Correct en service

Zoektocht naar een cortenstalen design schutting eindigde bij Krauweel, prachtig product en een keurige afhandeling. Niets dan lof en link naar hun HomePage direct gedeeld met een hoop collega’s. Succes met verkoop.

Goed, beter, best.

Wij hebben de Remundi BBQ-grill besteld, toen ik 's avond een mailtje kreeg dat deze verstuurt was wist ik niet of deze de volgende dag zou komen. De 'volgende' dag even mailtje gestuurd en binnen de kortste tijd antwoord dat de transporteur mij zou bellen over het bezorgen. In de middag een belletje van de transporteur gekregen en gisteren stond het pakketje in de gang. Gezien ik niet thuis werk was alleen mijn meisje er, de transporteur heeft netjes alles op een hondje geplaatst ( de pallet paste niet door de deur) en geholpen met naar binnen rijden. Van A tot Z een goede service. Overigens meteen de Remundi aangestoken, wat is dit leuk zeg. Ben wel wat gewent qua koken ( heb een BGE en een pizza oven) maar dit is wel weer heel anders. Makkelijk ook om groente en vlees tegelijk te bakken. Eitje voor de hamburger erbij, geen probleem, kan ook op de plaat. In het kort, gewoon een aanrader

Precies wat je mag verwachten

Het traject is verlopen zoals je het graag ziet.

Mooie stevige bak

Mooie en stevige bak. Fijne levering

Meer dan tevreden!

Wij hebben hier diverse cortenstalen bakken gekocht (velen op maat gemaakt) de afgelopen jaren voor 2 huizen. Hele snelle levering, meteen een telefoontje Nav plaatsen op maat gemaakte order, zeer prettig allemaal. En, niet geheel onbelangrijk: de producten zijn TOP!

Mooi product, snelle levering!

3 cortenstaal bloembakken besteld. Goede communicatie via de mail mbt de levering. Snelle en nette levering. Super tevreden! De bloembakken staan erg mooi in onze tuin.

Communicatie, service, prijsbewust

Ondanks dat er schaarste is aan de materialen bleven ze wel communiceren. Als je vragen had namen ze de tijd om deze te beantwoorden. Ik zie geen redenen om hier iets niet te bestellen. Ga zo door,

Betrokken

Verstandige keuze geweest om vooraf een vrijblijvend ontwerp te laten maken. Daarmee hebben we nu een mooie voortuin precies zoals we die wilden. Strak en in het oogspringend. Ons huis heeft daarmee aandeel buitenzijde een identiteit. Het kost een paar cente maar dan hedde ok wa.

In een woord zelfs.... TOP

Snelle, correcte en top service.

Super!!!

Goede service!!! Fijn om er samen toch voor te zorgen dat de bestelling nog op tijd in huis was voor vaderdag

Uitstekende service en snelle levering

Vriendelijke telefonische service en zeer snelle levering

Snelle levering

Keurig alles op orde/geregeld! Vooral snelle levering. Meer dan tevreden!

slecht

cijfer 2

Snel en duidelijk

Het artikel is precies volgens beschrijving. Een goede instructie meegeleverd. Kortom Top

Bestelling geannuleerd

Een bestelling gedaan, vlotte bevestiging op de mail. Maar even later bericht dat het helaas is uitverkocht. In de tussentijd is op de webshop de prijs best omhoog gegaan (dik €100) en is het nog wel verkrijgbaar. Na uitleg van het bedrijf kan ik begrijpen dat de inkoopprijs omhoog is gegaan en daarom ook de prijs. Maar het nodigt mij niet uit hier weer te bestellen.

