Heerlijk

Fijne bedden, uitgebreide kamer met zitje en een luxe ontbijt.

verzorgde b&b

maar meer dan 10 opvolg mails van diverse service sites is van het goede teveel! irritante mailbox vullers. als er nog volgen gaan ze in de spam lijst!

een heerlijk gastvrij en relaxed verblijf!

Wij werden persoonlijk door Jouke ontvangen en voelden ons meteen welkom. Jouke is een enthousiaste man die het ons naar de zin probeerde te maken. Dat is prima gelukt! Helaas is het ons niet gelukt om koffie te maken, hahaha! Wij komen hier zeker terug!

Het was netjes en erg goed verzorgd

Hartelijk welkom en erg goed verzorgd.

Prima.

Prima.

Deze BenB is een aanrader!

Gut geslapen, een lekker uitgebreid Fries ontbijt en genoten van Jaukes gastvrijheid!

Schoon, heerlijke bedden, een prima ontbijt en een hartelijke, gastvrije ontvangst

Geweldig verblijf.

Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaar, mooi ingericht, schoon, modern, nergens iets op aan te merken en alles voor een zeer schappelijke prijs.

Vriendelijk, netjes en goede bereikbaarheid

Prima keuze. Gastvrij, vriendelijk en geïnteresseerd. Goed bed, lekkere stoelen en een gezellige uitstraling. Gevarieerd ontbijt.

Geweldig b&b

Ondanks mijn vrij late aankomst werd ik hartelijk ontvangen. Dat is heerlijk als je er een lange en vermoeiende reis op hebt zitten. De bedden zijn prima, kamer netjes schoon en je kunt er een heerlijk kopje koffie zetten. Ontbijt is geweldig. Wat een keuze! Als ik in de buurt ben dan overweeg ik zeker om nog eens te logeren in b&b Oosterpark.

Rustige locatie, prima kamer, lekker bed, goed ontbijt en gastvrij wat wil je nog meer 😉

Locatie ligt dicht bij de haven in een rustige omgeving.

Prima overnachting met uitgebreid ontbijt

Vriendelijk ontvangen en een fijn bed. Netjes en schoon. Ontbijt is vanaf 08:00uur maar omdat ik om 08:00 al weg moest kon ik eerder aanschuiven. Uitgebreid ontbijt en de mogelijkheid om nog wat mee te nemen voor mijn werkdag. Zéér gastvrij

heel vriendelijk onthaal, propere kamers, huiselijke sfeer

Vriendelijk onthaal in huiselijke sfeer, ideale overnachting voor ons gezin in kader van vroeg vertrek met de veerboot richting Vlieland. Verzorgd ontbijt. We merken dat de gastheer dit met hart en ziel doet .

Heel goed

Gastvrij, heerlijk ontbijt en brandschoon

Warme ontvangst & oprechte hartelijkheid

Nette B&B, verzorgde badkamer, zithoekje met tv, eigen koffiezetapp & waterkoker, top voor mekaar! Wij namen de vroege boot, maar dat was geen probleem, kregen een zeer uitgebreid ontbijtpakket mee!

Het verblijf aan B&B Oosterpark in Harlingen was zeer geslaagd

Mijn dochter en ik verblijven vier nachten bij de B&B. De ontvangst was erg aangenaam en gastvrij. De kamer was volledig naar de wens. Er ontbrak niets. Er was zelfs koffie/thee/chocolademelk voor iedere dag. Met een koekje er bij. Het ontbijt was zeer goed. We hebben ook een lunchpakket gehad, het was super lekker, bedankt hier voor! Wij hebben genoten van het verblijf.

Alles was tip-top in orde. Denk niet dat het nog beter kan!

Een hartelijke ontvangst voor een rustig verblijf en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Warme belangstelling van de eigenaar! Alles was tip-top in orde en ik kreeg de indruk dat wanneer dit niet helemaal in orde zou zijn, het binnen een paar minuten geregeld zou zijn.

Bijzonder goed

Zeer nette schone kamer. Goed verzorgd. Goed meubilair. Zeer vriendelijke host.

GEWELDIG!

Alles was er goed. De bedden , het ontbijt de kamer, heel gezellig en de gastheer was een bijzonder aardige man. De badkamer ook heel comfortabel. Kortom wij zullen deze BNb iedereen aan bevelen.

In een woord "GEWELDIG

Helemaal TOP

uitstekende bed en breakfast top kwaliteit

wij hebben het uitstekend naar de zin gehad in u B en B alles prima voor elkaar en super fijne bediening en de kamers zijn van hoge kwalitijd wij hebben er zeer van genoten. hartelijk dank Jouke & Karin ga zo door met u B &B een vriendelijke groet van Rikie en Henk Brinks en Jan en Gerrie Stoel uit Hardenberg p/s geen op of aanmerkingen {wat wil de mens nog meer???}

Helemaal top.

Heel prettige ontvangst. Duidelijke uitleg mbt apparaten, zoals tv. Heerlijk bed. Fantastisch ontbijt. Een feestje om er te verblijven.

Heeft naar mijn mening geen verbetering nodig!

Prima om een paar dagen te verblijven

tot in de puntjes verzorgd !

prachtige kamer met 2 heerlijke stoelen, prima matrassen en een mooie badkamer en koffiemaker (dolce gusto). Het ontbijt was heel uitgebreid, met veel keus, in een gezellige eetkamer. De gastheer is zeer enthousiast en wil het de gasten echt naar de zin maken en heeft tips over de mogelijkheden in de omgeving en leuke/goedkope eetgelegenheden. Kortom een heerlijke 2 dagen gehad waarvoor dank !