Een diamant in de pc-branche !!

Veelal online laptops "refurbished" gekocht. Deze keer zelf naar een bedrijf gegaan en wel Naicom Systems. Mooie laptop voor een eerlijke prijs. Plus draadloze muis en muismatje gratis erbij. Wat echter voor mij het belangrijkste is is de aandacht voor de klant en de zeer heldere uitleg over diverse computer onderdelen. Zeker drie kwartier over laptops en nog vijf minuten over het mooie Feijenoord gesproken. Wij gaan nooit meer elders een computer kopen. Naicom, veel succes ! Door en Rinus Woelms

Dank je wel Rinus

Vakkundig en vriendelijk geholpen

de ene dag gebracht de volgende dag klaar met de upgrade + windows 10.

Dank je wel Ineke.

Op advies van een vriend hier een laptop gekocht. Prima, goed advies, snel gebruiksklaar en nog tips mee ook. Wat mij betreft fijner dan een groot bedrijf met enorm veel keuze.

Dank je wel Nel.

vriendelijk Personeel

Upgraden PC Uitstekend uitgevoerd

Dank je wel Henk.

Uitstekende service! Een echte aanrader!

Onze laptop was kapot. De ventilator deed het niet meer en er moest een nieuw onderdeel besteld worden. Ook zijn er gelijk flink wat virussen van de computer verwijderd. Naast een hele goede service zijn we ook heel vriendelijk en professioneel geholpen en kregen we weer een goed werkende laptop mee naar huis. Bedankt Naicom!

Dank je wel Jeannette.

Goede zaak vriendelijke mensen

Mijn ervaring is altijd goed Vandaag mijn computer gebracht voor upgrade En was vandaag al klaar kom al lang bij naicom vind het een fijne zaak eerlijke mensen en klant vriendelijk wat je tegenwoordig niet meer ziet Ga zo door naicom

Dank je wel Peter.

Service van hoog niveau

Voor directe vervanging van mijn videomontage desktop PC advies gevraagd. Nieuwe PC was wegens zeer specifieke wensen geen optie. Bij Naicom een refurbished exemplaar aangekocht die aan mijn wensen voldeed en nog werd aangepast met extra intern geheugen uit mijn oude kapotte PC, een andere videokaart die met 2 beeldschermen kon werken etc. Diverse kabels werden gratis meegegeven voor het geval ik die nodig bleek te hebben. Men maakte er een erezaak van om mij optimaal van dienst te zijn. Waar krijg je tegenwoordig een dergelijke klantvriendelijke service? Nou bij Naicom dus. Zeer aan te bevelen! En... de PC werkt voortreffelijk!

Dank u wel meneer.

Mijn laptop met Windows 7 was aan onvermijdelijke vervanging toe. Op het internet gekeken waar ik me van mijn kopzorgen kon ontdoen. De website van Naicom zag er goed uit en eenmaal daar aangekomen werd al snel duidelijk dat de klant op de eerste plaats staat en de getoonde vakkennis en enthousiasme deden het vertrouwen snel toenemen. Mijn nieuwe laptop met Windows 10 is keurig ingericht en alles werkt naar behoren, het systeem zelf is even wennen maar je gaat er zo mee aan de gang. Kortom dit adres is de juiste beslissing geweest en kan ik dus ook zeer aanbevelen.

Dank je wel Corne.

Goede en vriendelijke hulp bij het kopen van een PC

PC problemen worden hier met vakmanschap en geduld opgelost ook voor een PC van een kleine prijs prima service.

Mooie gebruikte laptop gekocht, met veel geduld is de Office licentie overgezet ! Mooie prijs ook.

Dank je wel Hans.

Vandaag een refurbished laptop gekocht. Uitstekend geholpen. Met gratis muis en laptoptas erbij. Top. Ik kom zeker terug.

Dank je wel R & A.

Zo kom je ze niet vaak meer tegen.

