Mooie stevige bak

Mooie en stevige bak. Fijne levering

Meer dan tevreden!

Wij hebben hier diverse cortenstalen bakken gekocht (velen op maat gemaakt) de afgelopen jaren voor 2 huizen. Hele snelle levering, meteen een telefoontje Nav plaatsen op maat gemaakte order, zeer prettig allemaal. En, niet geheel onbelangrijk: de producten zijn TOP!

Mooi product, snelle levering!

3 cortenstaal bloembakken besteld. Goede communicatie via de mail mbt de levering. Snelle en nette levering. Super tevreden! De bloembakken staan erg mooi in onze tuin.

Communicatie, service, prijsbewust

Ondanks dat er schaarste is aan de materialen bleven ze wel communiceren. Als je vragen had namen ze de tijd om deze te beantwoorden. Ik zie geen redenen om hier iets niet te bestellen. Ga zo door,

Betrokken

Verstandige keuze geweest om vooraf een vrijblijvend ontwerp te laten maken. Daarmee hebben we nu een mooie voortuin precies zoals we die wilden. Strak en in het oogspringend. Ons huis heeft daarmee aandeel buitenzijde een identiteit. Het kost een paar cente maar dan hedde ok wa.

In een woord zelfs.... TOP

Snelle, correcte en top service.

Super!!!

Goede service!!! Fijn om er samen toch voor te zorgen dat de bestelling nog op tijd in huis was voor vaderdag

Uitstekende service en snelle levering

Vriendelijke telefonische service en zeer snelle levering

Snelle levering

Keurig alles op orde/geregeld! Vooral snelle levering. Meer dan tevreden!

slecht

cijfer 2

Snel en duidelijk

Het artikel is precies volgens beschrijving. Een goede instructie meegeleverd. Kortom Top

Bestelling geannuleerd

Een bestelling gedaan, vlotte bevestiging op de mail. Maar even later bericht dat het helaas is uitverkocht. In de tussentijd is op de webshop de prijs best omhoog gegaan (dik €100) en is het nog wel verkrijgbaar. Na uitleg van het bedrijf kan ik begrijpen dat de inkoopprijs omhoog is gegaan en daarom ook de prijs. Maar het nodigt mij niet uit hier weer te bestellen.

Beste Anna-Marie, hartelijk dank voor uw recensie. De snelle bevestiging ontvangt u automatisch van het systeem. Dit was een partij die voor de grondstofcrisis was ingekocht en we daardoor nog voor een lagere prijs konden leveren. Er was u net iemand voor die de laatste van deze partij kocht. Zoals uitgelegd en waar u per telefoon aangaf er begrip voor te hebben, zijn door de grondstofcrisis de prijzen extreem snel gestegen waardoor we de nieuwe voorraad niet meer kunnen leveren voor de oude prijs. Ik heb per telefoon aangegeven om eventueel voor de inkoopprijs te willen leveren. U bent hier niet op ingegaan. Omdat we niet alleen online maar ook fysiek verkopen kunnen we deze situatie ook in de toekomst niet voor de volle 100% uitsluiten. Deze situatie valt onder de in onze voorwaarden opgenomen regel: - prijswijzigingen en tekstuele fouten voorbehouden. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Erg mooi

Eerlijke mensen en net product!! Top!!!

levering goed, status bak nietmet patina

Had op de site corten stalen bakken gezien compleet in de mooie roestkleur. Helaas werd de bak geleverd als metalen bak zonder beschrijving hoe te behandelen om het mooie patina erop te krijgen. Verdient een vermelding op de site dat de bakken anders geleverd worden dan op de afbeelding. Na een telefoongesprek begrepen dat alle bakken in corten geleverd worden zonder patina en dat dat zich in de periode erna moet opbouwen. Recept om de patina te versnellen op de site blijft welkom.

Beste Rietje, Hartelijk dank voor uw mooie review. We nemen uw tip mee en zullen dit in de nieuwe in aanbouw zijnde webwinkel gaan vermelden. Zoals verteld kan bij een item dat nog niet op kleur is het verkleuringsproces versnelt worden door een halve eetlepel zout op te lossen in een emmerwater. U drenkt een oude doek in deze oplossing, wringt deze uit. Wrijf met deze vochtige doek over het staal. Koop geen onnodig dure roestversneller ;) Bedankt voor de order en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Annette en Mari. webwinkel Het Tuinstel.

