Fijne persoonlijke benadering.

Na 1 sessie al erg veel positief veranderd. Na de sessie geheel ontstresst huiswaarts gekeerd, met mijn nieuwe ik!

Interessant, fijn en oogopenend

Ben via een vriend bij Johan terecht gekomen om te werken aan mijn zelfbeeld. De techniek van Johan is duidelijk voelbaar, waardoor je er ook echt mee veder kan. Zeker een aanrader

Johan is vriendelijk, luistert goed, heeft zeker kennis van zaken. En is prettig in de omgang.

Door iets uit mijn verleden, vond ik het moeilijk om voor mezelf op te komen en te zeggen wat ik dacht. Door een sessie bij Johan merk ik dat het me zeker geholpen heeft om meer voor mezelf op te komen, Ik ben hem daar zeer dankbaar voor! Johan is goed in wat hij doet en kan een ieder een sessie/behandeling bij hem zeker aanbevelen.

Goed!

Goede, prettige en leuke ervaring. Johan is betrouwbaar, erg vriendelijk en is goed in wat hij doet.

Ik ben van mijn kattenallergie af, en sta meer in mijn eigen kracht!

Door mijn onderbewustzijn te onderzoeken zijn we erachter gekomen dat doordat ik mijn katten altijd pestte, ik een afweerreactie had gecreëerd. Het was op onderbewust niveau ergens niet veilig waardoor de allergie op kwam zetten. Dit is ter plekke in balans gebracht en opgelost. Nu heb ik een kat in huis en heb ik nergens meer last van. Johan heeft een fijne werkwijze waarbij je weinig hoeft te praten, en je echt vanuit je gevoel met het onderbewuste te werk kan gaan. Ik ben met meerdere thema’s in me leven geholpen door stress van bepaalde zaken af te halen. Zoals stress om mezelf uit te dragen en te laten zien. Het gaf mij een zetje om naar mijn leidinggevende op werk te stappen, en kreeg daardoor een 2e kans voor promotie... en die heb ik gekregen!

Ik kan je een sessie met Johan zeker aanraden!

De sessies bij Johan hebben mij enorm geholpen in mijn proces. Hij is een warm mens, oprecht, luistert met volle aandacht en zonder oordeel. Johan werkt met diverse methodes van energie psychologie (PSYCH-K®, EFT/TFT, Toch for Health en Energie Medicin). De PSYCH-K® sessies bij Johan hebben me geholpen om binnen enkele minuten blijvend verandering door te voeren. Wil je ook hulp bij het veranderen van onbewuste processen en/of innerlijke overtuigingen? Heb je fysieke, mentale of emotionele klachten?  Ik kan je een sessie met Johan zeker aanraden!

Johan is een topper in zijn communicatie

Ik heb samen met Johan een nieuwe dienst mogen opzetten. Vanaf het eerste contact moment wat wij telefonisch hadden was hij gelijk een prettige gesprekspartner. Ook in het gebruik en de manier van communiceren is Johan zeker iemand die me bij zal blijven als een prettig persoon. Ik wens Johan ontzettend veel succes met Tranformeer mij nu en ben er van overtuigd dat hij ontzettend veel mensen goed zal helpen in de toekomst.

Een effectieve manier om via lichaamsoefeningen contact te maken met je onderbewustzijn.

Johan gaf me meteen een vertrouwd gevoel. Hij gaat al pratende samen met je op zoek naar je levensvragen. Via speciale oefeningen geeft je onderbewuste antwoord op deze vragen. Heel verhelderend. Vooral de rust die er onstond in mijn lijf en de overgave op dat moment waren een openbaring. Een ervaring die ik een ieder zou aanraden.

Open, eerlijk, rustig, intiutief, doortastend, meedenkend, verrassend, onverwachte invalshoek

Ik ben met Johan in contact gekomen via een facebook groep voor HSP personen. Ik zat met diverse problemen en heb hierover iets geuit in de groep. Johan reageerde erop, we hebben meerdere keren gechat, ik heb een boekentip gekregen, gelezen en ben daarna 5 keer bij Johan geweest voor een behandel sessie. Deze heb ik als zeer goed ervaren. We zijn rustig aan begonnen, en gingen steeds dieper. Tot op enig moment bleek dat het zoveel was, dat in goed overleg heb besloten om de opleiding zelf te doen. Deze heb ik inmiddels gedaan, en we hebben nog steeds contact wanneer het nodig is. Ik overweeg binnenkort weer een behandeling bij Johan te ondergaan voor diep zittende problemen bij mijzelf. Steekwoorden over Johan zijn. Rustig, mee- en invoelend, direct, komt snel tot de kern, is heel creatief met mogelijkheden en het toepassen ervan, fijne persoonlijkheid. Ik raad Johan zeker aan bij mensen die met problemen zitten waar onderbewuste overtuigingen een rol spelen. Ook het contact na behandeling (nazorg) op afstand heb ik als prettig ervaren.

Johan is iemand met verstand van zijn vak Hij is duidelijk erg geïnteresseerd in de mens en het oplossen van blokkades

met vriendelijke, respectvolle aandacht en goed resultaat.

Johan weet je door zijn rustige en vriendelijke manier van benaderen op je gemak te stellen. Het verkrijgen van andere inzichten heeft mij goed gedaan.

Een zeer bevlogen man met het hart op de juiste plaats

Johan bundelt diverse technieken die hij op unieke wijze weet toe te passen ik zijn therapie. (Vereniging van wetenschap en spiritualiteit). Zijn behandelingen hebben me heldere inzichten gegeven en hebben er vooral voor gezorgd dat ik enkele belemmerende overtuigingen definitief achter me heb kunnen laten. Ik ben Johan hier enorm dankbaar voor.