Goed advies

Gebeld, voicemail achtergelaten en werd snel teruggebeld met goed advies. Spullen besteld en geleverd. Minder tevreden over transport, kwamen niet op de dag van geplande aflevering en was niet inzichtelijk in de website van de transporteur / koerier. Na een melding hierover via mail ‘s avonds meteen teruggebeld door Krauweels en opgelost.

Het bestelde materiaal lag keurig op de afgespoken tijd in onze tuin

geleverde materiaal ziet er goed uit

Top geregeld

kordaat, betrouwbaar en hulpvaardig.

kordaat, betrouwbaar en hulpvaardig.

Vriendelijk onthaal

Product cortenstaal mooi en niet duur

Prima contact en advies.

Goed dat ik zelfs in het weekend antwoord krijg op vragen. Verder goede service en produktvoorlichting.

Goed advies en service, prima levering

Was gewoon goed, materialen tijdig en goed geleverd. Prettig overleg gehad.

Dank voor deze beoordeling, we doen graag ons best voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Mari.

Zeer adequaat

De bestelling van de cortenstaal bloembak is heel snel en soepel gegaan ondanks de feestdagen. De telefonische uitleg was vriendelijk en deskundig. Dat gaf vertrouwen. Over het moment van leveren werden we goed geïnformeerd. Helemaal top.

Dank u voor de beoordeling, we zijn 365 dagen per jaar bereikbaar per email en reageren zsm. Voor de telefoon geldt eigenlijk hetzelfde indien we in de gelegenheid zijn wordt uw oproep altijd beantwoord. Met vriendelijke groet, Mari.

Kundige, ervaren en vriendelijke harde werkers!

Alles is van een leien dakje verlopen: afspraken maken, contact tussendoor (handig via whatsapp), Mari en Jeroen hebben hard gewerkt en heel precies, ik heb nu weer een degelijke schutting staan en de tuinen zien er ook heel goed uit. Zelfs het onkruid tussen de tegels is weggehaald. Kortom: ik ben heel tevreden en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Dank voor deze beoordeling, we leveren graag kwaliteit. Fijn dat u dit zo waardeert. Van het voorjaar zullen we uw tuin weer klaar maken voor het seizoen zodat u weer optimaal kan genieten van de tuin. Met vriendelijke groet, Mari.

Perfect doen wat ze beloven en prachtig product.

Makkelijk en klantvriendelijk, en zeer snelle levering.

Dank u voor deze kort en krachtige beoordeling. Precies waar wij voor staan. Met vriendelijke groet, Mari.

Goed en vakkundig werk, wel pittig geprijsd

Goed en vakkundig werk, prettige mensen in de omgang!

Dank voor deze beoordeling. Ook jullie zijn al weer aardig wat jaren klant. Onze tarieven zijn marktconform. Wij werken secuur en gaan voor kwaliteit. Met jullie bewerkelijke tuin, gemengde beplanting, grind en regelmatig wandelende bamboes kost het onderhoud tijd waardoor de factuur hoger kan uitvallen dan gehoopt. Ons werk is ons visitekaartje en de klant onze ambassadeur. Met vriendelijke groet, Mari.

Zeer persoonlijk

prettig samenwerken rustige manier van benaderen geeft goed gehoor aan je wensen, heeft kennis van zaken.

Dank voor deze beoordeling, ook ik heb het als een prettige samenwerking ervaren waaruit een mooi tuinontwerp tot stand is gekomen. Ook in de toekomst ben ik u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Mari.

Prima service en een zeer correcte levering

Bedankt voor deze beoordeling. U bedankt voor de order via de webwinkel. Met vriendelijke groet, Mari.

Krauweel Tuin advies doet wat het belooft!

Alleen maar positieve ervaringen met Krauweel Tuinadvies, kan ze iedereen aanbevelen! Ze kijken mee, denken mee, luisteren, overleggen en adviseren.

Bedankt voor deze beoordeling en de prettige samenwerking tijdens het ontwerp- en aanlegproces van jullie tuin. Groet Mari.

Werkzaamheden worden goed en netjes uitgevoerd door vriendelijke harde werkers.

Krauweel Tuinadvies komt al vele jaren bij mij. Het zijn vriendelijke mensen die afspraken nakomen en de werkzaamheden correct en netjes uitvoeren. Zijn betrouwbaar en de werkzaamheden kunnen ook gedaan worden als er niemand thuis kan zijn.

Bedankt voor deze beoordeling. Al ongeveer 18 jaar trouwe klant. We hopen nog vaak de tuin te mogen verzorgen. Groet Mari.

Perfecte service, vriendelijk en veel expertise

Het ontwerpen en aanleggen van een compleet nieuwe voor- en achtertuin en daarna twee keer per jaar het onderhoud wordt door mij als zeer prettig ervaren. De afspraken worden altijd nagekomen en de uitvoering van de werkzaamheden worden zorgvuldig en met inachtneming van mijn wensen met veel expertise uitgevoerd. Samenvattend; het bedrijf en de medewerkers beveel ik ten zeerste aan voor het onderwerpen, aanleggen en onderhouden van uw tuin

Dank voor deze beoordeling. We voeren de werkzaamheden graag en zorgvuldig voor u uit. Met vriendelijke groet, Mari.

Prima kwaliteit en een prima dienstverlening.

We hebben al heel wat cortenstaal producten van Krauweel Tuinadvies in onze tuin staan. De kwaliteit is onberispelijk en dat tegen een heel scherpe prijs. Top! We zijn bijzonder tevreden klanten.

Dank voor deze beoordeling, u heeft inderdaad al heel wat cortenstaal producten besteld via onze webwinkel, zowel uit de standaard collectie als maatwerkproducten. Met vriendelijke groet, Mari.

Mooiste tuin van Gorkum en omstreken!

Tuin door Mari laten ontwerpen en aanleggen. Het resultaat overtreft onze verwachtingen! We genieten elke dag opnieuw van onze tuin. No nonsens vakmanschap en afspraak is afspraak.

Bedankt voor deze beoordeling. Fijn te lezen dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Mari.

Wordt netjes gewerkt en vooraf overlegd

De werkzaamheden worden uitgevoerd zoals afgesproken en eventueel meerwerk vooraf besproken en geoffreerd.

Bedankt voor deze beoordeling. We voeren alweer diverse jaren de werkzaamheden voor jullie uit. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Mari.

Goede service en heel erg klantvriendelijk!

Een snelle levering na mijn bestelling via de webwinkel en daarnaast ook nog eens goede persoonlijk advies meegekregen!

Bedankt voor deze beoordeling. We onderscheiden ons graag van de massa met een stukje persoonlijk advies ed. Met vriendelijke groet, Mari.