Mijn laptop met Windows 7 was aan onvermijdelijke vervanging toe. Op het internet gekeken waar ik me van mijn kopzorgen kon ontdoen. De website van Naicom zag er goed uit en eenmaal daar aangekomen werd al snel duidelijk dat de klant op de eerste plaats staat en de getoonde vakkennis en enthousiasme deden het vertrouwen snel toenemen. Mijn nieuwe laptop met Windows 10 is keurig ingericht en alles werkt naar behoren, het systeem zelf is even wennen maar je gaat er zo mee aan de gang. Kortom dit adres is de juiste beslissing geweest en kan ik dus ook zeer aanbevelen.

Dank je wel Corne.

Goede en vriendelijke hulp bij het kopen van een PC

PC problemen worden hier met vakmanschap en geduld opgelost ook voor een PC van een kleine prijs prima service.

Mooie gebruikte laptop gekocht, met veel geduld is de Office licentie overgezet ! Mooie prijs ook.

Dank je wel Hans.

Vandaag een refurbished laptop gekocht. Uitstekend geholpen. Met gratis muis en laptoptas erbij. Top. Ik kom zeker terug.

Dank je wel R & A.

Zo kom je ze niet vaak meer tegen.

Vanaf het eerste moment had ik al het gevoel dat ik met mijn probleem bij de juiste zaak was binnengestapt. De service was veel meer dan ik had verwacht. Het meedenken en advies gaf mij direct het gevoel dat het hier niet alleen om de verkoop van computer attributen ging, ik werd geadviseerd het juiste aan te schaffen dat minder belastend was voor mijn portemonnee. Mocht je ff wachten op je computer, dan was er koffie. Kortom, een top bedrijf. Een absolute aanrader!!

Dank je wel Ed.

Vriendelijk en behulpzaam en heeft tijd voor je

Goede service, vriendelijk bediening en heeft tijd voor. Het het belangrijkste goede spullen

Dank je wel Patrick

Geweldige service en vakbekwaamheid

Ik kan alleen maar zeggen. Geweldige service, aandacht en uitleg. Zeer klantvriendelijk. Kortom een bedrijf om nog eens naar terug te komen. Dit vind je niet bij de reguliere grote bedrijven.

Dank u wel meneer Van Kal.

helemaal top

Ik heb pas geleden een desktop voor mijn moeder gekocht en ze is zeer tevreden lekker snel goed in gebruik en voor een goede prijs vooral ook de mensen in de winkel zijn heel erg aardig heel gast vrij ik voelde me bij binnenkomst gelijk op mijn gemak goede uitleg heel vertrouwd allemaal ik ben dik tevreden vandaar een 10 voor jullie heel erg bedankt vor de goede service ik ga er zeker vaker heen als ik iets nodig heb

Dank je wel Roberto.

Zoals gewoonlijk, snel en uitstekend geholpen door Naicom

Enorme klantvriendelijkheid, hoge servicegraad en heel veel vakkennis is de standaard bij Naicom. Vandaag binnen een paar uur tijd, laptop opgeschoond, aangepast en printer nagekeken. Alles werkt weer als nieuw. Chapeau Naicom , van mij een 10.

Dank je wel Jan.

Snel, professioneel, betrouwbaar, klantvriendelijk

Na telefonisch contact waarbij goede uitleg werd gegeven laptops gebracht. Vakkundig en snel geholpen en verwachtingen werden waargemaakt. Zeer tevreden over Naicom en kan iedereen aanraden hier heen te gaan met laptop problemen!

Dank je wel Amber.

Grote klasse

Ben inmiddels al een paar jaar klant bij Naicom Systems in Rotterdam. Kan alleen maar zeggen je krijgt daar een steengoede service en advies. Reparaties worden top uitgevoerd. GROTE AANRADER.

Dank jullie wel W & W.

geweldig

voor de 1e keer daar geweest met laptop, goed geholpen, weer als nieuw, blij de winkel uit gegaan

Dank u wel mevrouw Esser.

SUPER

Wat een Super vriendelijke benadering van de eigenaar.Altijd correct.Wij gaan naar Brabant verhuizen komen zeker als het nodig is.De fietsende Rotterdammers,Frans en Yvonne.

