helemaal top

Ik heb pas geleden een desktop voor mijn moeder gekocht en ze is zeer tevreden lekker snel goed in gebruik en voor een goede prijs vooral ook de mensen in de winkel zijn heel erg aardig heel gast vrij ik voelde me bij binnenkomst gelijk op mijn gemak goede uitleg heel vertrouwd allemaal ik ben dik tevreden vandaar een 10 voor jullie heel erg bedankt vor de goede service ik ga er zeker vaker heen als ik iets nodig heb

Dank je wel Roberto.

Zoals gewoonlijk, snel en uitstekend geholpen door Naicom

Enorme klantvriendelijkheid, hoge servicegraad en heel veel vakkennis is de standaard bij Naicom. Vandaag binnen een paar uur tijd, laptop opgeschoond, aangepast en printer nagekeken. Alles werkt weer als nieuw. Chapeau Naicom , van mij een 10.

Dank je wel Jan.

Snel, professioneel, betrouwbaar, klantvriendelijk

Na telefonisch contact waarbij goede uitleg werd gegeven laptops gebracht. Vakkundig en snel geholpen en verwachtingen werden waargemaakt. Zeer tevreden over Naicom en kan iedereen aanraden hier heen te gaan met laptop problemen!

Dank je wel Amber.

Grote klasse

Ben inmiddels al een paar jaar klant bij Naicom Systems in Rotterdam. Kan alleen maar zeggen je krijgt daar een steengoede service en advies. Reparaties worden top uitgevoerd. GROTE AANRADER.

Dank jullie wel W & W.

geweldig

voor de 1e keer daar geweest met laptop, goed geholpen, weer als nieuw, blij de winkel uit gegaan

Dank u wel mevrouw Esser.

SUPER

Wat een Super vriendelijke benadering van de eigenaar.Altijd correct.Wij gaan naar Brabant verhuizen komen zeker als het nodig is.De fietsende Rotterdammers,Frans en Yvonne.

Dank jullie wel Yvonne en Frans.

Op zoek naar laptops voor onze stichting zijn we fantastisch geholpen bij Naicom!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar en service zijn woorden die bij ons opkomen als we denken aan onze aankoop bij Naicom. We waren op zoek naar een aantal laptops en zijn goed geslaagd! Met deze refurbished laptops kunnen we weer jaren vooruit. Écht een aanrader!

Dank jullie wel Bram en Gerlinda en veel succes met jullie project.

Nieuwe SSD schijf snel en compleet

Prettig en vriendelijk personeel

Dank je wel.

Tevreden

Naicom: Bon acceuil des cliënts. Heeft aandacht voor de kopers. I appreciate.

Dank je wel JP.

Prima service!

Hele goede service. Wordt hier zeer prettig en vriendelijke geholpen. Ook als je zelf niet veel verstand hebt van de werking van computers, wordt je prima op gang geholpen.

Dank je wel Sigrid.

Snel en perfect

Ik heb mijn laptop naar naicom systems gebracht, daar heb ik een nieuwe ssd in mijn laptop laten instaleren. Ik kon mijn laptop dezelfde dag nog ophalen met een nieuwe ssd, super aardige mensen en super service zeker een aanrader.

Dank je wel Tom.

Goede service en zeer tevreden met aankoop

Recentelijk een nieuwe laptop bij Naicom aangeschaft. Ik werd erg vriendelijk en geduldig geholpen, de eigenaar weet waar hij het over heeft en gaf goed en eerlijk advies. Daarnaast ben ik zeer tevreden met mijn tweedehands upgraded zakelijke laptop, hij is snel, met alle upgrades, en dat voor de helft van de prijs die ik voor een nieuwe consumentenlaptop met dezelfde specificaties zou betalen! Kortom, erg tevreden over mijn ervaring bij Naicom.

Nogmaals bedankt Iris

Ik koop alleen nog maar bij Naicom Systems omdat je hier een persoonlijke benadering krijg en het personeel veel verstand van zaken heeft, veel beter dan grote winkelketens. Heb pas een nieuwe computer aangeschaft en die werkt fantastisch, ben er erg blij mee.

Dank je wel Enrique.

Vakkundig, betrouwbaar, uitstekende service.

M'n gebruikte laptop, gekocht bij, Naicom werkt als nieuw. Je krijgt er vakkundig advies zonder prietpraat. Ook over de service ben ik zeer tevreden. Een vroegere, oeroude laptop van mij, wisten ze nog tegen een goed betaalbaar bedrag te upgraden. Daarbij wordt telkens gemeld wat er gedaan is en ook waarom. Een aanrader voor wie een gebruikte laptop wil aanschaffen, of voor wie iets wil laten repareren!

