Geweldige. Ervaring

Goede verzorging. Fijne. Mensen. Mooie kamers. Alles goed. Verzorgd. Goed ontbijt. En. Zeker voor herhaling vatbaar

Nette schone kamer,met vriendelijke behulpzame gastheer.

Goede locatie dichtbij centrum Harlingen.vriendelijke ontvangst door de gastheer.prima kamer en voortreffelijk ontbijt.

Gezellig, mooi, aanrader, lekker

In een woord: geweldig!!!

In één woord top

Prima kamer: schoon en verzorgd. heerlijk ontbijt. Enthousiaste ontvangst.

een prima en gastvrij verblijf.

Een zeer vriendelijk welkom en een ruime goed ingerichte kamer kregen wij. Ook het ontbijt was uitstekend verzorgd en van alle mogelijke lekkernijen voorzien. Een adres om te onthouden.

Op alle fronten scoort de eigenaar 100%. Vriendelijk, behulpzaam, meedenken, super uitgebreid ontbijt met speciale streek producten, fijne schone kamers, lage prijs enz.

Het was geweldig

De kamer was prima en het ontbijt voortreffelijk.

Zeer gastvrij, uitstekende kamer, super ontbijt!

Fijn b & b

Mooie ruime kamer. Super en uitgebreid ontbijt. Spontane en gezellige gast heer. Geweldig !

Prima, we zijn zeer tevreden

We wisten dat er alleen nog een kleine kamer met eigen sanitair beschikbaar was. We werden aangenaam verrast door de prima prijs/kwaliteitsverhouding. We komen graag nog eens terug!

Fantastische kamer en gastheer

Hele mooie kamer met apart zitgedeelte en privé badkamer. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt. Gastheer deed alle mogelijke moeite om alle wensen van ons te vervullen (late aankomst, vertrek na 12.00 uur en lekker lunchpakket meegekregen). Mochten we ooit weer in de buurt van Harlingen willen logeren dan gaan we zeker terug. Een tien met een griffel

Een verrassende ervaring.

Wij kiezen eigenlijk altijd voor een hotel. Maar deze keer omdat het een leuke aanbieding was kozen we voor een b&b. Maar mijn vooroordeel neem ik bij deze terug. Het is meer dan uitstekend bevallen.

Prachtige B en B in mooi Harlingen.

Enthousiaste ontvangst, mooie kamers en prima arrangement ( dagje Terschelling). Top ontbijt.

Goede service, mooie kamer

B&B Oosterpark is een aanrader. Vriendelijke gastheer, goede service, mooie kamer en lekkere bedden. Heerlijk ontbijt meegekregen voor op de boot. Goede start van onze vakantie naar Vlieland, slechts 10 minuten fietsen naar de boot.

Enorm gastvrij

Nog nooit zo meegemaakt! Wat een gastvrijheid en wat een fijne kamer! Hele vriendelijke ontvangst, en we hadden geen ontbijt bijgeboekt ( wij dachten “ bed and breakfast”, das automatisch zo...) maar geen probleem, direct in orde. En wat voor een ontbijt, er ontbrak echt niets!! Fijne kamer, erg schoon en fijn bed. Aardig wat B&B ‘s bezocht in de loop der jaren, deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Als 10 sterren zou kunnen .... ik had ze gegeven! Wij komen zeker weer!

Ruime nette kamer en een meer danvoldoende meeneem ontbijt

Warm welkom. En een meedenkende gastheer waardoor alles piekfijn geregeld is

In de watten gelegd

Gastheer Joude heeft gastvrijheid tot een kunst gemaakt. De kamer was lekker koel door de airconditioning. Prima bedden. Heerlijk ontbijt, het beleg werd koel gehouden. Zeer overdadig. Als je wilt kun je van wat over is een lunchpakket maken. De accommodatie is een stukje van centrum van Harlingen in een rustige woonwijk. De gastheer zorgt er voor dat je geen parkeergeld hoeft te betalen.

Geweldig fijne B&B, waar je graag terugkomt!

In rustige woonwijk op 10 minuten loopafstand van Harlingen Haven ligt deze fijne B&B, met vijf sfeervolle kamers met airco en prima bedden, badkamer met douche en toilet. De hartelijke, enthousiaste gastheer zorgt voor een overheerlijk, uitgebreid ontbijt. Bij bezoek aan Terschelling of Vlieland kun je een picnic-ontbijt meekrijgen. En wil je iets weten over bezienswaardigheden of restaurants, vraag het de gastheer! Kortom, B&B Oosterpark is een een fijne plek, waar je graag terugkomt!

Geweldig adres

Geweldige mensen die met plezier en passie hun werk met veel enthousiasme uitvoeren, Een echte aanrader.

Helemaal goed.

In deze B&B hebben zijn mijn vrouw en ik prettig ontvangen, wij hebben in een nette en frisse kamer prima geslapen en als "kers op de taart" was er 's morgens een zeer compleet en smakelijk ontbijt. Wanneer wij weer eens in deze regio komen boeken wij opnieuw.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een vriendelijke en behulpzame gastheer. Een heerlijk uitgebreid onbijt. Mooie en schone kamers. Het ontbrak ons aan niets.

Mooie kamers zeer verzorgt . Goed ontbijt ruim voldoende brood en beleg . En zeer behulpzaam bij calamiteiten .

Een top gastheer, super ontbijt en een schone kamer met alles erop en eraan en een geweldige douche. Een echte aanrader. Echt top

Uitstekend adres met prima verzorging !

Keurig verzorgde kamer en fantastisch ontbijt , voor een redelijke prijs , we komen hier zeker terug !

We zijn zeer tevreden

Zeer hartelijke ontvangst. Goede kamer en een heerlijk ontbijt.