geweldige rijinstructrice!

Voor mijn eerste les was ik vrij angstig om te rijden. Na het ontmoeten van Monica waren al mijn angsten weg. Monica heeft ontzettend veel kennis en geduld en weet precies wat ze doet. Als ik een rijschool kan aanbevelen dat zeker die van Monica! 10/10.

Het is een super rijschool. Hele goede en geduldige instructrice. Duidelijke uitleg.

Doeltreffend...

Prettige instructrice die duidelijk les geeft, en je de juiste tips geeft om tot een goed resultaat te komen. Nog steeds heel blij dat ik bijn Monica mijn rijbewijs hebt gehaald...

Aanrader!

Monica geeft heel goed en met veel geduld les. Je gaat goed voorbereid je examen in.

Heel goed en gezellig!

Super goed les gehad en altijd alles op een rustige manier uitgelegd gekregen en snapte je het niet in 1x dan gewoon nog een keer. Daarbij was het altijd gezellig!

Goede instructice. Is duidelijk en heeft heel veel geduld. Heel fijn om les van te krijgen.

Ze weet wat ze doet en is duidelijk in haar uitleg

Top rijschool

Geeft goed en duidelijk les en is erg vriendelijk

Goede instructies in zeer leuke instructeur