vriendelijk ontvangst en heerlijk rustig gelegen.

Vriendelijk, rustig, schoon, Erg prettig verblijf gehad.

Zeer aardige eigenaar. Heerlijk stille kamer.

Goede ligging. Stil en een klein kwartiertje lopen naar het centrum.

Viendelijk en attend

Goed lekker ontbijt

Keurige B & B. Een schone kamer en mooi sanitair.

De B&B ligt in een rustige straat. Wel een eindje van het centrum. Met een enthousiaste eigenaar die alles goed voor elkaar heeft. Een schone kamer met goede bedden. Ook het ontbijt was gevarieerd en heeft ons prima gesmaakt. Voor herhaling vatbaar.

Geen enkel minpuntje te vinden

Goede service en klantvriendelijk en meedenkend personeel. Top!

Vriendelijke ontvangst. Uitgebreid ontbijt dat zelfs nog een kwartier eerder geheel klaar stond, zodat wij op tijd weer op pad konden. Keurige kamers met een lekker bed.

Gezellige, fijne B&B met vriendelijke eigenaar

We hebben een prima overnachting gehad in B&B Oosterpark. We hadden een brandschone kamer met heerlijke douche en alle belangrijke voorzieningen waren aanwezig. Heerlijk ontbijt. Wel een stukje lopen naar het centrum, maar daar is de prijs ook naar.

Zeer vriendelijke gastheer , uitstekend logeer adres , en uitgebreid luxe ontbijt PS , makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer .

Vriendelijke gastheer, perfecte service

Vorige week 2 nachtjes verbleven en we hebben het erg naar onze zin gehad. Lekker ontbijtje met alles erop en eraan, mooie kamer met prima bedden en fijne stoelen. Kortom uitstekend.

Hartverwarmend

Onze gastheer, was erg spontaan voelde ons erg thuis, de kamer was ruim, schoon met een eigen koffie hoekje, wij waren op doorreis naar Vlieland, en het is lopend naar de haven goed te doen...het ontbijt was erg lekker, en ruim voorzien. Wij komen er zeker een keer terug.

Comfortable

Gastvrij .het meeneem ontbijt super

Uitstekende Bed and Breakfast

Wij komen al jaren in deze Bed and Breakfast. De kamers zijn ruim en prima ingericht, de bedden zeer goed en het (meeneem-) ontbijt is altijd weer fantastisch! Het is hier altijd weer een welkom ontvangst met een goede service!

Goed!

Rustige locatie, aardige gastheer en uitgebreid ontbijt.

Gastvrije ontvangst en comfortabele kamer. Gewoon heerlijk!

We hadden een comfortabele kamer met lekkere stoelen en er stond koffie/thee klaar. Prima bedden en sanitair. De gastheer was vriendelijk en behulpzaam en zorgde voor een heerlijk uitgebreid ontbijt. De bed en breakfast ligt in een rustige wijk met uitzicht op de mooie tuin. De auto kan op de oprijlaan geparkeerd worden. Kortom : we komen graag weer terug!

Een aanrader deze BnB!

Een erg prettig verblijf gehad in bnb Oosterpark! Kamer erg gezellig, fijne badkamer. Ontbijt was prima, ik mocht zelfs een lunchpakket meenemen.

Gexellige sfeef en mooi verzorgd.

Schone kamer, goed ontvangst en prima ontbijt.

Uitstekend adres om te overnachten , en prijsvriendelijk

Zeer goed, heel erg schoon. Super hotel bedden. heel goede douche en toilet.AAn alles is gedacht, zelfs een haardroger, thee en koffie faciliteit op de kamer. Ontbijt voortreffelijk, ik geef een 9 . Enige minpuntje is wellicht , geen gezellige ruimte waar men s avonds even kan vertoeven en praten met de andere gasten . Verder alles is Top !! De eigenaar Jouke, heel erg symphatiek !! Het regende, en ik heb geen auto, hij bracht me s, ochtends weg naar centrum Harlingen,wat een beeldschoon plaatsje is. Mocht ook nog dingen meenemen van het ontbijtbuffet voor in de trein naar Rotterdam .

Perfect. Goed en zeer vriendelijk

Mooi, compleet en zeer vriendelijk. We gingen naar een opendag op Terschelling de andere dag dus het was een tussen stop. Super ontbijt. Mee denkend. Gewoon aanrader!

Dank u wel voor deze mooie review. We vinden het fijn dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Tot de volgende keer. Karin en Jouke

Heerlijk uit gerust

Mooie kamers en heerlijk ontbijt met cranberry jam en zeekraal.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat u onze extra aandacht zo waardeert. Graag tot een volgende keer. Karin en Jouke Bnb-oosterpark.nl