reageert snel met een kwalitatief goed produkt voor een goede prijs!

Heldere, vriendelijke en directe communicatie Volgt zijn klant goed in de bestelling en afhandeling Ga ik zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen Compliment Vriendelijke groet Hans Riedeman

mooi product geleverd.

Goed bedrijf, net werk en komen afspraken na.

Prima en snel

Bestellen via de website eenvoudig ende levering was echt snel. Super

Sneller dan verwacht

Dikke prima

Zeer deskundig en prettig in de omgang

Er wordt vakkundig gewerkt.

Mooie producten nette prijs.

Kundig flexibel geheel naar wens

Hele fijne kundige hovenier

goede dienstverlening

ER WORDT GEWERKT NAAR DE KLANT ZIJN KEUZE, ER WORDT GOED ADVIES GEGEVEN. DE AFVAL WORDT NETJES OPGERUIMD

100% tevreden

Goed emailcontact en vlotte levering.

Prima service. Er was een pakket niet geleverd maar na telefonisch overleg weer snel nageleverd.

Alles perfect verlopen!!

Levering ok en product zoals omschreven. Ben content

Onduidelijk direct na de bestelling en betaling wanneer de bestelling geleverd wordt.

Graag direct een mail sturen wanneer het geleverd wordt. Verder prima.

Beste M.G.L. van der P , uit Hoogeloon, wat betreft uw opmerking. Graag direct een mail sturen wanneer het geleverd wordt. U besteld maatwerk en wilt direct weten wanneer het geleverd wordt. Sorry, maar zo simpel is het leven helaas niet. Het item zal eerst worden ingepland bij de productie, wij geven een verwachte levertijd op. Als de productie de planning haalt, ook dat zijn mensen, kan de levering worden ingepland. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Maandagavond besteld en donderdagochtend in huis. Goed geregeld.

Zonder problemen.....

Bestelling voldoet aan verwachting, webshop werkt goed, snel en netjes bezorgd,

Vriendelijk , klantgericht

Contact via internet. Levering riep vragen op die per mail onmiddellijk vriendelijk beantwoord werden. Met wensen t.a.v de levering werd rekening gehouden.

Geweldig begaan met de verkoop en levering

Super vuur schaal. Bedankt

Goed contact en prima levering

Voor in de tuin een aantal cortenstalen kantopsluitingen besteld. Deze zijn redelijk snel (zeker gezien de vakantietijd) geleverd en het ziet er allemaal netjes uit. Nu nog aan het de slag om het in de tuin te plaatsen... Ik wilde er ook 1 los product bij bestellen dat alleen opgehaald kon worden, dat kon helaas niet verstuurd worden aangezien ze vanuit een centrale locatie versturen. Maar daarover werd ik netjes gebeld en het reeds betaalde bedrag werd snel terug gestort.

Alles netjes geleverd volgens afspraak

Top service

Snelle reactie, goede duidelijke communicatie.

Cortenstaal kantopsluiting gekocht en een Forno buitenkeuken. Goede en snelle service.

Mijn bestelling werd gratis en vrij snel afgeleverd. Omdat het iets teveel was, mocht ik het restant terugbrengen en dit werd keurig verrekend.

Eerlijke service, altijd bereikbaar.

Top service!

Goed advies en snelle levering! Wij zijn zeer tevreden!

Service en levering zoals je verwacht!

Wat een top service hebben wij gekregen. Daarnaast is het product ook nog eens top.

Perfecte plantenbak tegen scherpe prijs.

Prima advies waarbij persoonlijke wensen voorop staan en mogelijk zijn. Aflevering op afgesproken tijdstip. Onze cortenstalen plantenbak staat er prachtig bij.

Goed materiaal en dito service

Kwalitatief goed aanbod en geen probleem met wijzigen van bestelling