Mooie producten, snelle levering en goede service.

De bestelde Cortenstalen plantenbak en waterschaal werden snel geleverd door een vriendelijke vrachtwagenchauffeur. De waterstop was per ongeluk in de verpakking achtergebleven en weggegooid. Na een mailtje werd deze alsnog na gestuurd.

Een sterk staaltje vakmanschap.

Afgelopen zomer “Het Tuinstel” leren kennen. Mari heeft voor iedere kantopsluiting een oplossing, geeft vakkundig advies, denkt graag mee en is werkelijk 24/7 bereikbaar. Een dikke pluim!

Prachtige plantenbakken en trap, geweldige service

Woensdagavond mijn bestelling geplaatst met als opmerking: liefst levering op vrijdag. Andere dagen in overleg. Donderdagochtend werd ik al gebeld dat de vrijdag niet meer mogelijk was voor de plantenbakken, maar wel zaterdagochtend. De vervoerder kwam op het afgesproken tijdstip de plantenbakken leveren. De trap kwam via een andere vervoerder, de vrijdag. Super snelle levering dus. Ikzelf had verwacht een week te moeten wachten omdst bij 1 artikel een levertijd van 1-5 dagen was. Positief verrast en mooie kwaliteit van de cortenstalen plantenbakken en trap! Zou hier zeker weer bestellen.

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen,,mocht gelijk de brievenbus komen bezichtigen.. Paar dagen later al bezorgd

Zeer snelle levering

Mooi product. Klopt met mijn verwachting.

Alles verliep vlot

Geen probleem

Goede prijs/communicatie

Goede prijs en snelle response bij vragen per e-mail.

Super tevreden

Alles ok ,super tevreden met onze plantenbak ,alleen was de levering er voor de mail ,maar gelukkig waren we thuis ! Bedankt

uitstekend

Precies volgens afspraak en ziet er allemaal mooi uit.

Heel erg tevreden en goede duidelijke chauffeur.

Erg tevreden door snelle en duidelijke communicatie

een plezierege ervaring

product was zeer snel geleverd.

Uitstekende service!

Uitstekende service met hele snelle levering.

Duidelijke communicatie/levering

Snelle levering. En duidelijke communicatie omtrent levering via mail

Goede ontvangst en degelijk advies

Mari voelt zich betrokken bij een project zoals het van hemzelf zou zijjn. Zeer behulpzaam. We komen graag terug.

Geweldig mooie waterschaal

De waterschaal is super mooi. De vervoerder daarentegen was een vervelend mannetje. Hij haalde de schaal uit de vrachtwagen en zette hem neer en ging direct weg zonder iets te zeggen. Hij was niet al te vriendelijk helaas.

Beste Jet, wat vervelend om te lezen dat een externe partij die dagelijks meerdere opdrachten wordt gegund de levering op deze wijze uitvoert. We zullen hen hier op wijzen. Heel fijn om te lezen dat het geleverde item aan de verwachtingen voldoet. Bedankt nog voor de mooie order en het vertrouwen. Ik wens u een zonnige zomer met veel badderende en drinkende vogeltjes in de mooie waterschaal. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Prima volgens afspraak

Goed product en geleverd volgens afspraak, helemaal top

100% tevreden

Super snel antwoord, aangenaam contact! Snelle regeling door meedenkende bezorger. Meer dan tevreden!

Super vriendelijk contact en scherpe prijzen

Door een leesfout had ik een verkeerd aantal besteld waardoor de automatisch klaar lag om opgehaald te worden i.p.v. verzenden. Even contact opgenomen met de klantenservice en werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. Een oplossing was snel gevonden en twee dagen later werd de bestelling geleverd door een vrolijke chauffeur. Prima geregeld en fijn zaken doen. Dank jullie wel.

Uitstekende levering en producten

De cortenstalen platen en hoeken alsook de pikketpaaltjes deden volledig aan de verwachting. De levering was uitstekend, samen de bestelling door het huis naar de tuin gedragen. Top!

Top kwaliteit

De cortenstaal bakken zijn tijdig geleverd en zijn van uitstekende kwaliteit.

Levering zonder enig probleem, snel en kloppend volgens bestelling.

Website duidelijk , snel geleverd , goede Kwaliteit

Je wordt netjes geholpen en altijd te woord gestaan met deskundig advies. Krauweel Tuinadvies denkt met je mee en is flexibel, zelfs met last-minute wijzigingen. Wij zijn erg tevreden over de service van Krauweel Tuindadvies en kunnen dit aan iedereen aanbevelen.

Heel goed eerlijk advies en super snelle levering

Ik heb 3 cortenstalen plantenbakken besteld na een paar keer telefonisch contact waarin ik eerlijk advies en goede tips heb gekregen. De bakken waren de volgende dag al in huis echt heel snel!

Gareelweg 5

4726 SW Heerle