Goed advies & prachtig maatwerk cortenstaal

Fijn advies per mail over een maatwerk cortenstaal plantenbak. Alles in de tuin opgemeten & de afmetingen doorgegeven en besteld. Alles keurig bezorgd en staat nu prachtig in onze tuin. Bedankt!

Correcte levering

Fijne dienstverlening zowel per mail als per telefoon

Keurig in de mail ! En chauffeur belde keurig voor levering !

Prachtig afgewerkte plantenbakken

De plantenbakken van Tuinadvies Krauweel zijn stevig gemaakt, bijzonder mooi afgewerkt en tijdloos mooi. We zijn er echt bijzonder blij mee. Ze geven uitstraling aan onze tuin. Klasse. Ook over de service niets dan lof!

uitstekend

vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon snelle levering tot aan de deur goed product

Cortenstaal borderranden

Wij hebben Corten-staal borderranden besteld. Tuinadvies Krauweel heeft een prettige site om e.e.a. uit te zoeken. De bestelling en de bezorging zijn beide heel goed verlopen. Kortom, een goed product voor een goede prijs. Zeker aan te bevelen.

Direct reactie en meteen de juiste spullen voor een goede prijs.

Prima, erg goed.

Gewoon prima

Geen op of aanmerkingen.......dus 100% oke

Correct contact. Stipt en duidelijk. Komen afspraken na.

ze doen alle moeite om je wensen te vervullen.

Moest drie stuks metalen sierbloemen voor bij een graf hebben, in eerste instantie gelukt maar helaas waren ze niet meer leverbaar, Krauweel heeft toen naar verschillende alternatieven gezocht waarvan er eentje helemaal goed was. Het mooiste is nog dat ze de bloemen gezien de urgentie zelf bij mij thuis hebben gebracht, top bedrijf dus !

Goede prijs/ kwaliteit

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Communicatie verloopt prima. Nette en vriendelijke bezorger.

De bestelde platen keurig op geleverd gekregen en nu al maanden op een rij meerdere personen per week die komen vragen waar deze mooie figuren uit cortenstaal toch vandaan komen

Goed advies, goede prijs/waliteits verhouding, volgende dag geleverd!

Fijn gesprek zowel voor als na levering, als gevolg van praktische ervaring goed advies.

Prachtig dakterras!

Mari kwam met een heel verrassend en prachtig plan voor ons dakterras.

Gewoon top!

Krauweel begrijpt de vraag en de behoefte van ons als klant perfect en tot in detail. Stelt het juiste voor en beschikt over praktische kennis dat resulteert in een perfect eindresultaat. Dus gewoon TOP!

Zéér klantvriendelijk en informatieve behulpzaamheid

Ik kreeg een bericht per mail dat door omstandigheden het product niet binnen gewenste tijd geleverd kon worden. Ik heb daarop een mail gestuurd met de mededeling dat ik het product snel nodig had en ik deze via een andere leverancier sneller kon ontvangen Hierop kreeg ik meteen een telefoontje met de mededeling dat ik alert moest zijn qua leveranciers daar kwaliteit niet hetzelfde is. Krauweel is nl enige welk samenwerkt met bedrijft uit Polen welk dat product rechtstreeks aan hen levert. Zeer netjes dus om mij hierop te attenderen. Bovendien werd ik verrast met het feit dat het product tóch op tijd geleverd is Top! Theo Driessen

Bedankt voor deze positieve review. Onze leverancier is een Nederlandse producent die de producten van hoge kwaliteit in Polen produceert. Alle dealers kunnen onder dezelfde omstandigheden leveren. Als u de producten eerder geleverd kan krijgen dan bij ons, zijn deze producten van een andere producent en niet van gelijkwaardige kwaliteit. Met vriendelijke groet, Annette en Mari.

Goede prijs maar slechte informatie

Het uitzoeken en navigeren op de site is bijzonder matig. De informatie is karig en onduidelijk en onvolledig. We bestelden cortenstaal kantopsluiting met boorgaten. Deze boorgaten zitten over de volledige lengte om de 50 cm. Hadden we dat geweten dan hadden we anders besteld! Wat kun je wel en wat kun je niet thuisbezorgd krijgen. Stuks en per 10. Dan de prijs opbouw bij bestellen.... de enkel stuks plus de aantallen heel erg verwarrend. Pas dan de mededeling dat er met een 12 meter lange trailer wordt bezorgd. Ja een webshop voor particulieren gaan we met een trailer de woonwijk insturen.....! Informatie over tijdstip van bezorgen pas op de ochtend zelf zodat je zelf niks meer kunt regelen! Wel relaxte chauffeur die spullen keurig op oprit plaatste. Al met al een ok prijs maar een dikke onvoldoende voor de informatie op de website en de order afwikkeling.

