maakte.

....een zeer hartelijk welkom en alle rust in de behandelkamer.

......vanuit een andere praktijk kennen we elkaar al. De eerste zin is best wel veelzeggend. Hoewel ik niet kan zien en beoordelen wat er gebeurt heb ik alle vertrouwen in de deskundigheid. Her rustige overleg tussen tandarts en assistent(en) en de heel persoonlijke benadering maken het een mooi moment.

Zeer kundige tandarts en geeft goede informatie

Zie boven

customer friendly and professional

Ik was zeer tevreden. Ik werd met respect behandeld. Annechien en haar collega’s zijn heel professioneel en zorgvuldig. Fijn ook met state of the art equipment, ik kan mee kijken tijdens de behandeling, stelt mij op gerust.

Zotgvuldig en kundig

Erg goede tandarts met veel kennis en vaardigheid.

vriendelijk, kundig en luistert naar je wensen

Annechien Tromp is een vakvrouw. Ze neemt de tijd voor je, is uiterst nauwkeurig en professioneel. Ondanks dat haar praktijk voor mij nu een stuk verder van huis is maak ik die omweg graag. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Een goede tandartspraktijk met een prima tandarts en goed personeel.

Ruim 2 jaar bij mevrouw Tromp voor de beugel van mijn zoon. Nu netjes afgerond en mijn zoon loopt weer zonder beugel breed uit te lachen.

Zorg voor kwaliteit en aandacht

De tijd nemen en met veel geduld behandelen! Zelfs voor angsthazen zoals ik is deze praktijk een verademing.

Ik ken de mensen. Die zijn goed.

Prettige omgeving met toegewijde mensen.

Zeer bekwame tandarts, moderne praktijk met voortreffelijke mondzorg

Zeer aan te bevelen tandartspraktijk. Moderne praktijk met goede en persoonlijke dienstverlening. Zeer ervaren en kundige tandarts, die hoge kwaliteit levert met veel persoonlijke aandacht.

Mondzorgkliniek Zuiver aan de Vecht geeft veel vertrouwen.

Annechien Tromp is al jaren onze tandarts naar volle tevredenheid. Door haar open, vriendelijke en persoonlijke benadering zorgt zij voor vertrouwen. Zij is zeer vakbekwaam. Een betere tandarts kunnen wij ons niet wensen.