Vanaf het eerste moment had ik al het gevoel dat ik met mijn probleem bij de juiste zaak was binnengestapt. De service was veel meer dan ik had verwacht. Het meedenken en advies gaf mij direct het gevoel dat het hier niet alleen om de verkoop van computer attributen ging, ik werd geadviseerd het juiste aan te schaffen dat minder belastend was voor mijn portemonnee. Mocht je ff wachten op je computer, dan was er koffie. Kortom, een top bedrijf. Een absolute aanrader!!

Dank je wel Ed.

Vriendelijk en behulpzaam en heeft tijd voor je

Goede service, vriendelijk bediening en heeft tijd voor. Het het belangrijkste goede spullen

Dank je wel Patrick

Geweldige service en vakbekwaamheid

Ik kan alleen maar zeggen. Geweldige service, aandacht en uitleg. Zeer klantvriendelijk. Kortom een bedrijf om nog eens naar terug te komen. Dit vind je niet bij de reguliere grote bedrijven.

Dank u wel meneer Van Kal.

helemaal top

Ik heb pas geleden een desktop voor mijn moeder gekocht en ze is zeer tevreden lekker snel goed in gebruik en voor een goede prijs vooral ook de mensen in de winkel zijn heel erg aardig heel gast vrij ik voelde me bij binnenkomst gelijk op mijn gemak goede uitleg heel vertrouwd allemaal ik ben dik tevreden vandaar een 10 voor jullie heel erg bedankt vor de goede service ik ga er zeker vaker heen als ik iets nodig heb

Dank je wel Roberto.

Zoals gewoonlijk, snel en uitstekend geholpen door Naicom

Enorme klantvriendelijkheid, hoge servicegraad en heel veel vakkennis is de standaard bij Naicom. Vandaag binnen een paar uur tijd, laptop opgeschoond, aangepast en printer nagekeken. Alles werkt weer als nieuw. Chapeau Naicom , van mij een 10.

Dank je wel Jan.

Snel, professioneel, betrouwbaar, klantvriendelijk

Na telefonisch contact waarbij goede uitleg werd gegeven laptops gebracht. Vakkundig en snel geholpen en verwachtingen werden waargemaakt. Zeer tevreden over Naicom en kan iedereen aanraden hier heen te gaan met laptop problemen!

Dank je wel Amber.

Grote klasse

Ben inmiddels al een paar jaar klant bij Naicom Systems in Rotterdam. Kan alleen maar zeggen je krijgt daar een steengoede service en advies. Reparaties worden top uitgevoerd. GROTE AANRADER.

Dank jullie wel W & W.

geweldig

voor de 1e keer daar geweest met laptop, goed geholpen, weer als nieuw, blij de winkel uit gegaan

Dank u wel mevrouw Esser.

SUPER

Wat een Super vriendelijke benadering van de eigenaar.Altijd correct.Wij gaan naar Brabant verhuizen komen zeker als het nodig is.De fietsende Rotterdammers,Frans en Yvonne.

Dank jullie wel Yvonne en Frans.

Op zoek naar laptops voor onze stichting zijn we fantastisch geholpen bij Naicom!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar en service zijn woorden die bij ons opkomen als we denken aan onze aankoop bij Naicom. We waren op zoek naar een aantal laptops en zijn goed geslaagd! Met deze refurbished laptops kunnen we weer jaren vooruit. Écht een aanrader!

Dank jullie wel Bram en Gerlinda en veel succes met jullie project.

Nieuwe SSD schijf snel en compleet

Prettig en vriendelijk personeel

Dank je wel.

Tevreden

Naicom: Bon acceuil des cliënts. Heeft aandacht voor de kopers. I appreciate.

Dank je wel JP.

Prima service!

Hele goede service. Wordt hier zeer prettig en vriendelijke geholpen. Ook als je zelf niet veel verstand hebt van de werking van computers, wordt je prima op gang geholpen.

Dank je wel Sigrid.

Snel en perfect

Ik heb mijn laptop naar naicom systems gebracht, daar heb ik een nieuwe ssd in mijn laptop laten instaleren. Ik kon mijn laptop dezelfde dag nog ophalen met een nieuwe ssd, super aardige mensen en super service zeker een aanrader.

Dank je wel Tom.