Zeer vakkundig en klantgericht

Bij het kopen van een laptop werd mij goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn in combinatie met mijn wensen. Dus een laptop op maat kunnen kopen, zelfs de bestanden van mijn oude laptop zijn overgezet op de nieuwe laptop en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Dank je wel Hans

Super service, snel en vakkundig!!!!!

Er was een voorwerp op de laptop gevallen, helaas barst in scherm! Gebeld of dit was op te lossen, was zeker geen probleem, eerst gekeken of er een gebruikte beschikbaar was maar helaas scherm was te nieuw, dus uiteindelijk een nieuw scherm er in. Het werk weer perfect Bedankt voor de super snelle service!!

Dank u wel M.

Bij Naicom krijg je geen spijt!

Ik ken dit bedrijf al sinds haar bestaan, het aantal jaar van voortbestaan zegt in feite voldoende, computers kopen kan overal, maar goede service ? dikke 10 voor Naicom, dit bericht is trouwens getypt met een Asus die inmiddels zeker 7 jaar oud is en het nog steeds goed doet.

Dank je wel Nordin.

Snelle uitstekende service en vriendelijke omgang met klanten

Ik kom al jaren bij Naicom en heb uitsluitend zeer positieve ervaringen. De laatste uitstekende ervaring is van een paar dagen geleden toen mijn computer crashte. Bij de meeste computerzaken kun je dan je computer brengen en hoor je een week later wat er aan de hand is. Bij Naicom doen ze het anders: ze gingen meteen naar de oorzaak zoeken om vervolgens snel met een oplossing te komen. Geweldig die snelheid in hun dienstverlening. Bovendien, ook belangrijk, word je zeer vriendelijk behandeld in de winkel. Aanrader deze zaak!

Dank je wel Jos.

vakkundig en heel vriendelijk personeel

nieuwe videokaart laten plaatsen goedkoper dan ik had gedacht

Dank je wel Maarten.

In 1 woord geweldig

Een hele fijne klantvriendelijke computerwinkel, met uiterst vriendelijk personeel die een uitstekende kennis van zaken heeft, echt nog de ouderwetse persoonlijke aandacht die je als klant verwacht, kortom echt een aanrader voor reparatie en voor de aankoop van een nieuwe computer.

Dank jullie wel Will en Roland.

uitstekend

Laptop voor SSD upgrade aangeboden, werkt beter als toen ik hem nieuw kocht. Deze man heeft verstand van wat hij doet, een aanrader. Tevens aandacht voor een persoonlijke situatie!!! Kortom problemen met computer NAICOM bellen

Dank je wel Edwin.

Perfect adres voor het controleren/repareren van een desktop of laptop.

Hallo. Mijn laptop wilde niet meer.Zeer traag en diverse dingen werkten niet meer,kortom een ramp om op te werken. Bij Naicom,adres op internet gevonden,alle klachten verteld en laptop achtergelaten voor een controle en na een paar uur werd ik gebeld en er werd mij vriendelijk verteld dat er mankementen gevonden waren maar dat het zeker de moeite zou lonen om alles te laten repareren. Laptop was al een jaar of zes oud. Kortom,de andere dag de laptop opgehaald en de resultaten waren verbluffend,ik had weer een z.g.a.n laptop terug. Naar aanleiding van bovenstaande kan ik dit bedrijf,Naicom,bij een ieder van harte aanbevelen.

Dank je wel meneer Kok.

Goede Sevice

Ik ben 6 jaar geleden door een pc-helper van Senior Web naar Naicom verwezen.Mijn desktop en laptop werd al vele jaren op voortreffelijke wijze onderhouden t/m installatie van Windows 10 Heb nu mijn 8 -jaar oude laptop vervangen door een nieuwe HP laptop en alle bestanden op voortreffelijke wijze door Naicom overgeheveld . Eigenaar en personeel zijn zeer deskundig en service gericht en dat maakt dat ik ingeval van computer problemen altijd de hulp van dit bedrijf zal inroepen

Dank u wel meneer Klink

Zeer goede service

Heb een pc laten repareren. Ik werd zeer goed geïnformeerd over wat er aan de hand was met de pc. Heb hem donderdags gebracht en kon hem zaterdag weer ophalen.. dus al met al een hele snelle service.

Een uitzonderlijk goede computerwinkel !!

Bijna 20 jaar klant bij Naicom. Zeer goede en snelle service. Uiterst klantvriendelijk. Een witte raaf onder de computerwinkels ! Zeer aanbevolen.

Dank je wel Henk.

In het oerwoud van computer winkels is dit een enorme opsteker

Jaren gezocht naar een computer winkel die met de klant meedenkt, helpt en een goede service verleent tegen een zeer schappelijke prijs. Top service en klantvriendelijk

Dank u wel meneer

professionele benadering en menselijke maat

De manier waarop geholpen wordt - zonder superlatieven - is meer dan men kan verwachten. De redenen: Beschikbaarheid is groot, net zoals de kennis Er wordt zodanig mee gedacht, dat het probleem daadwerkelijk aangepakt c.q. opgelost wordt Geeft tijdig zijn grenzen aan wat volgens mij een teken is van de eerder genoemde professionaliteit Daarnaast een vriendelijke en een open houding. Ik ben al meer dan 8 jaar klant en de tevredenheid wordt eerder groter dan kleiner. Chapeau!

Hele goede service en vriendelijke personeel.

Twee weken geleden heb ik een mooie laptop gekocht bij Naicom Systems. Hij werkt perfect. Ik werd in de winkel goed geholpen door de personeel. Naicom Systems is aan aanrader voor iedereen.

Meer dan uitstekend geholpen na PC-crash

Toen onze PC het plotseling begaf en wij jaren van luiheid op ons brood dreigden te krijgen, want alle indelingen nog met de rommeligheid van toen hij nieuw was, nooit backups gemaakt hoewel je beter weet, enzovoort, werden wij door de service van Naicom héél blij van onze nieuwe PC waarop alle data gered bleek en er zelfs weer opstond 'alsof het de oude was'. Prijs/kwaliteit-verhouding een dikke 10.

Dank u wel meneer en mevrouw Wever.