Donders mooi

Ja met Ruudje in de auto is het altijd gezellig. In korte tijden veel geleerd en heel flexibel met tijden. Hier slagen moet lukken!

Uit de brand geholpen.

Ik ben bij een andere rijschool recent gezakt voor mijn praktijk examen. Ik heb een rijbewijs nodig mijn opleiding en de tijd begon behoorlijk te dringen. Ruud heeft toen enorm met me meegedacht en tijd voor me vrijgemaakt. In 2 lessen heeft Ruud me meer rust gegeven en een boel bijgeleerd. Ik ben met zijn hulp vandaag geslaagd voor mijn herkansing! Ik kan iedereen lessen bij Strada aanraden. Ruud brengt jarenlange ervaring met zich mee en zet zich echt voor je in!

Super !

Ik ben speciaal van Rijnsburg naar Arnhem toegegaan om bij Ruud les te nemen. Super vent en neemt echt de tijd voor je. Inmiddels ben ik geslaagd en daar ben ik reuze blij mee. Dank je wel Ruud, voor je geduld en fijne samenwerking !

Super vent !

Wat een enorme fijne vent is die Ruud ! Bij de eerste ontmoeting onstaat er al gelijk een klik. Hij weet waar hij over praat en is enorm gedreven om je het rijden te leren. Iemand die de tijd en geduld heeft om je te laten slagen. 5 sterren met een goud randje !

Zeer sfeervol, respectvol en professioneel.

Door Ruud krijg je een vertrouwd gevoel achter het stuur. De sfeer is altijd goed en jij kan er altijd om lachen. Hij is eerlijk met je lessen en geef je advies waar je het nodig hebt. De tijd neme en geduld voor zijn leerlingen staat bij Ruud op #1 Ik heb met volle trots mijn rijbewijs vandaag mogen ontvangen. Ruud dankjewel!

Hele fijne en leerzame rijschool!

Ruud weet precies de combinatie tussen gezelligheid en werken. Het waren onwijs gezellige en leerzame lessen en hij geeft nooit op (zelfs niet bij mij ;) )

Fijne lessen gehad

Super aardige rij instructeur de lessen waren heel veel en heb een leuke ervaring gehad!

Hele fijne rij instructeur

Ruud zorg ervoor dat je zelf fouten kan maken in een veilige omgeving zodat je snel leert ervan. Hierdoor ga je snel vooruit.

Echt een top rijschool!

Mijn ervaring met rijschool STRADA waren uitstekend! Echt een goeie en aardige rijinstructeur. Ik ben in een keer geslaagd!!

Super fijne lessen

Geslaagd in 1x. Hele fijne lessen gehad en altijd gezellig met Ruud.

Een rijschool met een duidelijke aanpak.

Ruud luistert naar wat je vraagt en hij helpt je je doelen te bereiken. Er is genoeg ruimte om aan je verbeterpunten te werken. Ruud is een prettige instructeur met een directe en duidelijke communicatie. Je kunt geen betere rijschool vinden, echt een aanrader!

Topper!

Ruud is een enthousiaste rij-instructeur die er alles aan wil doen om jou te laten slagen. Hierdoor zit hij er soms misschien wat te veel bovenop, maar dit is met goede bedoelingen. Zeker in combinatie met Papendal is Ruud een topper in het regelen met rijlessen en het aanpassen aan de toernooien/trainingsschema’s.

Erg goed

Al snel leer je verkeerssituaties te herkennen en zo steeds zelfstandiger te rijden. Had het gevoel dat ik er ook klaar voor was toen ik examen moest doen ! Ook erg flexibel qua lessen.

Ruud en ik hebben elkaar 3 weken geleden leren kennen. Hij had toevallig een uitvaller voor de praktijk examen en heeft gelijk mijn naam erop gezet- nou had ik geluk , omdat de wachtrij enorm lang is en heb ik zelf als topatleet weinig tijd ivm veel in het buitenland zitten. Wij hebben 2 weken de tijd gehad om ‘examen ready’ te zijn en het is ons gelukt. Ik ben in 1x geslaagd! Ruud stelde mij heel erg op mijn gemak, hij gaf mij ook de confidence die ik af en toe miste. Na 33 jaar als rij instructeur werkende te zijn is hij nogsteeds heel enthousiast over zijn werk en dat geeft de leerling juist een prettig gevoel. Vooral als hij ook tijd maakt op de zondag om met jou 3 uurtjes te gaan lessen, dag voor de examen ;) Voor een ieder die z’n rijbewijs wilt halen, echt een aanrader! Thanks Ruud.

