Prima komen afspraken goed na

Komen afspraken goed na , mooi produkt

Bekwaam advies en duidelijke communicatie.

Zeer goed advies en super snelle levering. Duidelijke communicatie over de gevraagde producten. Ook na het plaatsen van de bestelling wordt de klant goed op de hoogte gehouden over het verloop van zijn bestelling. Aangename samenwerking die voor herhaling vatbaar is.

Super service

Top service. Prima communicatie. Denken met je mee. Reageren heel vriendelijk en snel, ook in de avonduren

Snel geleverd en erg klantvriendelijk!

Onze bestelling was snel geleverd en netjes ingepakt. De communicatie was ook erg snel en vriendelijk! Volgende keer bestellen we weer bij jullie!

Erg behulpzaam, vakkundig en scherpe prijzen!

Een aantal keren contact gehad over aan te schaffen bloembakken van polyester, daarbij telkens snel geholpen met een offerte en goed advies gekregen. De bakken 's middags besteld en de volgend ochtend om 8u stonden ze al voor de deur!

Goede communicatie en service

Eenvoudig , goede service en prijs

Erg goed

Erg goed !

Zeer goede service en advies voorziening

Nadat ik een vervelend probleem had met defecte lampjes in een watertafel, die zijn oorsprong had bij een totaal andere tuinder, heeft de fa Krauweel dit probleem naar aller tevredenheid opgelost. Kosteloos de defecte lampjes vervangen en daarbij diverse tips en adviezen verkregen, die van toegevoegde waarde zijn op de verder gebruiksgenot en onderhoud van de watertafel. Dit noem ik nog eens perfecte service. Met zo'n bedrijf doe je graag zaken. Goede service, inclusief advies en zeer accurate afhandeling van het e-mail verkeer.

Hele goede service, denken mee en snelle levering !

Hele goede service, denken mee en snelle levering !

Makkelijk, snel, ongecompliceerd en professioneel ook vanuit het buitenland.

Makkelijk, snel, ongecompliceerd en professioneel ook vanuit het buitenland.

Totaalscore een tien DIK verdiend,

Dit is een zeer plezierig bedrijf om zaken mee te doen, niet in problemen denken maar in oplossingen. Telefonisch/mail altijd bereikbaar en correct behandeld. Komen weer terug voor ons volgende project, de voortuin.

Sneller geleverd dan verwacht. Zeer tevreden over het product.

Exacte maatvoering zoals opgegeven ( cortenstalen trap ). Perfect !

Super snel geleverd

Alles ging makkelijk

Werkelijk super service!!

Vanochtend om 9u 1m3 ophoogzand besteld en twee uur later lag het op de oprit!! Snellere service heb ik nooit eerder gehad! Dank! :-)

Echt super fijn!!

Wat helpen jullie je klanten goed!! Heel hartelijk dank. Voor de prachtige brievenbus. Zeker, als we wat nodig mochten hebben.....komen we terug!!! Vriendelijke groet, Uit Maasbergen.

Super service

Correcte, snelle supervriendelijk levering

Snel geleverd.

Heel goed.

Prima service en snelle levering

Cortenstaal bakken besteld, en binnen 3 dagen in huis

Beslist Top!!!

Mooie en duidelijke site! Goede producten! Klantvriendelijke betaalmethoden. Snelle levering, zelfs rondom feestdagen. Ik keer ik terug, want heb nog wel verlanglijstje.

Supersnelle levering!

Zondag besteld en dinsdagochtend erop al twee plantenbakken van Cortenstaal in huis.

prima spullen en keurig op tijd geleverd

keurig gebeld over de mogelijke latere levering ivm Covid-19. uiteindelijk werd de bestelde materialen eerder bezorgd.

Een servicegericht bedrijf

Eenvoudige aankoop online met mogelijkheid tot bezorging op een later tijdstip. Mari was zeer flexibel in het bepalen van deze afspraak. Daarnaast (naar eigen zeggen 24/7 :-)) bereikbaar voor advies tav installatie. Zeer goede service, aanrader!

Vlotte communicatie, correcte levering en kwaliteitsproduct

tevreden!

Buitengewone service: komen belofte van snelle na! In één woord: geweldig

Ik heb een cortenstalen plantenbak bak besteld. Deze is binnen twee werkdagen geleverd en zag er erg goed uit. Blij met attente mensen van Krauweel. Ga zo door!

Service met hoofdletter S

Gevraagd om additionele info via mail (via telefoon in gesprek). Bedrijf extra moeite gedaan om tel nr en order terug te vinden en belde mijn vrouw die de order geplaatst had. Ze hadden ook terug kunnen mailen maar hebben de extra stap gedaan om mijn vraag te beantwoorden! Grote klasse!!