Echt super fijn!!

Wat helpen jullie je klanten goed!! Heel hartelijk dank. Voor de prachtige brievenbus. Zeker, als we wat nodig mochten hebben.....komen we terug!!! Vriendelijke groet, Uit Maasbergen.

Super service

Correcte, snelle supervriendelijk levering

Snel geleverd.

Heel goed.

Prima service en snelle levering

Cortenstaal bakken besteld, en binnen 3 dagen in huis

Beslist Top!!!

Mooie en duidelijke site! Goede producten! Klantvriendelijke betaalmethoden. Snelle levering, zelfs rondom feestdagen. Ik keer ik terug, want heb nog wel verlanglijstje.

Supersnelle levering!

Zondag besteld en dinsdagochtend erop al twee plantenbakken van Cortenstaal in huis.

prima spullen en keurig op tijd geleverd

keurig gebeld over de mogelijke latere levering ivm Covid-19. uiteindelijk werd de bestelde materialen eerder bezorgd.

Een servicegericht bedrijf

Eenvoudige aankoop online met mogelijkheid tot bezorging op een later tijdstip. Mari was zeer flexibel in het bepalen van deze afspraak. Daarnaast (naar eigen zeggen 24/7 :-)) bereikbaar voor advies tav installatie. Zeer goede service, aanrader!

Vlotte communicatie, correcte levering en kwaliteitsproduct

tevreden!

Buitengewone service: komen belofte van snelle na! In één woord: geweldig

Ik heb een cortenstalen plantenbak bak besteld. Deze is binnen twee werkdagen geleverd en zag er erg goed uit. Blij met attente mensen van Krauweel. Ga zo door!

Service met hoofdletter S

Gevraagd om additionele info via mail (via telefoon in gesprek). Bedrijf extra moeite gedaan om tel nr en order terug te vinden en belde mijn vrouw die de order geplaatst had. Ze hadden ook terug kunnen mailen maar hebben de extra stap gedaan om mijn vraag te beantwoorden! Grote klasse!!

Kwalitatief product

Mooie, degelijke bak in cortenstaal gekocht. Prima afgehandeld allemaal.

Een servicegericht bedrijf

mooi product

Mooi product en goed geleverd. Verbeterpunt is de wijze van verpakken/transport. De cortenstalen borderranden lagen los en schuin over elkaar op een wankel pallet.

fantastisch

Zeer goede communicatie, prettige samenwerking , zeer professionele afhandeling

Keurig geleverd conform toezegging

Goed advies & prachtig maatwerk cortenstaal

Fijn advies per mail over een maatwerk cortenstaal plantenbak. Alles in de tuin opgemeten & de afmetingen doorgegeven en besteld. Alles keurig bezorgd en staat nu prachtig in onze tuin. Bedankt!

Correcte levering

Fijne dienstverlening zowel per mail als per telefoon

Keurig in de mail ! En chauffeur belde keurig voor levering !

Prachtig afgewerkte plantenbakken

De plantenbakken van Tuinadvies Krauweel zijn stevig gemaakt, bijzonder mooi afgewerkt en tijdloos mooi. We zijn er echt bijzonder blij mee. Ze geven uitstraling aan onze tuin. Klasse. Ook over de service niets dan lof!

uitstekend

vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon snelle levering tot aan de deur goed product

Cortenstaal borderranden

Wij hebben Corten-staal borderranden besteld. Tuinadvies Krauweel heeft een prettige site om e.e.a. uit te zoeken. De bestelling en de bezorging zijn beide heel goed verlopen. Kortom, een goed product voor een goede prijs. Zeker aan te bevelen.

Direct reactie en meteen de juiste spullen voor een goede prijs.

Prima, erg goed.

Gewoon prima

Geen op of aanmerkingen.......dus 100% oke

Correct contact. Stipt en duidelijk. Komen afspraken na.