Beste Anna-Marie, hartelijk dank voor uw recensie. De snelle bevestiging ontvangt u automatisch van het systeem. Dit was een partij die voor de grondstofcrisis was ingekocht en we daardoor nog voor een lagere prijs konden leveren. Er was u net iemand voor die de laatste van deze partij kocht. Zoals uitgelegd en waar u per telefoon aangaf er begrip voor te hebben, zijn door de grondstofcrisis de prijzen extreem snel gestegen waardoor we de nieuwe voorraad niet meer kunnen leveren voor de oude prijs. Ik heb per telefoon aangegeven om eventueel voor de inkoopprijs te willen leveren. U bent hier niet op ingegaan. Omdat we niet alleen online maar ook fysiek verkopen kunnen we deze situatie ook in de toekomst niet voor de volle 100% uitsluiten. Deze situatie valt onder de in onze voorwaarden opgenomen regel: - prijswijzigingen en tekstuele fouten voorbehouden. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Erg mooi

Eerlijke mensen en net product!! Top!!!

levering goed, status bak nietmet patina

Had op de site corten stalen bakken gezien compleet in de mooie roestkleur. Helaas werd de bak geleverd als metalen bak zonder beschrijving hoe te behandelen om het mooie patina erop te krijgen. Verdient een vermelding op de site dat de bakken anders geleverd worden dan op de afbeelding. Na een telefoongesprek begrepen dat alle bakken in corten geleverd worden zonder patina en dat dat zich in de periode erna moet opbouwen. Recept om de patina te versnellen op de site blijft welkom.

Beste Rietje, Hartelijk dank voor uw mooie review. We nemen uw tip mee en zullen dit in de nieuwe in aanbouw zijnde webwinkel gaan vermelden. Zoals verteld kan bij een item dat nog niet op kleur is het verkleuringsproces versnelt worden door een halve eetlepel zout op te lossen in een emmerwater. U drenkt een oude doek in deze oplossing, wringt deze uit. Wrijf met deze vochtige doek over het staal. Koop geen onnodig dure roestversneller ;) Bedankt voor de order en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Annette en Mari. webwinkel Het Tuinstel.

Top! Duidelijk en snel

De vragen over het product, bloembak, werden snel en duidelijk beantwoord. Duidelijke opdrachtbevestiging waardoor je niet voor verassingen komt te staan. Door de afmetingen van de maakte ik mij zorgen over de levering en het lossen. Nadat ik de vragen per mail had gestuurd werd er snel telefonisch contact opgenomen en alles beantwoord. Vandaag de bloembak binnen gekregen en inmiddels geplaatst. Top service!

Beste Wiebe, Fijn dit te lezen en bedankt voor de mooie review. We doen ons uiterste best. We helpen onze klanten zoals we zelf graag geholpen worden, en ja er gaat wel eens iets mis in het proces, het blijft mensenwerk en soms doen er omstandigheden voor die je niet kan voorzien. Maar dan gaat het om de oplossing, en uiteraard lossen we het op. Hartelijk dank nog voor de order, een mooie zomer gewenst en in de toekomst zijn we u uiteraard graag van dienst. Met vriendelijke groet, Annette en Mari Het Tuinstel ;)

Wij hebben 2 cortenstalen plantenbakken gekocht. Ze zijn mooi en zeer stevig. Goede communicatie over de levering. Heldere prijsinformatie op de website waar het bij de concurrentie soms aan schort. Mochten we onze set willen uitbreiden kies ik zeker weer voor Krauweel.

super fijne samenwerking met een snelle reacties als er vragen zijn.

als er een vraag was, werd er super snel en degelijk geantwoord. het product was er sneller dan voorzien en is echt zeer degelijk gemaakt. een echte aanrader! en dat aan een eerlijke prijs!

Aanrader! Vriendelijk, deskundig, accuraat!

Zowel telefonisch als via email: snelle en anticiperende actie en reactie! Zelfs op zondag konden wij komen om onze schaal op te halen. Kortom, een prettig en betrouwbaar bedrijf met kwaliteits artikelen.

Heel correct!

Zonder meer een goeie ervaring!

zeer goede service en top kwaliteit

prima service top kwaliteit en goed overleg over de levertijd en de producten

TOP

Fijne prettige en ongecompliceerde zaak

Prachtige cortenstaal bak

Ik heb al enkele zaken besteld in cortenstaal bij Krauweel Tuinadvies en steeds was alles van topkwaliteit. Alles is ook geleverd binnen de afgesproken tijd en precies gemaakt naar wens. Zo ook onze laatste cortenstaal plantenbak. Super.