Al bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen met koffie of in mijn geval met een flesje water omdat het zo warm was.

snelle service

Er wordt met de klant meegedacht, gekeken naar de mogelijkheden en hierop direct ingespeeld.

Zeer positieve ervaring!!

Zeer correct en vriendelijk personeel,dat snelle en goede service verleent!!

Topservice en klantgerichtheid !

Vandaag VOLVO S60 laten checken en uitlijnen bij GRIP Hoensbroek. In 1 woord TOP ! Die jongens nemen zich echt de moeite voor je, rijden zelf test na uitlijning, in mijn geval zelfs 2x, bandjes ff van voor naar achter gegooid, geen probleem. Kosten incl parkstad uitlijncheck deal €36,50 !!! Jongens ga zo door ik kom zeker terug wanneer ik weer een auto uitgelijnd moet hebben, of banden etc nodig heb. Mvg. Max

Snelle en correcte service .

Afspraak gemaakt en snel en vakkundig geholpen 👍

Prima snelle service

Binnen één uur banden besteld, gehaald en gemonteerd. Snelle vriendelijke service.

Snelle en goede service

Aardig personeel, nemen de tijd voor een praatje en informatie. Banden snel en netjes gewisseld.

Vakkundige mensen, snel geholpen en dit voor een heel schappelijke prijs.

Zomerbanden werden na demontage keurig terug gelegd in onze auto, digitaal systeem in de auto werd netjes gereset.

Goede service en klantvriendelijk...

Deze jongens zijn vriendelijk en denken echt met je mee... hebben zich de moeite genomen om alles goed na te kijken en om zeker te zijn dat er geen tpms sensoren nodig waren. Er werd geluisterd naar mijn wensen. Ze hebben scherpe prijzen en de banden en velgen werden al vlug geleverd. Zeer tevreden en zeker aan te raden...

Prima en eerlijke service

Werd direct geholpen en van het juiste advies voorzien. Zal hier zeker terug komen.

Kwam met een voucher, kreeg uitgebreide service

Kwam voor een uitlijncheck van mijn banden, aangezien ik nog wat problemen had met mijn auto hebben ze me ook daar (kosteloos) mee geholpen. Ik raad deze firma zeker aan!

Alles volgens afspraak uitgevoerd

En spel geregeld bovendien.

Goede ontvangst en goed service geleverd

Zeer goede service en correct

Heel goed en goede samenwerk

Zijn goed en eerlijk kwa beoordeling en goede service

Geweldig, met oog voor detail en goede hedendaagse communicatie

Deze jonge mannen, begrijpen hun vak. En doen alle moeite, en leveren top werk. Het verschil zit hem soms in de detail. In mijn geval wilde ik stoere BF goodrich banden op standaard stalen zwarte velgen. Normaliter wordt er slaglood op een stalen velg gezet, maar ze hadden al het idee dat ik geen wieldoppen zou gaan gebruiken. Daarom werdt me de keus gegeven om zwart plaklood te gebruiken. Doormiddel van snelle hedendaagse communicatie, met foto etc, werdt al snel duidelijk dat dit esthetisch veel mooier zou zijn dan de grijze slaglood. Bedankt!

xxxxx

Grip is een nieuw bedrijf met veel aandacht voor de klant en voor kwaliteit! Ze denken mee en maken de klus af. Dat geeft vertrouwen!

Vriendelijke ontvangst

Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd me duidelijke informatie gegeven.

Goede en snelle service

Zeer tevreden over GRIP bandenservice. Ze hebben een goede en snelle service. Prijs en kwaliteit is goed. Ik kan ze zeker aanraden.

Snel

Op afspraak langsgekomen voor winterbandenwissel. Lekker snel geholpen en kon al gauw gaan. Verder een heel nette zaak met verwarmde wachtruimte.

Erg warme, professionele mannen. Genoeg kennis en ervaring onder 1 dak!

Erg prettige en fijne atmosfeer wanneer je in gesprek gaat met de heren Marijn en Jim. Zij zijn erg kundig in hun vak en kunnen ongetwijfeld helpen bij elke uitdaging op bandengebied!