Warme ontvangst & oprechte hartelijkheid

Nette B&B, verzorgde badkamer, zithoekje met tv, eigen koffiezetapp & waterkoker, top voor mekaar! Wij namen de vroege boot, maar dat was geen probleem, kregen een zeer uitgebreid ontbijtpakket mee!

Het verblijf aan B&B Oosterpark in Harlingen was zeer geslaagd

Mijn dochter en ik verblijven vier nachten bij de B&B. De ontvangst was erg aangenaam en gastvrij. De kamer was volledig naar de wens. Er ontbrak niets. Er was zelfs koffie/thee/chocolademelk voor iedere dag. Met een koekje er bij. Het ontbijt was zeer goed. We hebben ook een lunchpakket gehad, het was super lekker, bedankt hier voor! Wij hebben genoten van het verblijf.

Alles was tip-top in orde. Denk niet dat het nog beter kan!

Een hartelijke ontvangst voor een rustig verblijf en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Warme belangstelling van de eigenaar! Alles was tip-top in orde en ik kreeg de indruk dat wanneer dit niet helemaal in orde zou zijn, het binnen een paar minuten geregeld zou zijn.

Bijzonder goed

Zeer nette schone kamer. Goed verzorgd. Goed meubilair. Zeer vriendelijke host.

GEWELDIG!

Alles was er goed. De bedden , het ontbijt de kamer, heel gezellig en de gastheer was een bijzonder aardige man. De badkamer ook heel comfortabel. Kortom wij zullen deze BNb iedereen aan bevelen.

In een woord "GEWELDIG

Helemaal TOP

uitstekende bed en breakfast top kwaliteit

wij hebben het uitstekend naar de zin gehad in u B en B alles prima voor elkaar en super fijne bediening en de kamers zijn van hoge kwalitijd wij hebben er zeer van genoten. hartelijk dank Jouke & Karin ga zo door met u B &B een vriendelijke groet van Rikie en Henk Brinks en Jan en Gerrie Stoel uit Hardenberg p/s geen op of aanmerkingen {wat wil de mens nog meer???}

Helemaal top.

Heel prettige ontvangst. Duidelijke uitleg mbt apparaten, zoals tv. Heerlijk bed. Fantastisch ontbijt. Een feestje om er te verblijven.

Heeft naar mijn mening geen verbetering nodig!

Prima om een paar dagen te verblijven

tot in de puntjes verzorgd !

prachtige kamer met 2 heerlijke stoelen, prima matrassen en een mooie badkamer en koffiemaker (dolce gusto). Het ontbijt was heel uitgebreid, met veel keus, in een gezellige eetkamer. De gastheer is zeer enthousiast en wil het de gasten echt naar de zin maken en heeft tips over de mogelijkheden in de omgeving en leuke/goedkope eetgelegenheden. Kortom een heerlijke 2 dagen gehad waarvoor dank !

Prima. Komen beslist nog een keertje terug, maar wel met fietsen bij ons.

Het is. Een prima plaats om te overnachten. Goede service. Fijne. Gastvrouw en gastheer. Prima. Bedden. En geweldig ontbijt. Echt een plaats. Om. Aan te bevelen. Bij. Vele anderen

Es fehlt an nichts!!!

Wir wurden hervorragend betreut, leckeres Frühstück, schönes Zimmer. Der Gastgeber war sehr hilfsbereit und sehr freundlich.

geweldig

dit was pas onze tweede ervaring met een B&B ,maar wat een gastvrijheid en luxe , in een woord geweldig

Fantastisch

Alles tot in de puntjes geregeld. Omdat wij op tijd weg moesten kregen wij een uitgebreid ontbijt mee, dat was genieten, dank daarvoor.

Alles prima in orde.

Erg gastvrij ontvangen. Kamer prima op orde. Matras prima. Airco erg plezierig (buiten 32 graden, binnen 20) en nauwelijks hoorbaar. Ontbijt ook heel goed. Kortom: zeer aan te bevelen.

Prima verzorgd!

Vriendelijke ontvangst. Goede voorzieningen en zeer goed ontbijt.

Klasse

Hartelijkheid, schoon, goed ontbijt, goede bedden enz, enz.

Geweldige gastvrije BNB

Hartelijke ontvangst, ruime kamers met alle voorzieningen. Heerlijk ontbijtpakket omdat we vroeg op pad moesten. Een aanrader

Alles was tot in de puntjes verzorgt! Een lekker ontbyt,fyne en schone bedden, Ruime kamer met airco. Maar vooral de vriendelyke en behulpzame benadering van youkje en karin was top!

Voor ons de beste B&B ooit 👍🏻

Alles was top ! De kamer met airco, de mooie badkamer, het heerlijke en meer dan complete ontbijt. En niet te vergeten de zeer vriendelijke gastheer. Fietsen mochten in de tuin onder de overkapping.

Een geweldige b en b, als we nog eens terug gaan naar Harlingen is het daar.

Alles was super, de kamer met airco, de bedden, de douche, het ontbijt, en de gast vrijheid.

Gastvrij en een heerlijk ontbijt!

Een heerlijk nachtje in deze B&B. Alles krakend schoon, de eenpersoonskamer functioneel en vriendelijk ingericht. Van alle gemakken voorzien. De volgende ochtend een hartelijk welkom door de zorgzame gastheer Jouke en een heerlijk ontbijt. Kortom: een aanrader!

Comfortabel, hartelijk en rustig.

Gastheer is zeer attent, vriendelijk. De locatie is rustig, buiten het centrum. De kamer was schoon met een goed bed en een goede ensuite.

heerlijk verblijf, vriendelijk, behulpzaam en compleet

We hebben ons erg op ons gemak gevoeld hier. Verrassend dat een prima B&B in een woonwijk toch kan betekenen wat je wilt verwachten!