Kwam met een voucher, kreeg uitgebreide service

Kwam voor een uitlijncheck van mijn banden, aangezien ik nog wat problemen had met mijn auto hebben ze me ook daar (kosteloos) mee geholpen. Ik raad deze firma zeker aan!

Alles volgens afspraak uitgevoerd

En spel geregeld bovendien.

Goede ontvangst en goed service geleverd

Zeer goede service en correct

Heel goed en goede samenwerk

Zijn goed en eerlijk kwa beoordeling en goede service

Geweldig, met oog voor detail en goede hedendaagse communicatie

Deze jonge mannen, begrijpen hun vak. En doen alle moeite, en leveren top werk. Het verschil zit hem soms in de detail. In mijn geval wilde ik stoere BF goodrich banden op standaard stalen zwarte velgen. Normaliter wordt er slaglood op een stalen velg gezet, maar ze hadden al het idee dat ik geen wieldoppen zou gaan gebruiken. Daarom werdt me de keus gegeven om zwart plaklood te gebruiken. Doormiddel van snelle hedendaagse communicatie, met foto etc, werdt al snel duidelijk dat dit esthetisch veel mooier zou zijn dan de grijze slaglood. Bedankt!

xxxxx

Grip is een nieuw bedrijf met veel aandacht voor de klant en voor kwaliteit! Ze denken mee en maken de klus af. Dat geeft vertrouwen!

Vriendelijke ontvangst

Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd me duidelijke informatie gegeven.

Goede en snelle service

Zeer tevreden over GRIP bandenservice. Ze hebben een goede en snelle service. Prijs en kwaliteit is goed. Ik kan ze zeker aanraden.

Snel

Op afspraak langsgekomen voor winterbandenwissel. Lekker snel geholpen en kon al gauw gaan. Verder een heel nette zaak met verwarmde wachtruimte.

Erg warme, professionele mannen. Genoeg kennis en ervaring onder 1 dak!

Erg prettige en fijne atmosfeer wanneer je in gesprek gaat met de heren Marijn en Jim. Zij zijn erg kundig in hun vak en kunnen ongetwijfeld helpen bij elke uitdaging op bandengebied!