Een aanrader deze BnB!

Een erg prettig verblijf gehad in bnb Oosterpark! Kamer erg gezellig, fijne badkamer. Ontbijt was prima, ik mocht zelfs een lunchpakket meenemen.

Gexellige sfeef en mooi verzorgd.

Schone kamer, goed ontvangst en prima ontbijt.

Uitstekend adres om te overnachten , en prijsvriendelijk

Zeer goed, heel erg schoon. Super hotel bedden. heel goede douche en toilet.AAn alles is gedacht, zelfs een haardroger, thee en koffie faciliteit op de kamer. Ontbijt voortreffelijk, ik geef een 9 . Enige minpuntje is wellicht , geen gezellige ruimte waar men s avonds even kan vertoeven en praten met de andere gasten . Verder alles is Top !! De eigenaar Jouke, heel erg symphatiek !! Het regende, en ik heb geen auto, hij bracht me s, ochtends weg naar centrum Harlingen,wat een beeldschoon plaatsje is. Mocht ook nog dingen meenemen van het ontbijtbuffet voor in de trein naar Rotterdam .

Perfect. Goed en zeer vriendelijk

Mooi, compleet en zeer vriendelijk. We gingen naar een opendag op Terschelling de andere dag dus het was een tussen stop. Super ontbijt. Mee denkend. Gewoon aanrader!

Dank u wel voor deze mooie review. We vinden het fijn dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Tot de volgende keer. Karin en Jouke

Heerlijk uit gerust

Mooie kamers en heerlijk ontbijt met cranberry jam en zeekraal.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat u onze extra aandacht zo waardeert. Graag tot een volgende keer. Karin en Jouke Bnb-oosterpark.nl