Helemaal goed.

In deze B&B hebben zijn mijn vrouw en ik prettig ontvangen, wij hebben in een nette en frisse kamer prima geslapen en als "kers op de taart" was er 's morgens een zeer compleet en smakelijk ontbijt. Wanneer wij weer eens in deze regio komen boeken wij opnieuw.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een vriendelijke en behulpzame gastheer. Een heerlijk uitgebreid onbijt. Mooie en schone kamers. Het ontbrak ons aan niets.

Mooie kamers zeer verzorgt . Goed ontbijt ruim voldoende brood en beleg . En zeer behulpzaam bij calamiteiten .

Een top gastheer, super ontbijt en een schone kamer met alles erop en eraan en een geweldige douche. Een echte aanrader. Echt top

Uitstekend adres met prima verzorging !

Keurig verzorgde kamer en fantastisch ontbijt , voor een redelijke prijs , we komen hier zeker terug !

We zijn zeer tevreden

Zeer hartelijke ontvangst. Goede kamer en een heerlijk ontbijt.

gastvrij en netjes

vriendelijke ontvangst en een schone comfortabele kamer

Heerlijk genoten

Heel fijn bed and breakfast. heerlijke bedden, airco op de kamer. Super ontbijt en een hele behulpzame gastheer die maakt dat je niets te kort komt.

Uitstekende Bed & Breakfast.

Mooie schone kamer alles was aanwezig. Prima bedden. Ontvangst uitstekend en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam; topontbijt.

Gastvrij onthaal; een vraag en de gastheer regelt het voor jou. Je krijgt leuke tips om te doen en lekkere adresjes om te gaan eten. Bij het ontbijt kom je zeker niets te kort!

B en B waarbij de gastheer zijn uiterste best doet om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Denk hierbij ook aan tips om de stad Harlingen te verkennen en het reserveren van de boot naar Terschelling.

Kon niet beter

Hartelijk ontvangst. Keurige kamer,met airco,rolluiken,fijne bedden,dolcegusto en waterkoker. En s'ochtends een enorm uitgebreid ontbijt/lunchpakket. Top!!

Tot in de puntjes geregeld

Prima locatie. Mooie kamer. Alle voorzieningen aanwezig. Netjes. Vriendelijke en zorgzame gastheer.

Voldeed 100% aan de verwachtingen

Zeer gastvrij onthaal, nette en rustige kamer, heerlijk royaal ontbijt

Het was grandioos

Een super enthousiaste gastheer die het allemaal zo geweldig deed met het naar de zin maken voor de gasten. We hebben genoten.

Rustige locatie en erg behulpzame gastheer.

Geweldig gastvrij

Wij hebben erg genoten van het verblijf bij BNB Oosterpark. Geweldige gastheer. Niets is hem teveel. Goede aanbeveling voor toeristisch route. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Corona maatregel goed uitgevoerd. Prima bedden. airco op de kamer.

Uitstekend, zoals altijd.

Heerlijke b&b, prima bedden en een heerlijk meeneem ontbijt

Vriendelijk ontvangen. En erg enthousiast. Van vele lekkers voorzien.

Prima ruime kamer en heerlijk ontbijt

Prima ruime kamer met douche en toilet. Bedden lagen heerlijk. Zeker dat we nog eens teruggaan.

Ons verblijf in B&B Oosterpark was prima.

Vriendelijke ontvangst. Betrokken en enthousiaste eigenaar. Goede tips. Uitstekend ontbijt. Kamer met airco. Prima bedden. Stoelen wat gedateerd. Bediening tv problematisch.

Heerlijk genoten van de rust,en omgeving, vriendelijke mensen,zal dit aanbevelen aan andere.We hadden met Ontbijt,was super en luxe,gastheer,was Vriendelijk en er was voldoende.

Super B&B

Fijne B&B zeer vriendelijke gastheer, prima bedden en zelfs een zitje met een grote tv. Helaas werkte het weer niet mee.

Helemaal top

Wij zijn een nachtje verbleven in de b&b. Super vriendelijke gastheer. Mooie en Schoone kamer. Wij hebben een take away ontbijt meegekregen ivm vroege vertrek. Was heerlijk en minstens zo goed als dat wij het ter plaatsen zouden hebben gegeten. Wij bevelen de b&b zeker aan. Bouke bedankt

Geweldig!

Vriendelijke eigenaar met woning in buitenwijk. Meerdere kamers beschikbaar; wij hadden eigen badkamer met toilet. Schoon, ruim genoeg. Overal airco in de kamers en ‘s morgens een fantastisch ontbijt. Erg genoten hier.