Top locatie, erg gastvrij en compleet

Keurige kamers, goede service en compleet.

Heerlijk

Was in Harlingen i.v.m. familiebezoek. Prettige gastvrije ontvangst. Fijne kamer, met lekker bed, 2 makkelijke stoeltjes en goed sanitair. Heerlijk uitgebreid ontbijt en bijzonder behulpzame gastheer.

Een hele goede verzorging De kamer tip top En het ontbijt was heel gevarieerd

Ruime kamer met prima bed en douche

Ik vond het een ruime kamer met goed bed en prima douche(straal) Er was ook een zitje bij de Tv met genoeg kanalen Ook kon er thee en koffie gedronken worden Genoeg plek voor bagage en grote ramen , die met hor open konden Vlgs mij ook airco aanwezig , auto op straat voor de deur Ontbijt was goed en gevarieerde en ruim voldoende Minder midden in de woonwijk en geen echt buiten of balkon

Zeer prettig en een goed ontbijt

Zeer goed en prettige ontvangt

kan niet beter

De vriendelijkheid van de gastheer = een 10 wij zijn goed verzorgd en goed geslapen. Het ontbijt was fantastisch, alles bio ook nog wat geschiedenis meegekregen en gezien dat de gastheer alles met hart en ziel doet. Wij willen zo weer terug.

Heel netjes prima kamer

Hartelijke ontvangst heel erg netjes subliem ontbijt

Super adres in Harlingen

Zeer goede service vanaf aankomst t/m vertrek. Prima kamer en super ontbijt waarbij zelfs rekening werd gehouden met kort er voor opgegeven allergieën. Gastheer weet wat service is.

Was erg goed. schoon en compleet

Gastvrije en gezellige B&B

Het ontbijt was een genot om te zien en te eten. Verder is de eigenaar zeer hulpvaardig met meedenken voor dagtrips, restaurant's en andere regionale informatie. Je hoeft maar een balletje op te gooien en hij biedt legio mogelijkheden en oplossingen aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bedden en sanitair zijn prima en schoon. Wifi is uitstekend. Coronaproof wordt er gewerkt.

Lekker rustig, vriendelijk en precies wat ik nodig had: ergens om tot rust te komen, niet ver van de stad. Ontbijt was royaal. Aanrader.

Een verrassende B&B in Oosterpark Harlingen!

Vanwege een bruiloft op Terschelling hebben wij 2 nachten bij de BnB Oosterpark doorgebracht. Wat een heerlijke plek! Zalige bedden, een vorstelijk ontbijt en alles kraakhelder. Een schat van een man die er de scepter zwaait. Hij heeft zelfs een rustiek rookhoekje in de voortuin gecreëerd waar je rustig kunt zitten en genieten van een mooi stukje natuur om het huis heen. Echt een top-adresje! Jaap en José Kool.

Gastvrije ontvangst. Heerlijk ontbijt

Gastvrije ontvangst, prima kamer, klein maar met douche en toilet. Smakelijk ontbijt waar we een tijd op konden teren

Een super B &B! Een aanrader!

Super host, goed bed en heerlijk ontbijt.

Op de route van de 11-stedenfietstocht hebben wij deze B&B als verrassend goed ervaren. De fietsen konden we stallen in de tuin onder een overkapping. Binnen 10 min waren we op de fiets in het centrum van Harlingen. De bedden waren goed, heerlijke douche en goed verzorgd ontbijt. Aanrader!

prima professioneel adres

Pand is met zorg opgezet en onderhouden. Perfect! Ook ontvangst en verblijf, geen enkel commentaar nodig. Boek het!

zeer vriendelijke ontvangst en prima accommodatie

1e klas verblijf

geweldig

erg mooie kamers gelegen in een erg rustige wijk met eenerg vriendelijke gastheer en een uitmuntend ontbijt. Wij willen in de toekomst rond harlingen gaan fietsen en zeer zeker proberen hier weer te verblijven.

Verzorging en kamer geweldig.

Rechtstreeks geboekt via hun eigen website; scheelt in de kosten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kamers en sanitair erg goed verzorgd. Locatie is beetje buiten het centrum in woonwijk maar prima bereikbaar (wel op loopafstand van centrum). Parkeerplaatsen op eigen oprit. Ontbijt was super met veel lokale / biologische producten. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

geweldig

de eigenaar doet er werkelijk alles aan om je het naar de zin te maken,geeft ook goeie tips.

Goed verzorgd en gastvrij

- goede kamer met airco en wifi - goed ontbijt en diner - er was aan alles gedacht om het verblijf zo fijn mogelijk te maken - leuke rondleiding gehad in een tegelfabriek

Huiselijke sfeer

geweldige mensen, uitstekende kamer, rustig gelegen

Goed geregeld en fijn kontakt. Zeer vriendelijk. Goed ontbijt.

Zie boven staande

Top.