Prettig, professioneel en tegelijk toegankelijk

Marjolijn heeft tijdens mijn workshop foto's gemaakt. Dat ging heel prettig. Marjolijn was op de achtergrond bezig en ik kon prima doorgaan met het geven van mijn training. De foto's zijn echt heel mooi geworden. Ik krijg er steeds complimenten over en ze geven perfect weer hoe het is om bij mij een workshop te volgen.

Prachtige foto's van de mooiste gebeurtenis uit ons leven

Heel dankbaar voor deze tastbare herinnering van de mooiste gebeurtenis uit ons leven. Marjolijn was flexibel met deze shoot en is communicatief erg sterk. Helaas duurde het langer dan gewenst om het album te ontvangen, wegens omstandigheden.

Op een ongedwongen spontane wijze de liefde vastgelegd

Een fotografe die met liefde voor baby's en kennis van het fotografie vak een prachtige reportage heeft gemaakt van ons gezin. Een moment opname en herrinering die is vastgelegd in een schitterend album van hoge kwaliteit.

Oog, aandacht en gevoel voor alle leeftijden en karakters!

Zeer goed met kinderen en mensen die camera schuw zijn. Stelt mensen op het gemak, leid af, soms merkt je niet eens dat ze er is. Er ontgaat haar niets. Heeft oog voor “de” momentjes...en schiet die! Altijd hele waardevolle momenten op beeld terug gekregen!

Fijne, enthousiaste fotograaf die weet waar ze het over heeft.

Ik heb een zwangerschaps fotoshoot gedaan met Marjolijn in de jurken. De foto’s zijn erg mooi geworden. In het begin voelde het wat ongemakkelijk om te poseren, maar Marjolijn stelde me op mijn gemak door haar rustige en positieve benadering.

Proffesioneel en ongedwongen

Marjolijn doet haar werk met Passie. Dat is te merken tijdens de shoot en te zien in haar eindproduct. Ze is heel relaxed en neemt de tijd waardoor de kinderen ook op hun gemak zijn. Met super mooie foto's tot gevolg. Marjolein weet de momenten te vatten die je kan bestempelen en 'gewoon', en 'dagelijks' en daardoor zo herkenbaar zijn en een mooie herinnering voor later.

Marjolijn weet met haar rust & enthousiasme een shoot te maken waarbij iedereen zich prettig voelt.

Wij zijn heel blij met het resultaat. Ons dochtertje had het eerst te koud maar door Marjolijn haar rustige aanpak en enthousiasme ging ze uiteindelijk toch op de foto. Erg blij mee.

Snellle reactie voor een afspraak en een mooi fotoboek als resultaat!

Marjolijn reageerde snel ondanks dat ze op haar website aangaf dat ze door de vakantie minder tijd had. Ze heeft op een hele natuurlijke manier ons als gezin gefotografeerd in een newborn shoot, ik ben erg tevreden!

Prachtige geboorte foto's

Marjolijn heeft de foto's gemaakt bij de geboorte van onze zoon. De foto's zijn prachtig! Het is zo waardevol om foto's te hebben van momenten die je je niet herinnert en van alle mooie momenten voor, tijdens en na de bevalling. Ik blijf maar kijken naar de foto's! Marjolijn was er binnen een kwartier en bleef langer omdat de kleine er erg snel was. Super fijne service.

Persoonlijk en echt maatwerk!

Marjolijn is een fotograaf die emoties en liefde vastlegt op beeld, wat een gave! Zo blij met de rapportage, kijk nog elke dag naar de foto’s die me herinneren aan de blijdschap en verbondenheid die ik voelde toen mijn dochter net was geboren.

Aanrader voor een newborn fotoshoot :-)

Wij hebben in 2015 bij Marjolijn een newborn shoot gedaan. Dat was een ontzettend fijne ervaring met een super resultaat. Marjolijn is rustig, meedenkend en echt een goede fotograaf. Door deze positieve ervaring hebben we in 2018 voor onze 2e dochter ook een newborn shoot door Marjolijn laten doen. Onze dochter was tijdens de shoot zeker niet de gemakkelijkste. Doordat Marjolijn er zo goed mee omging, de baby bij haar echt voorop staat en we zelfs terug mochten komen, hebben we een geweldig fotoboek & veel prachtige foto’s. Dank je wel!

Fijne fotograaf!

Wij hebben drie keer bij Marjolijn een fotoshoot afgenomen; twee zwangerschapsshoots en één newbornshoot. Wij zijn erg tevreden over Marjolijn, ze is vriendelijk, rustig, gastvrij en heeft oog voor detail en haar stijl van foto opmaak sprak ons heel erg aan.

Zeer prettig en professioneel, maar voelt zo vertrouwd alsof je beste vriendin op bezoek is.

Hele fijne ervaring met geboortefotografie. Zowel vooraf als de dag van de bevalling prettig contact. Zodra Marjolijn bij ons binnen was voelde het vertrouwd en geen hinder gehad dat ze om ons heen liep. Een paar dagen later is Marjolijn geweest voor en lifestyle reportage en ook dat beviel zeer goed. Ontspannen en gezellig, lekker als gezin bezig kunnen zijn, geen gedwongen houdingen. Ik zou het iedereen aan kunnen bevelen!

Liefdevol

Marjolijn de Graaf heeft voor ons onbeschrijfbaar veel betekent! Van onze vier kindjes heeft ze prachtige, liefdevolle foto’s gemaakt die nooit meer over gedaan kunnen worden! Met haar enthousiasme, bescheidenheid, met overall met liefde voor haar vak, zal ik haar altijd aanbevelen.

Prettige fotograve, persoonlijke benadering met prachtige foto’s als resultaat.

We kwamen via de zwangere zaterdag in het WKZ met Marjolijn in aanraking. Na een kennismakingsgesprek waren we overtuigd van een goede match. We hebben zowel een zwangerschapsshoot als geboorte fotografie en newbornshoot afgenomen. We hebben Marjolijn op alle momenten als zeer prettig ervaren. Een leuk mens wat eventuele zenuwen zo weg nam. Tijdens de bevalling was Marjolijn wisselend op de achtergrond aanwezig, dan wel in ontspannen sfeer met ons aan het kletsen. We zijn zeer tevreden met de gehele gang van zaken, altijd goed bereikbaar. En het belangrijkste we zijn ongelooflijk blij en tevreden met alle foto’s als resultaat. Dikke aanrader wat ons betreft.