Snel geregeld, goede kennis en kwaliteit

De aanvraag voor aanhangrijbewijs kon snel geregeld. Niet meer les dan nodig.

Fijne uitleg van een goede instructeur.

Ruud is een hele fijne en ervare instructeur, heeft me alles duidelijk uitgelegd en grijpt ook alleen in wanneer het alleen echt moet dus je maakt dan ook fouten waar je dan de volgende keer op kan letten. Voor de rest altijd gezellig gehad tijdens het lessen en raad STRADA zeker aan.

duidelijke en gezellige lessen

De lessen waren duidelijk en fouten tijdens het rijden werden goed uitgelegd en vervolgens goed geoefend. Tijdens de lessen was het gezellig maar ook serieus wanneer nodig, al met al zeker aan te raden

Altijd super gezellig maak ook serieus als het moet Veel kunnen lachen en goed kunnen leren Echt een aanrader voor iedereen Ik kom er zeker terug voor mijn aanhanger rijbewijs

Super goed!

Zelf heb ik 3 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald in een korte tijd bij Ruud. En dit heb ik in 1x gehaald! Ruud denkt altijd goed met je mee en het is altijd gezellig in de auto. Mijn vriend lukte het maar niet om te slagen bij andere rijscholen en ik heb hem toen naar Strada gestuurd. En wat denk je? Meteen gehaald! Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!!

Beste keuze die ik ooit gemaakt heb!

Ruud is een fijne, leerzame en grappige instructeur. Ik ben zooo blij dat ik van Nijmegen naar Arnhem ben gekomen om naar Ruud te gaan. Eerder een vervelende ervaring bij een andere rijschool gehad. Hierdoor vond ik het best spannend. Ruud heeft mij de rust gegeven en heeft altijd willen luisteren wanneer ik onzeker of gespannen was in de auto of het lastig vond. Ruud heeft veel mensenkennis en zag daardoor wanneer ik iets voelde en vroeg er dan ook naar. Hij wist mij iedere keer weer te helpen en op te klaren om vrolijk de auto weer in of uit te stappen. Als je iemand zoekt die zich aanpast op jou als persoon en als je een fijne, leerzame tijd in de auto wilt hebben is verkeersschool Strada, het juiste adres! Ruud ik ga je missen! Dankjewel voor alles!

Mijn dochter heeft een tijd gelest bij een andere rijschool. Helaas zat er weinig schot in en leverden de lessen en het rijden veel stress op. Gelukkig zijn we bij Ruud terecht gekomen. Hij heeft haar in korte tijd het vertrouwen gegeven dat ze wél auto kon rijden en in 1 x geslaagd! Dankjewel!

Super <3

Ik moest switchen van leraar en het was een verademing toen ik bij Ruud terecht kwam. Ik heb faalangst, maar hij coacht heel goed en positief, en hij is heel betrokken bij je rijopleiding. In 1 keer geslaagd!

Altijd goede rijlessen gehad

Altijd goede rijlessen gehad, omdat Ruud mij scherp hield en een aardige man is. Die combinatie werkt goed voor mij! Ook is al het materiaal gewoon goed in orde

Top rijschool!

Top instructeur! Ruud is gezellig en enthousiast en kijkt ook echt naar de persoon die naast hem in de auto zit en past daar zijn manier van lesgeven op aan. Daarnaast is hij goed bereikbaar en flexibel qua planning. Ben zelf begonnen met lessen in Didam maar later verhuisd naar Arnhem i.v.m. een nieuwe baan. De nieuwe locatie en tijden waren geen enkel probleem. Ook leert hij je meer dan alleen de basis die het CBR vereist, zoals hoe je moet tanken en een auto onderhoudt. Je rijdt niet alleen maar standaard examenroutes maar ook situaties die je voorbereiden op het echte autorijden. Als laatste is het een groot pluspunt dat hij van tevoren een inschatting maakt hoeveel lessen je nodig hebt en je niet pas aan het einde van je pakket inplant op een examen zoals veel andere rijscholen. Dit betekent dat je rond het einde van je pakket ook daadwerkelijk aan de beurt bent voor het rijexamen en niet extra lessen hoeft te kopen ter overbrugging tot aan je examen nu de wachttijden bij het CBR langer zijn. Een aanrader!

Rustig en duidelijke les

Bij de proefles BE eerst uitleg over de auto en de aanhangwagen. Tijdens het rijden kan je prima een conversatie maken met Ruud. Voor het examen nog aantal oefeningen gedaan en ook door mooi krappe straatjes heen. Zelf heb ik geen klachten.