Dank jullie wel Yvonne en Frans.

Op zoek naar laptops voor onze stichting zijn we fantastisch geholpen bij Naicom!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar en service zijn woorden die bij ons opkomen als we denken aan onze aankoop bij Naicom. We waren op zoek naar een aantal laptops en zijn goed geslaagd! Met deze refurbished laptops kunnen we weer jaren vooruit. Écht een aanrader!

Dank jullie wel Bram en Gerlinda en veel succes met jullie project.

Nieuwe SSD schijf snel en compleet

Prettig en vriendelijk personeel

Dank je wel.

Tevreden

Naicom: Bon acceuil des cliënts. Heeft aandacht voor de kopers. I appreciate.

Dank je wel JP.

Prima service!

Hele goede service. Wordt hier zeer prettig en vriendelijke geholpen. Ook als je zelf niet veel verstand hebt van de werking van computers, wordt je prima op gang geholpen.

Dank je wel Sigrid.

Snel en perfect

Ik heb mijn laptop naar naicom systems gebracht, daar heb ik een nieuwe ssd in mijn laptop laten instaleren. Ik kon mijn laptop dezelfde dag nog ophalen met een nieuwe ssd, super aardige mensen en super service zeker een aanrader.

Dank je wel Tom.

Goede service en zeer tevreden met aankoop

Recentelijk een nieuwe laptop bij Naicom aangeschaft. Ik werd erg vriendelijk en geduldig geholpen, de eigenaar weet waar hij het over heeft en gaf goed en eerlijk advies. Daarnaast ben ik zeer tevreden met mijn tweedehands upgraded zakelijke laptop, hij is snel, met alle upgrades, en dat voor de helft van de prijs die ik voor een nieuwe consumentenlaptop met dezelfde specificaties zou betalen! Kortom, erg tevreden over mijn ervaring bij Naicom.

Nogmaals bedankt Iris

Ik koop alleen nog maar bij Naicom Systems omdat je hier een persoonlijke benadering krijg en het personeel veel verstand van zaken heeft, veel beter dan grote winkelketens. Heb pas een nieuwe computer aangeschaft en die werkt fantastisch, ben er erg blij mee.

Dank je wel Enrique.

Vakkundig, betrouwbaar, uitstekende service.

M'n gebruikte laptop, gekocht bij, Naicom werkt als nieuw. Je krijgt er vakkundig advies zonder prietpraat. Ook over de service ben ik zeer tevreden. Een vroegere, oeroude laptop van mij, wisten ze nog tegen een goed betaalbaar bedrag te upgraden. Daarbij wordt telkens gemeld wat er gedaan is en ook waarom. Een aanrader voor wie een gebruikte laptop wil aanschaffen, of voor wie iets wil laten repareren!

Dank je wel Marike.

Ben al vanaf het begin klant bij naicom nog nooit iets negatiefs meegemaakt super service en verstand van zaken

Dank je wel Martin.

Zeer vakkundig en klantgericht

Bij het kopen van een laptop werd mij goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn in combinatie met mijn wensen. Dus een laptop op maat kunnen kopen, zelfs de bestanden van mijn oude laptop zijn overgezet op de nieuwe laptop en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Dank je wel Hans

Super service, snel en vakkundig!!!!!

Er was een voorwerp op de laptop gevallen, helaas barst in scherm! Gebeld of dit was op te lossen, was zeker geen probleem, eerst gekeken of er een gebruikte beschikbaar was maar helaas scherm was te nieuw, dus uiteindelijk een nieuw scherm er in. Het werk weer perfect Bedankt voor de super snelle service!!

Dank u wel M.

Bij Naicom krijg je geen spijt!

Ik ken dit bedrijf al sinds haar bestaan, het aantal jaar van voortbestaan zegt in feite voldoende, computers kopen kan overal, maar goede service ? dikke 10 voor Naicom, dit bericht is trouwens getypt met een Asus die inmiddels zeker 7 jaar oud is en het nog steeds goed doet.

Dank je wel Nordin.