Beste R.J. Vught, Wij hebben uw review ontvangen, hartelijk dank hiervoor. Onderstaand onze reactie. Het uitzoeken en navigeren op de site is bijzonder matig. -Wij werken steeds aan een verbetering hiervan via opmerkingen van gebruikers, dit heeft onze aandacht. Zou u per email specifieker tips kunnen aanleveren? En heeft u gezien dat er een zoekfunctie op de site zit en dat wij 7 dagen per week tot 22 uur telefonisch bereikbaar zijn om u te helpen? De informatie is karig en onduidelijk en onvolledig. We bestelden cortenstaal kantopsluiting met boorgaten. Deze boorgaten zitten over de volledige lengte om de 50 cm. Hadden we dat geweten dan hadden we anders besteld! -Dit wordt duidelijk aangegeven bij het artikel, de optie 2 x 4 gaten, in de informatie staat; In dien u er voor kiest om door ons gaten in de kantopsluiting te laten boren, boren wij per kantopsluiting 4x2 gaten en leveren wij voor bevestiging schroeven mee. De kantopsluiting is 2,3m deelt u deze eens door 4 aub. Wat kun je wel en wat kun je niet thuisbezorgd krijgen. Stuks en per 10. Dan de prijs opbouw bij bestellen.... de enkel stuks plus de aantallen heel erg verwarrend. -Wat is hier niet duidelijk aan? Er staat duidelijk per stuk afhalen, per 10 en per 25 bezorgen, en incl. bezorgen is zelfs nog voordeliger. Pas dan de mededeling dat er met een 12 meter lange trailer wordt bezorgd. Ja een webshop voor particulieren gaan we met een trailer de woonwijk insturen.....! - Wij bezorgen met route transport zowel aan de professional als de consument. Er wordt bezorgd met diverse wagens, als wij ervan uit kunnen gaan dat er een trailer de straat in kan zoals aangegeven, kunnen we met alle formaten wagens laten bezorgen. Dit maakt het plannen een stuk makkelijker. Pas dit niet, geen probleem, neem dan zoals aangegeven even contact met ons op, dan wordt er met een kleinere wagen bezorgd. Hier heeft u diverse keren informatie over ontvangen, maar wellicht heeft u deze niet gelezen. Informatie over tijdstip van bezorgen pas op de ochtend zelf zodat je zelf niks meer kunt regelen! - Zoals aangegeven bij het plaatsen van de order krijgt u eerst de verwachte leverdag doorgegeven, de avond voor de verwachte leverdag tussen 23 en 23.30 uur krijgen wij van de transporteur het verwachte aflevertijdstip door, deze mailen wij direct aan u door. Helaas werkt het zo in de transport wereld met de levering van items die niet met pakketpost kunnen worden verzonden. Verder hoefde u zoals aangegeven niets te regelen, de chauffeur zet het onder onze verantwoordelijkheid bij u op de oprit als u niet thuis zou zijn. Het is wel fijn dat u telefonisch bereikbaar bent voor de chauffeur als hij vragen heeft. Wel relaxte chauffeur die spullen keurig op oprit plaatste. -Wij vragen de chauffeurs om met de producten om te gaan of dat ze van hen zelf zijn en met de klanten zoals ze zelf behandeld willen worden. Fijn dat u dat zo ervaren heeft. Al met al een ok prijs - Dank u Maar een dikke onvoldoende voor de informatie op de website en de order afwikkeling -Ik vraag u vriendelijk om nog eens terug te gaan naar het bestelde en eens goed te lezen, ook de order bevestiging ed. Het valt ons op dat uw review sterk afwijkt van andere klant ervaringen. Met vriendelijke groet, Annette en Mari.

perfect geregeld

Netjes op tijd geleverd goede kwaliteit

Kwaliteit en service zoals beloofd

Bestelling correct verwerkt en bestelde voldoet aan kwaliteit

Belofte komt uit

Bestelling gedaan doch niet goed gelezen dat er afhaalproducten bij zaten. S avonds gebeld door Krauweel en probleem opgelost. Levering perfect op tijd. Erg mooi materiaal. Tuin heeft een opwaardering gekregen

Helemaal goed!

Voor mijn moeder haar verjaardag een sokkel besteld, Mari heeft er nog extra achter aan gebeld/gemaild dat hij op tijd verstuurd is. Bedankt voor de service

perfecte service

goede ontvangst winkel, perfecte afhandeling bestelling webshop

Prima contact en levering

Naar aanleiding van de email nog telefonisch contact gehad over de (on) mogelijkheid om een 13 meter lange trailercombinatie voor het huit te parkeren, de levering is vervolgens met een kleinere wagen netjes en op tijd uitgevoerd. Erg tevreden over de cortenstaal randen en piketpaaltjes, prima product voor een nette prijs.

Prima, geleverd product.

Misschien wel goed om te vermelden dat het cortenstaal nog niet verroest is als het geleverd wordt en dat dit, is mijn ervaring, ook wel even gaat duren, volgens mij. Dus je hebt voorlopig niet de uitstraling die je verwacht, hopelijk duurt dat niet al te lang.

Beste Eelko, de producten worden geproduceerd van nieuw cortenstaal, de producten worden droog opgeslagen en roesten daardoor nauwelijks. Wat u kunt doen om het proces te versnellen, u lost een halve eetlepel zout op in een emmer water, met deze oplossing bevochtigt u een aantal keer het cortenstaal met een uitgewrongen oude spons of een oude doek. Als u het staal van te voren ontvet gaat het proces nog sneller. Voor vragen mag u ons 7 dagen per week tot 22 uur bellen. Met vriendelijke groet, Annette en Mari.

Aanrader!

Goed en eerlijk advies en een uitstekende service!