Fantastisch!

Ik ben super blij dat ik des tijds voor Verkeersschool Strada heb gekozen. Ruud is super rustig en legt goed uit. Ik raad iedereen aan om hierbij te lessen twijfel zeker niet!!!

Highly recommended!

I've always enjoyed driving until I arrived in the Netherlands (when it became a nightmare). Moreover, I had to apply for a Dutch driving license. As a foreigner, it was/is very important for me to feel safe driving here. I highly recommend Rude if you are in a similar situation. He helped me to bring back the fun of driving in a country overwhelmed by traffic rules and not become a statistic in a place where people seem to be constantly trying to get killed (especially bicycle riders). Rude brought me the best of two worlds: he helped me to drive safely and confidently in the NL (which is the main and most important thing), but he also helped me to understand the theater I had to show at CBR to get my license first try. Super! He was also a very nice person to have around, flexible with time and payments. Thank you for everything, Rude!

Helemaal top

Ruud is super geduldig. Hij helpt je graag met alles. Hij weet er ook altijd wat leuks van te maken Super bedankt voor alles!!

Top rij instructeur.

Ik heb auto en BE rijbewijs bij hem gehaald. Hij legt goed uit, en hij is altijd in voor een grapje.

Leuke en leerzame rijlessen

fijne leeromgeving en flexibele lessen

het was fijn om op een gezellige manier auto te leren rijden. Ruud geeft handige tips en trucjes om het autorijden voor jezelf makkelijker te maken.

Helemaal top

Echt een fijne sfeer in de auto, echt een aanrader Ruud is een topper

De fijnste en beste rijschool van omstreken.

Je voelt je heel snel op je gemak. En de rijlessen van Ruud zijn extreem leerzaam. Als je na jou 1 uurtje rijles klaar bent dan heb je ook echt het gevoel dat je wat hebt geleerd. En dat is bij de meeste rijscholen niet het geval…

Goed geregeld en in 1 keer gehaald

Goeie begeleiding om zo goed mogelijk het examen in te gaan

Mijn ervaring is in 1 woord te noemen: geweldig

Door Ruud en zijn goede inzet en geduld in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen. Bedankt voor de lessen en succes in de toekomst! Ik zie je op de weg nog wel :)

Prettig en flexibel

Ontzettend prettig leren rijden met heel veel flexibiliteit in het plannen!

Goede lessen en een aardige instructeur.

Het was fijn dat ik direct terecht kon bij Ruud en er was altijd flexibiliteit met het inplannen van de lessen. Ook waren het goede en leuke lessen en ben ik daardoor in één keer geslaagd.

Laat jou je ding doen en helpt en geeft tips waar het nodig is !

altijd een fijn gevoel in de auto

ik keek altijd enorm uit naar de rijles en vond het ook oprecht heel leuk. ik kreeg een veilig en vertrouwd gevoel van ruud en had ook bijna geen tot geen stress voor mijn examen omdat ruud mij goed had voorbereid, hierdoor ben ik ook in 1x geslaagd!

Super Goede rijschool in 1 keer geslaagd met dank aan Ruud :)

Hele goeie ervaring!

Het was altijd gezellig in de auto, maar toch hebben we het snel afgerond. En in 1 keer geslaagd. Een grapje kan altijd, maar ook serieus als het nodig is.

Erg goed geleerd om auto te rijden

Hij is een heel goede rijinstructeur en legt goed uit. Hij is erg sociaal, maar maakt soms opmerkingen waar niet iedereen comfortabel mee zou zijn en planning gaat soms een beetje stroef

Fijne en gezellige rijlessen

De rijlessen met Ruud zijn goed en duidelijk. Hij legt duidelijk uit en neemt de tijd voor je, ook is hij flexibel. Hij zorgt voor een gezellige en ontspannen sfeer!

Top rijschool, en hele gezellige instructeur!

Ik ben in 1x geslaagd bij Strada! Ruud geeft je gezellige maar wel duidelijke lessen. Je merkt dat hij ook echt wilt dat je slaagt en dus geen lessen verspilt. De lessen voelen ook niet zo zakelijk aan, maar je leert toch super snel. Bedankt Ruud!

Goed geleerd om auto te rijden

Hij is een goede instructeur en heel sociaal, maar maakt soms opmerkingen waar niet iedereen comfortabel mee zou zijn en planning gaat soms een beetje stroef

Goed geleerd om auto te rijden

Hij is een goede instructeur, maar maakt soms opmerkingen die op het randje zitten/niet iedereen comfortabel mee zou zijn en planning ging soms een beetje stroef. Hij is wel heel aardig en sociaal