Zéér klantvriendelijk en informatieve behulpzaamheid

Ik kreeg een bericht per mail dat door omstandigheden het product niet binnen gewenste tijd geleverd kon worden. Ik heb daarop een mail gestuurd met de mededeling dat ik het product snel nodig had en ik deze via een andere leverancier sneller kon ontvangen Hierop kreeg ik meteen een telefoontje met de mededeling dat ik alert moest zijn qua leveranciers daar kwaliteit niet hetzelfde is. Krauweel is nl enige welk samenwerkt met bedrijft uit Polen welk dat product rechtstreeks aan hen levert. Zeer netjes dus om mij hierop te attenderen. Bovendien werd ik verrast met het feit dat het product tóch op tijd geleverd is Top! Theo Driessen

Bedankt voor deze positieve review. Onze leverancier is een Nederlandse producent die de producten van hoge kwaliteit in Polen produceert. Alle dealers kunnen onder dezelfde omstandigheden leveren. Als u de producten eerder geleverd kan krijgen dan bij ons, zijn deze producten van een andere producent en niet van gelijkwaardige kwaliteit. Met vriendelijke groet, Annette en Mari.

Goede prijs maar slechte informatie

Het uitzoeken en navigeren op de site is bijzonder matig. De informatie is karig en onduidelijk en onvolledig. We bestelden cortenstaal kantopsluiting met boorgaten. Deze boorgaten zitten over de volledige lengte om de 50 cm. Hadden we dat geweten dan hadden we anders besteld! Wat kun je wel en wat kun je niet thuisbezorgd krijgen. Stuks en per 10. Dan de prijs opbouw bij bestellen.... de enkel stuks plus de aantallen heel erg verwarrend. Pas dan de mededeling dat er met een 12 meter lange trailer wordt bezorgd. Ja een webshop voor particulieren gaan we met een trailer de woonwijk insturen.....! Informatie over tijdstip van bezorgen pas op de ochtend zelf zodat je zelf niks meer kunt regelen! Wel relaxte chauffeur die spullen keurig op oprit plaatste. Al met al een ok prijs maar een dikke onvoldoende voor de informatie op de website en de order afwikkeling.