Dank je wel Marike.

Ben al vanaf het begin klant bij naicom nog nooit iets negatiefs meegemaakt super service en verstand van zaken

Dank je wel Martin.

Zeer vakkundig en klantgericht

Bij het kopen van een laptop werd mij goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn in combinatie met mijn wensen. Dus een laptop op maat kunnen kopen, zelfs de bestanden van mijn oude laptop zijn overgezet op de nieuwe laptop en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Dank je wel Hans

Super service, snel en vakkundig!!!!!

Er was een voorwerp op de laptop gevallen, helaas barst in scherm! Gebeld of dit was op te lossen, was zeker geen probleem, eerst gekeken of er een gebruikte beschikbaar was maar helaas scherm was te nieuw, dus uiteindelijk een nieuw scherm er in. Het werk weer perfect Bedankt voor de super snelle service!!

Dank u wel M.

Bij Naicom krijg je geen spijt!

Ik ken dit bedrijf al sinds haar bestaan, het aantal jaar van voortbestaan zegt in feite voldoende, computers kopen kan overal, maar goede service ? dikke 10 voor Naicom, dit bericht is trouwens getypt met een Asus die inmiddels zeker 7 jaar oud is en het nog steeds goed doet.

Dank je wel Nordin.

Snelle uitstekende service en vriendelijke omgang met klanten

Ik kom al jaren bij Naicom en heb uitsluitend zeer positieve ervaringen. De laatste uitstekende ervaring is van een paar dagen geleden toen mijn computer crashte. Bij de meeste computerzaken kun je dan je computer brengen en hoor je een week later wat er aan de hand is. Bij Naicom doen ze het anders: ze gingen meteen naar de oorzaak zoeken om vervolgens snel met een oplossing te komen. Geweldig die snelheid in hun dienstverlening. Bovendien, ook belangrijk, word je zeer vriendelijk behandeld in de winkel. Aanrader deze zaak!

Dank je wel Jos.

vakkundig en heel vriendelijk personeel

nieuwe videokaart laten plaatsen goedkoper dan ik had gedacht

Dank je wel Maarten.

In 1 woord geweldig

Een hele fijne klantvriendelijke computerwinkel, met uiterst vriendelijk personeel die een uitstekende kennis van zaken heeft, echt nog de ouderwetse persoonlijke aandacht die je als klant verwacht, kortom echt een aanrader voor reparatie en voor de aankoop van een nieuwe computer.

Dank jullie wel Will en Roland.

uitstekend

Laptop voor SSD upgrade aangeboden, werkt beter als toen ik hem nieuw kocht. Deze man heeft verstand van wat hij doet, een aanrader. Tevens aandacht voor een persoonlijke situatie!!! Kortom problemen met computer NAICOM bellen

Dank je wel Edwin.

Perfect adres voor het controleren/repareren van een desktop of laptop.

Hallo. Mijn laptop wilde niet meer.Zeer traag en diverse dingen werkten niet meer,kortom een ramp om op te werken. Bij Naicom,adres op internet gevonden,alle klachten verteld en laptop achtergelaten voor een controle en na een paar uur werd ik gebeld en er werd mij vriendelijk verteld dat er mankementen gevonden waren maar dat het zeker de moeite zou lonen om alles te laten repareren. Laptop was al een jaar of zes oud. Kortom,de andere dag de laptop opgehaald en de resultaten waren verbluffend,ik had weer een z.g.a.n laptop terug. Naar aanleiding van bovenstaande kan ik dit bedrijf,Naicom,bij een ieder van harte aanbevelen.

Dank je wel meneer Kok.

Goede Sevice

Ik ben 6 jaar geleden door een pc-helper van Senior Web naar Naicom verwezen.Mijn desktop en laptop werd al vele jaren op voortreffelijke wijze onderhouden t/m installatie van Windows 10 Heb nu mijn 8 -jaar oude laptop vervangen door een nieuwe HP laptop en alle bestanden op voortreffelijke wijze door Naicom overgeheveld . Eigenaar en personeel zijn zeer deskundig en service gericht en dat maakt dat ik ingeval van computer problemen altijd de hulp van dit bedrijf zal inroepen

Dank u wel meneer Klink

Zeer goede service

Heb een pc laten repareren. Ik werd zeer goed geïnformeerd over wat er aan de hand was met de pc. Heb hem donderdags gebracht en kon hem zaterdag weer ophalen.. dus al met al een hele snelle service.