prettig en behulpzaam.

Dit is al de derde keer dat ik spullen voor mijn beelden heb gehaald en ben er erg blij mee. Ik raad het ook altijd aan als mensen iemand voor cortenstaal nodig hebben.

zeer goede prijs/kwaliteit en heel vriendelijke chauffeur

een hele vriendelijke chauffeur en de bloembak die ik bestelde is helemaal wat ik verwachtte. Ik ben er heel blij mee.

Geweldig!!!

Kan niet beter...

Goede en snelle service

Weer een snelle levering, net als bij eerdere bestellingen.

Prachtige plantenbakken besteld

Wij hebben 2 plantenbakken op maat besteld. Vrij korte levertijd, prima prijzen, goede service en correcte levering. Mocht ik nog een keer wat nodig hebben zal ik zeker jullie webshop weer eens bezoeken!

Netjes geleverd

De cortenstaalbakken werden binnen 1 werkdag al afgestuurd. Ze zijn netjes bezorgd, en bezorgen nam half uur voor bezorging contact op.

Prima. Snelle levering, keurig netjes verpakt afgeleverd.

Zoals boven

Super service!

Cortentstaal waterschaal besteld. Duidelijke mail ontvangen omtrent de levering. Super netjes ook een tijdframe van een uur. Was precies op tijd en de schaal werd zelfs in mijn tuin gezet omdat deze nog 'vers' was en mijn kleding anders vies werd. Top service!

Keurig afgeleverd

Prachtig scherm , keurige levering Een juweel in onze tuin

Goed product, wel prijzig, snelle en vakkundige levering

Overzichtelijke website met duidelijke product- en bestelinformatie. Mooie, stevige plantenbakken, conform beschrijving. Snel geleverd, vakkundig verpakt en dus goed aangekomen. Helaas zeer prijzig product.

Correct en service

Zoektocht naar een cortenstalen design schutting eindigde bij Krauweel, prachtig product en een keurige afhandeling. Niets dan lof en link naar hun HomePage direct gedeeld met een hoop collega’s. Succes met verkoop.

Goed, beter, best.

Wij hebben de Remundi BBQ-grill besteld, toen ik 's avond een mailtje kreeg dat deze verstuurt was wist ik niet of deze de volgende dag zou komen. De 'volgende' dag even mailtje gestuurd en binnen de kortste tijd antwoord dat de transporteur mij zou bellen over het bezorgen. In de middag een belletje van de transporteur gekregen en gisteren stond het pakketje in de gang. Gezien ik niet thuis werk was alleen mijn meisje er, de transporteur heeft netjes alles op een hondje geplaatst ( de pallet paste niet door de deur) en geholpen met naar binnen rijden. Van A tot Z een goede service. Overigens meteen de Remundi aangestoken, wat is dit leuk zeg. Ben wel wat gewent qua koken ( heb een BGE en een pizza oven) maar dit is wel weer heel anders. Makkelijk ook om groente en vlees tegelijk te bakken. Eitje voor de hamburger erbij, geen probleem, kan ook op de plaat. In het kort, gewoon een aanrader

Precies wat je mag verwachten

Het traject is verlopen zoals je het graag ziet.

Mooie stevige bak

Mooie en stevige bak. Fijne levering

Meer dan tevreden!

Wij hebben hier diverse cortenstalen bakken gekocht (velen op maat gemaakt) de afgelopen jaren voor 2 huizen. Hele snelle levering, meteen een telefoontje Nav plaatsen op maat gemaakte order, zeer prettig allemaal. En, niet geheel onbelangrijk: de producten zijn TOP!

Mooi product, snelle levering!

3 cortenstaal bloembakken besteld. Goede communicatie via de mail mbt de levering. Snelle en nette levering. Super tevreden! De bloembakken staan erg mooi in onze tuin.

Communicatie, service, prijsbewust

Ondanks dat er schaarste is aan de materialen bleven ze wel communiceren. Als je vragen had namen ze de tijd om deze te beantwoorden. Ik zie geen redenen om hier iets niet te bestellen. Ga zo door,

Betrokken

Verstandige keuze geweest om vooraf een vrijblijvend ontwerp te laten maken. Daarmee hebben we nu een mooie voortuin precies zoals we die wilden. Strak en in het oogspringend. Ons huis heeft daarmee aandeel buitenzijde een identiteit. Het kost een paar cente maar dan hedde ok wa.

In een woord zelfs.... TOP

Snelle, correcte en top service.

Super!!!

Goede service!!! Fijn om er samen toch voor te zorgen dat de bestelling nog op tijd in huis was voor vaderdag

Uitstekende service en snelle levering

Vriendelijke telefonische service en zeer snelle levering

Snelle levering

Keurig alles op orde/geregeld! Vooral snelle levering. Meer dan tevreden!

slecht

cijfer 2

Snel en duidelijk

Het artikel is precies volgens beschrijving. Een goede instructie meegeleverd. Kortom Top

Bestelling geannuleerd

Een bestelling gedaan, vlotte bevestiging op de mail. Maar even later bericht dat het helaas is uitverkocht. In de tussentijd is op de webshop de prijs best omhoog gegaan (dik €100) en is het nog wel verkrijgbaar. Na uitleg van het bedrijf kan ik begrijpen dat de inkoopprijs omhoog is gegaan en daarom ook de prijs. Maar het nodigt mij niet uit hier weer te bestellen.

Beste Anna-Marie, hartelijk dank voor uw recensie. De snelle bevestiging ontvangt u automatisch van het systeem. Dit was een partij die voor de grondstofcrisis was ingekocht en we daardoor nog voor een lagere prijs konden leveren. Er was u net iemand voor die de laatste van deze partij kocht. Zoals uitgelegd en waar u per telefoon aangaf er begrip voor te hebben, zijn door de grondstofcrisis de prijzen extreem snel gestegen waardoor we de nieuwe voorraad niet meer kunnen leveren voor de oude prijs. Ik heb per telefoon aangegeven om eventueel voor de inkoopprijs te willen leveren. U bent hier niet op ingegaan. Omdat we niet alleen online maar ook fysiek verkopen kunnen we deze situatie ook in de toekomst niet voor de volle 100% uitsluiten. Deze situatie valt onder de in onze voorwaarden opgenomen regel: - prijswijzigingen en tekstuele fouten voorbehouden. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.