Beste R.J. Vught, Wij hebben uw review ontvangen, hartelijk dank hiervoor. Onderstaand onze reactie. Het uitzoeken en navigeren op de site is bijzonder matig. -Wij werken steeds aan een verbetering hiervan via opmerkingen van gebruikers, dit heeft onze aandacht. Zou u per email specifieker tips kunnen aanleveren? En heeft u gezien dat er een zoekfunctie op de site zit en dat wij 7 dagen per week tot 22 uur telefonisch bereikbaar zijn om u te helpen? De informatie is karig en onduidelijk en onvolledig. We bestelden cortenstaal kantopsluiting met boorgaten. Deze boorgaten zitten over de volledige lengte om de 50 cm. Hadden we dat geweten dan hadden we anders besteld! -Dit wordt duidelijk aangegeven bij het artikel, de optie 2 x 4 gaten, in de informatie staat; In dien u er voor kiest om door ons gaten in de kantopsluiting te laten boren, boren wij per kantopsluiting 4x2 gaten en leveren wij voor bevestiging schroeven mee. De kantopsluiting is 2,3m deelt u deze eens door 4 aub. Wat kun je wel en wat kun je niet thuisbezorgd krijgen. Stuks en per 10. Dan de prijs opbouw bij bestellen.... de enkel stuks plus de aantallen heel erg verwarrend. -Wat is hier niet duidelijk aan? Er staat duidelijk per stuk afhalen, per 10 en per 25 bezorgen, en incl. bezorgen is zelfs nog voordeliger. Pas dan de mededeling dat er met een 12 meter lange trailer wordt bezorgd. Ja een webshop voor particulieren gaan we met een trailer de woonwijk insturen.....! - Wij bezorgen met route transport zowel aan de professional als de consument. Er wordt bezorgd met diverse wagens, als wij ervan uit kunnen gaan dat er een trailer de straat in kan zoals aangegeven, kunnen we met alle formaten wagens laten bezorgen. Dit maakt het plannen een stuk makkelijker. Pas dit niet, geen probleem, neem dan zoals aangegeven even contact met ons op, dan wordt er met een kleinere wagen bezorgd. Hier heeft u diverse keren informatie over ontvangen, maar wellicht heeft u deze niet gelezen. Informatie over tijdstip van bezorgen pas op de ochtend zelf zodat je zelf niks meer kunt regelen! - Zoals aangegeven bij het plaatsen van de order krijgt u eerst de verwachte leverdag doorgegeven, de avond voor de verwachte leverdag tussen 23 en 23.30 uur krijgen wij van de transporteur het verwachte aflevertijdstip door, deze mailen wij direct aan u door. Helaas werkt het zo in de transport wereld met de levering van items die niet met pakketpost kunnen worden verzonden. Verder hoefde u zoals aangegeven niets te regelen, de chauffeur zet het onder onze verantwoordelijkheid bij u op de oprit als u niet thuis zou zijn. Het is wel fijn dat u telefonisch bereikbaar bent voor de chauffeur als hij vragen heeft. Wel relaxte chauffeur die spullen keurig op oprit plaatste. -Wij vragen de chauffeurs om met de producten om te gaan of dat ze van hen zelf zijn en met de klanten zoals ze zelf behandeld willen worden. Fijn dat u dat zo ervaren heeft. Al met al een ok prijs - Dank u Maar een dikke onvoldoende voor de informatie op de website en de order afwikkeling -Ik vraag u vriendelijk om nog eens terug te gaan naar het bestelde en eens goed te lezen, ook de order bevestiging ed. Het valt ons op dat uw review sterk afwijkt van andere klant ervaringen. Met vriendelijke groet, Annette en Mari.

perfect geregeld

Netjes op tijd geleverd goede kwaliteit

Kwaliteit en service zoals beloofd

Bestelling correct verwerkt en bestelde voldoet aan kwaliteit

Belofte komt uit

Bestelling gedaan doch niet goed gelezen dat er afhaalproducten bij zaten. S avonds gebeld door Krauweel en probleem opgelost. Levering perfect op tijd. Erg mooi materiaal. Tuin heeft een opwaardering gekregen

Helemaal goed!

Voor mijn moeder haar verjaardag een sokkel besteld, Mari heeft er nog extra achter aan gebeld/gemaild dat hij op tijd verstuurd is. Bedankt voor de service

perfecte service

goede ontvangst winkel, perfecte afhandeling bestelling webshop

Prima contact en levering

Naar aanleiding van de email nog telefonisch contact gehad over de (on) mogelijkheid om een 13 meter lange trailercombinatie voor het huit te parkeren, de levering is vervolgens met een kleinere wagen netjes en op tijd uitgevoerd. Erg tevreden over de cortenstaal randen en piketpaaltjes, prima product voor een nette prijs.

Prima, geleverd product.

Misschien wel goed om te vermelden dat het cortenstaal nog niet verroest is als het geleverd wordt en dat dit, is mijn ervaring, ook wel even gaat duren, volgens mij. Dus je hebt voorlopig niet de uitstraling die je verwacht, hopelijk duurt dat niet al te lang.

Beste Eelko, de producten worden geproduceerd van nieuw cortenstaal, de producten worden droog opgeslagen en roesten daardoor nauwelijks. Wat u kunt doen om het proces te versnellen, u lost een halve eetlepel zout op in een emmer water, met deze oplossing bevochtigt u een aantal keer het cortenstaal met een uitgewrongen oude spons of een oude doek. Als u het staal van te voren ontvet gaat het proces nog sneller. Voor vragen mag u ons 7 dagen per week tot 22 uur bellen. Met vriendelijke groet, Annette en Mari.

Aanrader!

