mooi product geleverd.

Goed bedrijf, net werk en komen afspraken na.

Prima en snel

Bestellen via de website eenvoudig ende levering was echt snel. Super

Sneller dan verwacht

Dikke prima

Zeer deskundig en prettig in de omgang

Er wordt vakkundig gewerkt.

Mooie producten nette prijs.

Kundig flexibel geheel naar wens

Hele fijne kundige hovenier

goede dienstverlening

ER WORDT GEWERKT NAAR DE KLANT ZIJN KEUZE, ER WORDT GOED ADVIES GEGEVEN. DE AFVAL WORDT NETJES OPGERUIMD

100% tevreden

Goed emailcontact en vlotte levering.

Prima service. Er was een pakket niet geleverd maar na telefonisch overleg weer snel nageleverd.

Alles perfect verlopen!!

Levering ok en product zoals omschreven. Ben content

Onduidelijk direct na de bestelling en betaling wanneer de bestelling geleverd wordt.

Graag direct een mail sturen wanneer het geleverd wordt. Verder prima.

Beste M.G.L. van der P , uit Hoogeloon, wat betreft uw opmerking. Graag direct een mail sturen wanneer het geleverd wordt. U besteld maatwerk en wilt direct weten wanneer het geleverd wordt. Sorry, maar zo simpel is het leven helaas niet. Het item zal eerst worden ingepland bij de productie, wij geven een verwachte levertijd op. Als de productie de planning haalt, ook dat zijn mensen, kan de levering worden ingepland. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Maandagavond besteld en donderdagochtend in huis. Goed geregeld.

Zonder problemen.....

Bestelling voldoet aan verwachting, webshop werkt goed, snel en netjes bezorgd,

Vriendelijk , klantgericht

Contact via internet. Levering riep vragen op die per mail onmiddellijk vriendelijk beantwoord werden. Met wensen t.a.v de levering werd rekening gehouden.

Geweldig begaan met de verkoop en levering

Super vuur schaal. Bedankt

Goed contact en prima levering

Voor in de tuin een aantal cortenstalen kantopsluitingen besteld. Deze zijn redelijk snel (zeker gezien de vakantietijd) geleverd en het ziet er allemaal netjes uit. Nu nog aan het de slag om het in de tuin te plaatsen... Ik wilde er ook 1 los product bij bestellen dat alleen opgehaald kon worden, dat kon helaas niet verstuurd worden aangezien ze vanuit een centrale locatie versturen. Maar daarover werd ik netjes gebeld en het reeds betaalde bedrag werd snel terug gestort.

Alles netjes geleverd volgens afspraak

Top service

Snelle reactie, goede duidelijke communicatie.

Cortenstaal kantopsluiting gekocht en een Forno buitenkeuken. Goede en snelle service.

Mijn bestelling werd gratis en vrij snel afgeleverd. Omdat het iets teveel was, mocht ik het restant terugbrengen en dit werd keurig verrekend.

Eerlijke service, altijd bereikbaar.

Top service!

Goed advies en snelle levering! Wij zijn zeer tevreden!

Service en levering zoals je verwacht!

Wat een top service hebben wij gekregen. Daarnaast is het product ook nog eens top.

Perfecte plantenbak tegen scherpe prijs.

Prima advies waarbij persoonlijke wensen voorop staan en mogelijk zijn. Aflevering op afgesproken tijdstip. Onze cortenstalen plantenbak staat er prachtig bij.

Goed materiaal en dito service

Kwalitatief goed aanbod en geen probleem met wijzigen van bestelling

Gewoon goed!

Ik koos voor Krauweel vanwege website en prijs. Ik wist wat ik hebben wilde en vond het hier tegen een prima prijs. Reden voor mij om deze keer eens wél een review te schrijven is de manier waarop een probleem werd opgelost. De levering bleek niet compleet maar was wel als zodanig geaccepteerd. Met één telefoontje opgelost, probleem werd direct gezien en een aantal mogelijke oplossingen aangeboden. Top. Kwaliteit blijkt overigens ook bijzonder goed. Half sterretje aftrek wegens vervoerder. Beloofd werd een leveringswindow van 3 uur, 's ochtends een mailtje: tussen 08:00-17:00u. Chauffeur wilde gelukkig wel een half uurtje van tevoren bellen.

Beste Jos, dank voor deze mooie recensie. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, en dan gaat het om de oplossing en service. Wat betreft uw opmerking over de transporteur, het is met het huidige verkeer lastig plannen. Indien het om wat voorreden niet mogelijk is om vooraf vroegtijdig een tijdsindicatie aan te geven kan u in de link in de mail klikken, hier leest u dan op een later tijdstip het aflever tijdsvak. De mail met het aflever tijdsvak van 3 uur is wellicht wel verzonden maar niet door ons aan u doorgestuurd. Wij gaan er vanuit dat als de klant de email met de track & trace link heeft ontvangen dat dit voldoende is. Dus eigenlijk een halve ster minder voor ons. Toch hopen wij dat u in de toekomst nog eens aan ons denkt. Bedankt nog voor de order en het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Mari.