Super geregeld en mooie producten

Super geregeld en mooie producten

Beste Gert, Hartelijk dank voor je mooie review en heel veel plezier van de 2 cortenstaal plantenbakken uit de Connect collectie. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Duidelijke site, goede communicatie en service op alle vlakken.

Beste Esther, Hartelijk dank voor deze review en heel veel plezier van je mooie cortenstaal 3 meter lange watertafel. Standaard bij ons geleverd met verlichte bronnen ga je daar ook veel plezier aan beleven in de donkere uren. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Goede prijs kwaliteit

Mooi site met mooie producten,enige nadeel was dat niet alles op voorraad was

Beste Kees hartelijk dank voor je review. Ik zie dat je cortenstaal kantopsluiting hebt besteld en dat we hoeken met gaten tekort hadden. Dus die moesten even gemaakt worden. Uiteindelijk konden we deze toch nog met 4 werkdagen leveren zoals aangegeven op de site. Hartelijk dank nog voor de order. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Super plantenbak alleen moet je wel reageren op hun e-mails

Goede kwaliteit

Beste Jeffrey, bedankt voor je review. Het was voor mij niet duidelijk wat je bedoelde met je review. In een prettig telefonisch gesprek legde je me uit dat je een heel tevreden klant bent maar de review herinneringen vervelend vind. De herinneringen houden na een maand of max. 3 herinneringen vanzelf op. Dit was toevallig de laatste herinnering zie ik in ons systeem waar je op reageerde. Ik bedank en waardeer je voor je klandizie en je feedback. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Plezierig contact en doet wat afgesproken is.

Beste Teun, Hartelijk dank voor je review en veel plezier van je cortenstaal paneel Abstract 2.1. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel

Alles ok

Goed geleverd, proper

Beste Larissa, Bedankt voor je review en veel plezier van je aankoop een mooie cortenstaal plantenbak en brievenbus. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Een mooi product geleverd

Er werd gewoon verteld hoe lang de productie tijd was. De vervoerder belde mooi op tijd en gaf het excate aflever moment door.

Beste Harry, Je geeft ons een mooie 10 dat is altijd ons streven. Heel veel plezier met je aankoop, maar dat gaat zeker lukken met een cortenstaal plantenbak van 3 mm dik. uit onze HTDesign collectie. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel

Vriendelijk, betrouwbaar, alles tip-top

Heel tevreden met de dienst, de bereikbaarheid en de geleverde producten. Aanrader!

Beste Frank bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier van je aankoop een mooie plantenbak uit onze connect collectie. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Vlotte communicatie

Er werd heel vlot gecommuniceerd. Verkoper nam spontaan contact met ons op voor nadere uitleg. Super !

Beste Franky bedankt voor deze review. We behandelen onze klanten zoals we zelf behandelt willen worden. Ik zie dat je inmiddels al een vervolg order hebt geplaatst. Dat zal een mooi plaatje zijn met de aluminium keerwanden en de aluminium watertafel. Laat de zon maar schijnen! Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Snelle en goede levering

Beste Andre, Bedankt voor deze mooie 10. Geniet van je aankoop, 4 mooie plantenbakken uit onze connect collectie. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

positief

positief

Beste André bedankt voor dit hoge cijfer en fijn te lezen dat je alles als positief ervaren hebt. Geniet van je aankoop een mooie aluminium watertafel met een duurzame poedercoating, daar ga je lang plezier aan beleven. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Uitstekend product, snel geleverd!

Cortenstaal border: top!

Beste Peter, Fijn dat je zo tevreden bent over de aankoop van de stevige cortenstaal keerwanden. Met deze koppelbare keerwand elementen kan je mooie borderafscheidingen samenstellen en hoogteverschillen opvangen. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Alles super goed gegaan en geleverd

Super geholpen en advies

Beste Jos, bedankt voor je review. Fijn dat je even langs kwam om de kwaliteit te beoordelen en de mogelijkheden te bespreken. Het was een prettig gesprek met daarna een mooie order. Een polyester wand en 2 polyester plantenbakken in een mooie witte RAL-kleur. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Klantvriendelijk goede producten

Goede producten eerlijke prijzen. Klantvriendelijk. Snelle levering.

Alles volgens afspraak afgehandeld

Aanrader

Duidelijke web site en een heel snelle levering.

Het is een heel duidelijke en overzichtelijke website. En de levering is inderdaad op de afgesproken tijdstip gebracht.

Snelle en nette levering en een mooi product

Great service and quality products

The cortensteel products I ordered were delivered on time and as communicated. The product quality is very good, instructions were ok to follow and all assembly items (nuts, bolts etc) were included.

• Would you recommend us? Yes

Prima levering

Vriendelijke en goede service

Goede prijs en service

Zeer tevreden over de aankoop van mijn plantenbakken. Ik kreeg goed advies en de bakken konden snel geleverd worden. Aanrader!

Degelijke materialen

Ik had een foutje ingegeven in mijn bestelling. Het Tuinstel belde me op om te vragen opdat ze vermoeden dat de bestelling niet correct was. Aanpassing gedaan en materialen even later perfect geleverd.

Degelijke materialen

Mooie plantenbakken voor een goede prijs

N.a.v. de website zijn we naar de plantenbakken gaan kijken bij Het Tuinstel. We kregen goed advies en de plantenbakken werden vlot geleverd. Aanrader!

geweldig

Uitstekende service, absoluut een aanrader

Snelle levering, uitstekende service, snelle antwoord op mail en bereikbaar via telefoon. Top!