Goed en eerlijk advies en een uitstekende service!

Prima contact en goede kwaliteit product

Zelf lossen van zwaardere producten is voor particuliere klant lastig of duur te organiseren.

Beste Michael, we begrijpen uw opmerking niet. Wij bezorgen gratis, ook in België waar u woonachtig bent. U besteld plantenbakken van 5,75 m en 5,3 m. lang. Wij bieden u aan deze speciaal voor u te maken in 2 blindkoppelbare delen ivm transport en makkelijk te plaatsen. U wilt ze perse uit 1 stuk en u aanvaard dat de chauffeur deze dan niet zelfstandig kan lossen en u dan zelf moet zorgen voor een los mogelijkheid. Achteraf maakt u dan deze opmerking op dit platform. Heel vreemd. Met vriendelijke groet, Webwinkel Het Tuinstel Annette en Mari.

Komen afspraken na

Prima spullen voor een nette prijs

Goede service en prima kwaliteit

Online mijn eerste bestelling gedaan van verzinkt stalen borderrand. Snelle levering en prima kwaliteit voor en betaalbare prijs. Ook zeer goed en vriendelijk geholpen door de chauffeur die het netjes op mijn gewenste plek neerzette.

Goede service en kwaliteit.

Goed contact, goede service en kwaliteit! Zou hier zeker vaker Bestellen!

Website/shop wat onoverzichtelijk, maar wel kunnen vinden wat ik nodig had. Vervolgens snel bericht gehad om een afspraak te maken voor ophalen van de spullen. Dat ging helemaal goed.

Beste Ilse, wij krijgen juist vaak de reactie dat de shop zo gebruiksvriendelijk is. Wij willen u verder wijzen op de zoek functie in de shop. Komt u er toch niet uit, stuur ons een email of bel, wij helpen u graag. Nog vriendelijk bedankt voor de order en het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Het Tuinstel Annette en Mari.

fijn en makkelijk

Dit is de tweede keer dat ik hier mijn spullen bestel. Het product is zoals beloofd. Ik heb het al in de voortuin en ben er erg blij mee. Heb het nu ook voor de achtertuin. De prijzen zijn scherp in vergelijking met andere aanbieders. Heel flexibel met de tijden waarop je je bestelling kunt halen. Moest alleen wel zelf info opvragen over de status van mijn bestelde materiaal. Verder heel tevreden.

Nieuwe bestelling is prima afgehandeld.

uitstekende service

netjes, goed contact en nette service goede kwaliteit spullen

Goede en snelle service, zeer klantvriendelijk.

Online een prachtige buitenkeuken besteld van Forno. Zeer snelle service en klantvriendelijk te woord gestaan, zowel door het personeel op locatie als de chauffeur die de bestelling kwam afleveren.

Mooi en kwalitatief product, vlotte levering en goede prijs

Tweede bestelling van cortenstaal bij deze leverancier. Super blij met de prijs kwaliteit verhouding, als het product op voorraad is. Dan is er een vlotte levering.

Nette service, persoonlijk contact, perfecte levering van mooi product!

Onlangs hebben we CorTen staal producten besteld. Door leveringsproblemen ivm de huidige crisis keurig gebeld met mogelijkheden tot deellevering en de verwachting betreft de levertijd van producten die niet voorradig waren. Alle materialen zijn keurig geleverd, zowel product als communicatie van goede kwaliteit.

Het contact was goed. De levering was precies zoals verwacht. Ook de afgesproken datum en tijd.

Ik ben zeer tevreden over Krauweel. Goede communicatie zowel persoonlijk als in de mails over de bestelling. Daarnaast nette prijzen en levering volgens afspraak. Niks op aan te merken. 👍🏻

Ontzettende klantvriendelijkheid

Prettig zaken te doen met Tuinadvies Krauweel met een enorme ruime bereikbaarheid! Top

Prettig, vriendelijk en supersnel!

Een hele fijne website en erg vriendelijk, servicegericht contact!