Top! Duidelijk en snel

De vragen over het product, bloembak, werden snel en duidelijk beantwoord. Duidelijke opdrachtbevestiging waardoor je niet voor verassingen komt te staan. Door de afmetingen van de maakte ik mij zorgen over de levering en het lossen. Nadat ik de vragen per mail had gestuurd werd er snel telefonisch contact opgenomen en alles beantwoord. Vandaag de bloembak binnen gekregen en inmiddels geplaatst. Top service!

Beste Wiebe, Fijn dit te lezen en bedankt voor de mooie review. We doen ons uiterste best. We helpen onze klanten zoals we zelf graag geholpen worden, en ja er gaat wel eens iets mis in het proces, het blijft mensenwerk en soms doen er omstandigheden voor die je niet kan voorzien. Maar dan gaat het om de oplossing, en uiteraard lossen we het op. Hartelijk dank nog voor de order, een mooie zomer gewenst en in de toekomst zijn we u uiteraard graag van dienst. Met vriendelijke groet, Annette en Mari Het Tuinstel ;)

Wij hebben 2 cortenstalen plantenbakken gekocht. Ze zijn mooi en zeer stevig. Goede communicatie over de levering. Heldere prijsinformatie op de website waar het bij de concurrentie soms aan schort. Mochten we onze set willen uitbreiden kies ik zeker weer voor Krauweel.

super fijne samenwerking met een snelle reacties als er vragen zijn.

als er een vraag was, werd er super snel en degelijk geantwoord. het product was er sneller dan voorzien en is echt zeer degelijk gemaakt. een echte aanrader! en dat aan een eerlijke prijs!

Aanrader! Vriendelijk, deskundig, accuraat!

Zowel telefonisch als via email: snelle en anticiperende actie en reactie! Zelfs op zondag konden wij komen om onze schaal op te halen. Kortom, een prettig en betrouwbaar bedrijf met kwaliteits artikelen.

Heel correct!

Zonder meer een goeie ervaring!

zeer goede service en top kwaliteit

prima service top kwaliteit en goed overleg over de levertijd en de producten

TOP

Fijne prettige en ongecompliceerde zaak

Prachtige cortenstaal bak

Ik heb al enkele zaken besteld in cortenstaal bij Krauweel Tuinadvies en steeds was alles van topkwaliteit. Alles is ook geleverd binnen de afgesproken tijd en precies gemaakt naar wens. Zo ook onze laatste cortenstaal plantenbak. Super.

CorTenstalen bloembakken zien er prima uit

Goede en snelle communicatie via mail. Snelle levering, drie bloembakken van CorTenstaal zien er prima uit! Wij zijn er blij mee!

Vlot en snel, maatwerk bleek plots moeilijk

Ik ben uiterst tevreden van de snelheid en volledigheid van de antwoorden op m'n vragen die ik maakte via e-mail. Alles bleek mogelijk. Alleen naar m'n 2e vraag naar maatwerk bleek ik eerder plots de moeilijke vragenpersoon te zijn. Althans het gevoel na het laatste korte antwoord. Uiteindelijk ben ik toch in zee gegaan met krauweel en een bestelling online geplaatst. Op donderdag besteld en betaald, op maandag in België geleverd met een glimlach en een korte babbel. Zeer betrouwbaar bedrijf uitgezonderd maatwerk in "hoogseizoen" blijkt moeilijk.

Beste Diederick, bedankt voor de review. Maatwerk is zeker mogelijk, ook in het hoogseizoen. Het moet alleen wel realistisch / realiseerbaar zijn. Uw wensen waren zo specifiek dat wij hebben aangegeven hier niet aan te kunnen voldoen, uiteindelijk bleek voor u een standaard brievenbus voldoende te zijn. Eind goed al goed.

Snel geleverd, maar geen eerlijke informatie

Plantenbak besteld en betaald met iDeal. Zou gratis bezorgd worden. De volgende dag werd er gebeld dat er toch €30 bezorgkosten betaald moesten worden anders zou er niet geleverd worden. Klopte dus niet met de melding op de website. Zeer jammer allemaal en klantonvriendelijk.

Beste Herman, Wij hebben u telefonisch uitgelegd waar de toeslag vandaan komt. De reden hiervan is dat u op een locatie woont met een transport beperking. Dit wordt gecommuniceerd in onze voorwaarden bij de uitcheck. U heeft dit waarschijnlijk zelf niet goed gelezen. Wij hebben dit netjes vooraf met u besproken en u de keuze gesteld om akkoord te gaan met de toeslag of de order kosteloos te annuleren. U heeft gekozen voor de toeslag. Ik zie deze review nu meer als online ondernemertje plagen. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.