Fijne ervaring, nadat ik een bestelling plaatste via de webshop. Werd ik gebeld waarom ik de bij behorende producten niet bestelde. Via een link kreeg ik een offerte op maat incl artikelen die niet in de webshop stonden.

Top! Prima service!

Materiaal prima. Levering moeizaam

Hebben een aantal keren moeten bellen omdat de levering niet volledig was. Uiteindelijk goed gekomen.

Prima geregeld!

Hoewel de opmerkingen over ophalen/bezorgen pp de website niet helemaal duidelijk waren, loste Krauweel dat prima op door contact op te nemen. Levering verliep goed.

Super tevreden

Vorig jaar al 2 bakken besteld en heel veel randen. Naar super tevredenheid Afgelopen maand nog een bak besteld en weer super tevreden. Bedankt voor alles!

Klantvriendelijk

Zeer snel en klantvriendelijk advies

Zeer goede kwaliteit en service.

Bij het niet meer voorradig van één van de items , een email met de vraag of dit vervangen mocht worden een ander zonder meerprijs. Zo niet de keuze tussen latere levering (5 weken) of terugbetaling. Op tijd en met nodige hulp geleverd.

Top van a tot z

Mijn tijd goed besteden tijdens de corona-periode. Dus aan de slag in de tuin. Heb corten-stalen kantopsluiting en hoekstukken besteld. Omdat ik een aantal vragen had ook telefonisch contact gezocht. Goed en deskundig advies van iemand die zelf ook vaak werkt met het materiaal. Werd gebeld met de vraag of ik geen denkfout had gemaakt bij het bestellen van de hoeken (ja dus). Ook de aflevering en de communicatie daar over zijn top

Goed geregeld

Vandaag besteld morgen in huis!!! Precies volgens de reclame. Prima service, goeie bezorging.

Vriendelijk, snelle en goede service!

Een vraag wordt heel snel beantwoord. Levering zeer snel en correct.

zeer klantvriendelijk en kwalitatief goede producten

De eigenaren kwamen zelfs de bestelde producten bij mij thuis brengen ! Ze waren in de buurt met vakantie. Klantgerichter kan m.i. niet!

Snelle beantwoording van de mail & snelle levering

Snelle beantwoording van de mail & snelle levering

Gewoon af!

Je kunt alles aan ze overlaten komt helemaal goed

reageert snel met een kwalitatief goed produkt voor een goede prijs!

Heldere, vriendelijke en directe communicatie Volgt zijn klant goed in de bestelling en afhandeling Ga ik zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen Compliment Vriendelijke groet Hans Riedeman

mooi product geleverd.

Goed bedrijf, net werk en komen afspraken na.

Prima en snel

Bestellen via de website eenvoudig ende levering was echt snel. Super

Sneller dan verwacht

Dikke prima

Zeer deskundig en prettig in de omgang

Er wordt vakkundig gewerkt.

Mooie producten nette prijs.

Kundig flexibel geheel naar wens

Hele fijne kundige hovenier

goede dienstverlening

ER WORDT GEWERKT NAAR DE KLANT ZIJN KEUZE, ER WORDT GOED ADVIES GEGEVEN. DE AFVAL WORDT NETJES OPGERUIMD

100% tevreden

Goed emailcontact en vlotte levering.

Prima service. Er was een pakket niet geleverd maar na telefonisch overleg weer snel nageleverd.

Alles perfect verlopen!!

Levering ok en product zoals omschreven. Ben content