Prachtige plantenbakken voor 'n goede prijs

Het Tuinstel heeft een duidelijke website waar ik al een goede voorselectie kon maken. Voor alle zekerheid ben ik ze vantevoren gaan bekijken. Ik werd netjes geholpen en kreeg duidelijke uitleg en advies. De plantenbakken werden snel geleverd en ze staan geweldig. Aanrader!

Prachtige plantenbakken voor 'n goede prijs

Super tevrede.

Een zeer snelle service. Waarvoor onze dank.

Super Tevrede

Een zeer snelle service.

prima product en correcte levering

Prima geregeld.

Alles was geheel zoals omschreven.

Snelle leverening!

Dag na bestelling waren onze plantenbakken al geleverd

kwaliteit goed, maar absurde verzendkosten

Ik vind het echt heel raar dat wanneer je 3 producten besteld, waarvan er 2 geen verzendkosten hebben en de 3e wel (omdat je er maar 2 afneemt ipv 10) je dan toch verzendkosten (van 60 euro!) moet betalen!

Beste Krista, hartelijk dank voor je review. Ik heb je voor dat je de order plaatste uitgelegd dat dit komt omdat het aantal kantopsluitingen wat je wilde bestellen geen productie eenheid is. Productie eenheden van kantopsluiting (10 en of 25 stuks of combinaties van deze eenheden) worden direct vanaf de producent naar de klant verzonden. Hierdoor hoeven wij geen extra verzendkosten te berekenen. Afwijkende aantallen kunnen zoals verteld niet rechtstreeks worden verzonden en verzenden we met een tussenstop vanaf onze locatie in Heerle. Hierdoor ontstaat er een extra verzending waar extra kosten aanzitten. Deze berekenen wij 1 op 1 door. Uiteraard mag je het ook afhalen als je de verzendkosten te veel vind. Verder vind ik het niet chique dat je eerst akkoord gaat en de order plaatst en achteraf via klantenvertellen een zogenaamde sneer uitdeelt. Nog vriendelijk bedankt voor de order en het vertrouwen en ook in de toekomst zijn we je graag van dienst. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Zonder meer aan te bevelen.

Alles keurig en op de afgesproken tijd geleverd.

Perfecte kwaliteit voor een Perfecte prijs.

Alles verlopen volgens afspraak. Goeie uitleg van alle producten, kwaliteit voor een betaalbare prijs

Na akkoord gebeld en datum voor levering afgesproken. Snelle levering.

Goede kwaliteit producten

De corten staal geleverd is heel mooi.

vlotte levering

levering verliep zoals beloofd. Communicatie met klantendienst en chauffeur tiptop!

Duidelijk, snel en compleet.

Makkelijk en eenvoudig te bestellen. Levering per ommegaande. Geen gedoe verder.

Correcte info en snelle levering

Website duidelijk , levering in lijn met verwachting en in enkele dagen thuis

Correcte snelle levering

Grote Cortenstaal plantenbak besteld. Na anderhalve dag werd deze al bezorgd. Was zorgvuldig verpakt en ook de wielen zaten er bij. De bezorger dacht mee en wist hem ook in de achtertuin te krijgen. Nette bezorgdienst ook.

GEWELDIG

We moesten last minute de polyester bakken thuis ontvangen zodat de werkers deze snel konden plaatsen. Communicatie met Het Tuinstel ging uitstekend. Werkelijk alles op alles is ingezet om er voor te zorgen dat we op zeer korte termijn toch de bakken in ontvangst konden nemen. (wat ze wel op voorraad hadden staan uiteraard) Verder was geen een vraag te veel. Directe communicatie die je bijna nergens meer treft. Vriendelijk, behulpzaam en zeer zeker aan te raden. Producten zelf zijn ook helemaal super. Dank voor uw service!

Goede service, topproduct

Afspraak gemaakt om bloembakken te komen bekijken. Helaas bleek een miscommunicatie de oorzaak dat de bloembakken die samengesteld worden middels modules niet op afgesproken locatie te zien waren. Echter stond gelukkig in de voortuin een samengestelde bloembak, zodat we toch enig idee kregen hoe de bloembakken eruit komen te zien. De contactpersoon gaf ons samen met de zeer brede collectie aan tuinaccessoires een vertrouwd gevoel, waarna wij 6 bloembakken hebben besteld. Enkele dagen later is de bestelling geleverd en heb ik inmiddels 1 bloembak gemonteerd en geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de service en het product. Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Snel levering

Mooi product, en aflevering volgens afspraak.

Dik tevreden.

Geheel volgens afspraak en plan.

Met Tuinstel kunt U met vertrouwen een transactie aangaan. Een aanrader.

Perfect!

De producten (cortenstaal kantopsluiting) zien er netjes uit. Levering perfect! In de notitie gevraagd of levering uiterlijk vrijdag/zaterdag mogelijk was. Zelfs al eerder geleverd, binnen 1 werkdag!

Snelle levering en netjes verpakt.

Goede ervaring, product was zeer goed verpakt voor transport.

Super snelle levering

Binnen een dag mijn bestelling in huis. Het betrof een Cortensstaal haard, niet echt iets kleins dus. Haard nog niet in gebruik genomen dus daar kan ik geen beoordeling over geven. Maar de dienstverlening was uitstekend!

Goed in zowel service als contact.

Net en vlot contact per mail en de aflevering was ook keurig volgens afspraak.

Gareelweg 5 4726 SW Heerle

06 45072119