Gastvrij en een heerlijk ontbijt!

Een heerlijk nachtje in deze B&B. Alles krakend schoon, de eenpersoonskamer functioneel en vriendelijk ingericht. Van alle gemakken voorzien. De volgende ochtend een hartelijk welkom door de zorgzame gastheer Jouke en een heerlijk ontbijt. Kortom: een aanrader!

Comfortabel, hartelijk en rustig.

Gastheer is zeer attent, vriendelijk. De locatie is rustig, buiten het centrum. De kamer was schoon met een goed bed en een goede ensuite.

heerlijk verblijf, vriendelijk, behulpzaam en compleet

We hebben ons erg op ons gemak gevoeld hier. Verrassend dat een prima B&B in een woonwijk toch kan betekenen wat je wilt verwachten!

Het was helemaal top.

Ruim opgezette kamer(s). Sfeervol ingericht. Alles was keurig schoon. Prima uitgebreid ontbijt. Gastheer doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Kleine tip: Voor de warme dagen zou een koelkastje op de kamer welkom zijn.

Echt een aanrader.

Ook voor een langer verblijf prima geschikt.Heerlijke bedden.Super vriendelijke en gastvrije eigenaar met enorm hart voor zijn zaak. Uitstekend ontbijt met lokale en biologische producten......vooral de Sûkerbûle is erg lekker,verse koffie en een gekookt eitje. Prachtige fietstochten mogelijk in de omgeving plus een dagje naar een van de Waddeneilanden.

perfecte service, zeer vriendelijk en zeer attent

Wij zijn zeer gastvrij ontvangen. Het ontbrak ons aan niets. Heel goed ontbijt. Prima kamer. Iedereen aan te bevelen.

Goede kwaliteit prijsverhouding

Gastvrij, vriendelijk en een uitgebreid ontbijt.

geweldig ontvangst en goede verzorging met veel aandacht

Echt een super VETTE plek.

Wij wilden heel graag met vrienden bij de HT sloepen race kijken. De mannen hebben 28 jaar geleden zelf nog geroeid. Meestal gaan we in een hotel, l Een B&B was voor ons beiden nieuw. We houden namelijk van privacy. Nou en dat heb je hier ook! Wat een fantastische kamers, super aardige gastheer, en een heerlijk ontbijt. Wat wil je nog meer... Wij komen zeker nog eens terug!

Goede gastheer, goed ontbijt, zo moet een B&B zijn

Wij hebben het als een hele leuke B&B ervaren. En heel fijn dat we er zo snel terecht konden. Heerlijk onbijt en een hele goede gastheer. Dicht bij het centrum van Harlingen. Jan en Thea

Erg goede service alleen midden in een woonwijk

We zijn perfect verzorgd, prima verblijf. En erg gezellig

Mooie B&B, goed verzorgd, ontzettend gastvrij

Vriendelijke ontvangst, mooie kamer, heerlijk ontbijt!

Zeer hartelijke gastheer, mooie schone moderne kamer, goed bed, prima sanitair en zonwering. Ontbijt prima en niet overdadig.

Rust, Ruimt en Reinheid

Warm welkom met ruime info over Harlingen Grote slaapkamer met goede bedden en prima eigen sanitair Prima ontbijt Ligging in rustige woonwijk dichtbij centrum Harlingen.

Vriendelijk ontvangst en uitstekende service.

We kwamen na 20.00 uur aan maar dat was geen probleem. Vriendelijk ontvangst en prima kamer. Voorzieningen zijn zeer goed en ook het ontbijt was uitgebreid en erg lekker.

Geweldige gastvrij .

Geweldig gastvrij .

Fijne kamer, vriendelijke service en heerlijk ontbijt!

's morgens werden we gebeld door de eigenaar om de aankomst tijd te bespreken. Heel fijn persoonlijk contact. Bij aankomst werden we fijn naar onze kamer begeleid, welke er tip top uitzag. Voor het avondeten werd er een goed advies gegeven en ook voor verdere vragen, konden we bij de bewoners terecht. Het ontbijt was echt geweldig. Wat een luxe! Het is zonde dat we maar 1 nachtje in Harlingen zijn gebleven. Het lijkt me dat er een hoop te zien was. Terschelling was echter ook erg leuk! : D

vriendelijke eigenaar,behulpzaam,

rustige omgeving ,prima kamer met goede bedden,fijne douche en een lekker ontbijt . p.s. we misten wel een koffer rekje op de kamer.

Zeer vriendelijk gastheer en zeer goede service.

We werden vriendelijk ontvangen de kamer overtrof onze verwachtingen, ontbijt was keurig verzorgd en ruim voldoende, de gastheer wist een hoop te vertellen en tips te geven over wat er zoal te doen is en waar, al met al is dit zeker voor herhaling vatbaar, onze hartelijke dank hiervoor.

vriendelijk ontvangst en heerlijk rustig gelegen.

Vriendelijk, rustig, schoon, Erg prettig verblijf gehad.

Zeer aardige eigenaar. Heerlijk stille kamer.

Goede ligging. Stil en een klein kwartiertje lopen naar het centrum.

Viendelijk en attend

Goed lekker ontbijt

Keurige B & B. Een schone kamer en mooi sanitair.

De B&B ligt in een rustige straat. Wel een eindje van het centrum. Met een enthousiaste eigenaar die alles goed voor elkaar heeft. Een schone kamer met goede bedden. Ook het ontbijt was gevarieerd en heeft ons prima gesmaakt. Voor herhaling vatbaar.

Geen enkel minpuntje te vinden