Eerlijke service, altijd bereikbaar.

Top service!

Goed advies en snelle levering! Wij zijn zeer tevreden!

Service en levering zoals je verwacht!

Wat een top service hebben wij gekregen. Daarnaast is het product ook nog eens top.

Perfecte plantenbak tegen scherpe prijs.

Prima advies waarbij persoonlijke wensen voorop staan en mogelijk zijn. Aflevering op afgesproken tijdstip. Onze cortenstalen plantenbak staat er prachtig bij.

Goed materiaal en dito service

Kwalitatief goed aanbod en geen probleem met wijzigen van bestelling

Gewoon goed!

Ik koos voor Krauweel vanwege website en prijs. Ik wist wat ik hebben wilde en vond het hier tegen een prima prijs. Reden voor mij om deze keer eens wél een review te schrijven is de manier waarop een probleem werd opgelost. De levering bleek niet compleet maar was wel als zodanig geaccepteerd. Met één telefoontje opgelost, probleem werd direct gezien en een aantal mogelijke oplossingen aangeboden. Top. Kwaliteit blijkt overigens ook bijzonder goed. Half sterretje aftrek wegens vervoerder. Beloofd werd een leveringswindow van 3 uur, 's ochtends een mailtje: tussen 08:00-17:00u. Chauffeur wilde gelukkig wel een half uurtje van tevoren bellen.

Beste Jos, dank voor deze mooie recensie. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, en dan gaat het om de oplossing en service. Wat betreft uw opmerking over de transporteur, het is met het huidige verkeer lastig plannen. Indien het om wat voorreden niet mogelijk is om vooraf vroegtijdig een tijdsindicatie aan te geven kan u in de link in de mail klikken, hier leest u dan op een later tijdstip het aflever tijdsvak. De mail met het aflever tijdsvak van 3 uur is wellicht wel verzonden maar niet door ons aan u doorgestuurd. Wij gaan er vanuit dat als de klant de email met de track & trace link heeft ontvangen dat dit voldoende is. Dus eigenlijk een halve ster minder voor ons. Toch hopen wij dat u in de toekomst nog eens aan ons denkt. Bedankt nog voor de order en het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Mari.

Snelle levering, mooie producten!

Snelle levering, mooie producten! wordt keurig op tijd afgeleverd en alles is prima verlopen. Vriendelijke communicatie, zeker aan te bevelen.

Zaterdags 2 bloembakken cortenstaal 80-80-40 aangevraagd en dinsdag mooi thuis geleverd. Perfect gemaakt.

scherpe prijzen en een heel snelle bezorging

Niet de eerste keer dat ik hier iets koop. Veel keuze en heel scherpe prijzen. Binnen 2-3 dagen bezorgd. En je hoeft er niet thuis voor te blijven. Eigenlijk alles no nonsense. Geen gedoe. Dat stel ik op prijs.

Geweldige service

Alles volgens afspraak geleverd

Accuraat en snel!

Perfect. Snelle opvolging; zelfs in het weekend binnen 10 min reactie op email.

Voor een goede prijs en een hele snelle levering!

Binnen no-time zijn de plantenbakken geleverd. Communicatie was overigens ook top. Duidelijk en snel.

Goede service no nonens bedrijf

Wij hebben kantopsluitingen gekocht. Snelle levering en goede prijs. Zeker een aanrader!!

Zeer vriendelijk en snelle levering.

alles is volgens afspraak geleverd en voor een prima prijs!

Goed advies en snelle levering!

Vooraf even gebeld voor meer informatie. Goed geholpen en ook de levering was perfect!

Snel geleverd, exact op maat

Cortenstaal plantenbakken vlotter dan verwacht en netjes geleverd.

Kundig met een goede prijs kwaliteit

Klantvriendelijk, accuraat en meedenkend

Bestellen ging makkelijk en op tijd geleverd.

Kreeg binnen wat ik besteld heb op de door mij voorgestelde datum. Kortom prima geregekd

Snelle levering, keurig op tijd en netjes aan huis

Goede services

Duidelijke informatie, mooi product. Tevreden

Gewoon prima. Correct in alle opzichten

Goede en snelle service!

Cortenstaal borders besteld. Gelijk reactie en snelle levering.

Fijne service, mooie producten en komen hun afspraken na!

Producten die wij op maat hebben laten maken, zijn van hele goede kwaliteit. Ook de prijs is heel netjes. Levertijden worden netjes nagekomen.

Precies volgens afspraak!

Prettige ervaring!!!!

Goed advies

Gebeld, voicemail achtergelaten en werd snel teruggebeld met goed advies. Spullen besteld en geleverd. Minder tevreden over transport, kwamen niet op de dag van geplande aflevering en was niet inzichtelijk in de website van de transporteur / koerier. Na een melding hierover via mail ‘s avonds meteen teruggebeld door Krauweels en opgelost.

Het bestelde materiaal lag keurig op de afgespoken tijd in onze tuin

geleverde materiaal ziet er goed uit