Super B&B

Fijne B&B zeer vriendelijke gastheer, prima bedden en zelfs een zitje met een grote tv. Helaas werkte het weer niet mee.

Helemaal top

Wij zijn een nachtje verbleven in de b&b. Super vriendelijke gastheer. Mooie en Schoone kamer. Wij hebben een take away ontbijt meegekregen ivm vroege vertrek. Was heerlijk en minstens zo goed als dat wij het ter plaatsen zouden hebben gegeten. Wij bevelen de b&b zeker aan. Bouke bedankt

Geweldig!

Vriendelijke eigenaar met woning in buitenwijk. Meerdere kamers beschikbaar; wij hadden eigen badkamer met toilet. Schoon, ruim genoeg. Overal airco in de kamers en ‘s morgens een fantastisch ontbijt. Erg genoten hier.

Geweldige ontvangst, heerlijk geslapen uitstekend ontbijt

Rederij Doeksen biedt ons alleen nog de keus om de boot van 8 uur naar Terschelling te boeken, wij kiezen deze bed en breakfast. Is een goede keus, we overnachten in kamer Terschelling, krijgen ontbijt mee en gebruiken de kleine badkamer voor een douche. Prijs kwaliteit verhouding is prima, zeker als je weet dat ik meer dan een jaar in hotels heb gewoond waar het soms niet fijn toeven was.

Super!

Gastvrije ontvangst, voelt je meteen welkom. De kamer was schoon, verzorgd. Zo ook de badkamer, netjes en schoon. Rustige omgeving. Prima bedden. Het ontbijt is ontzettend goed verzorgd! Complimenten aan de gastheer Jouke! Een gigantische aanrader! Voor nu en nog eens...Oant sjen!

Heerlijk

Fijne bedden, uitgebreide kamer met zitje en een luxe ontbijt.

verzorgde b&b

maar meer dan 10 opvolg mails van diverse service sites is van het goede teveel! irritante mailbox vullers. als er nog volgen gaan ze in de spam lijst!

een heerlijk gastvrij en relaxed verblijf!

Wij werden persoonlijk door Jouke ontvangen en voelden ons meteen welkom. Jouke is een enthousiaste man die het ons naar de zin probeerde te maken. Dat is prima gelukt! Helaas is het ons niet gelukt om koffie te maken, hahaha! Wij komen hier zeker terug!

Het was netjes en erg goed verzorgd

Hartelijk welkom en erg goed verzorgd.

Prima.

Prima.

Deze BenB is een aanrader!

Gut geslapen, een lekker uitgebreid Fries ontbijt en genoten van Jaukes gastvrijheid!

Schoon, heerlijke bedden, een prima ontbijt en een hartelijke, gastvrije ontvangst

Geweldig verblijf.

Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaar, mooi ingericht, schoon, modern, nergens iets op aan te merken en alles voor een zeer schappelijke prijs.

Vriendelijk, netjes en goede bereikbaarheid

Prima keuze. Gastvrij, vriendelijk en geïnteresseerd. Goed bed, lekkere stoelen en een gezellige uitstraling. Gevarieerd ontbijt.

Geweldig b&b

Ondanks mijn vrij late aankomst werd ik hartelijk ontvangen. Dat is heerlijk als je er een lange en vermoeiende reis op hebt zitten. De bedden zijn prima, kamer netjes schoon en je kunt er een heerlijk kopje koffie zetten. Ontbijt is geweldig. Wat een keuze! Als ik in de buurt ben dan overweeg ik zeker om nog eens te logeren in b&b Oosterpark.

Rustige locatie, prima kamer, lekker bed, goed ontbijt en gastvrij wat wil je nog meer 😉

Locatie ligt dicht bij de haven in een rustige omgeving.

Prima overnachting met uitgebreid ontbijt

Vriendelijk ontvangen en een fijn bed. Netjes en schoon. Ontbijt is vanaf 08:00uur maar omdat ik om 08:00 al weg moest kon ik eerder aanschuiven. Uitgebreid ontbijt en de mogelijkheid om nog wat mee te nemen voor mijn werkdag. Zéér gastvrij

heel vriendelijk onthaal, propere kamers, huiselijke sfeer

Vriendelijk onthaal in huiselijke sfeer, ideale overnachting voor ons gezin in kader van vroeg vertrek met de veerboot richting Vlieland. Verzorgd ontbijt. We merken dat de gastheer dit met hart en ziel doet .

Heel goed

Gastvrij, heerlijk ontbijt en brandschoon

Warme ontvangst & oprechte hartelijkheid

Nette B&B, verzorgde badkamer, zithoekje met tv, eigen koffiezetapp & waterkoker, top voor mekaar! Wij namen de vroege boot, maar dat was geen probleem, kregen een zeer uitgebreid ontbijtpakket mee!

Het verblijf aan B&B Oosterpark in Harlingen was zeer geslaagd

Mijn dochter en ik verblijven vier nachten bij de B&B. De ontvangst was erg aangenaam en gastvrij. De kamer was volledig naar de wens. Er ontbrak niets. Er was zelfs koffie/thee/chocolademelk voor iedere dag. Met een koekje er bij. Het ontbijt was zeer goed. We hebben ook een lunchpakket gehad, het was super lekker, bedankt hier voor! Wij hebben genoten van het verblijf.

Alles was tip-top in orde. Denk niet dat het nog beter kan!

Een hartelijke ontvangst voor een rustig verblijf en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Warme belangstelling van de eigenaar! Alles was tip-top in orde en ik kreeg de indruk dat wanneer dit niet helemaal in orde zou zijn, het binnen een paar minuten geregeld zou zijn.

Bijzonder goed

Zeer nette schone kamer. Goed verzorgd. Goed meubilair. Zeer vriendelijke host.

GEWELDIG!

Alles was er goed. De bedden , het ontbijt de kamer, heel gezellig en de gastheer was een bijzonder aardige man. De badkamer ook heel comfortabel. Kortom wij zullen deze BNb iedereen aan bevelen.