Keuring

Hier geweest voor keuring prima geregeld.

goede service en prima advies

Ik ben hier begeleid in kader van een outplacement. Ik had snel een andere baan. Er is veel persoonlijke aandacht !

BeterVenlo is meer dan alleen de arboarts.

Goede service, erg dienstverlenend. Terugkoppelingen mbt Arboarts gesprekken zijn onvoldoende en de beschikbaarheid van de Arboarts is onvoldoende.

mens- en doelgericht!

Bij Ambaum Arbeids Analyse luistert met echt naar je en gaat dan op zoek naar de meest passende aanpak.

Behulpzaam en meedenkend

Kon er vlot terecht voor een keuring. Medewerkster is vriendelijk en behulpzaam.

Goede samenwerking

Prettige en goede samenwerking. Nu 4 mnd begeleiding, weet alleen nog niet waar toe dit leidt.

Goede, persoonlijke service en vriendelijk personeel

Tijdens het eerste gesprek direct al een zéér goede indruk, personeel is vriendelijk en empatisch. De begeleiding is professioneel en persoonsgericht, het gaat écht om mij. Ik ben ervan overtuigd dat ik dankzij dit traject weer op een goede werkplek terrecht ga komen.

Klantvriendelijk en meedenkend. Prettig samenwerken

Goede communicatie. Bedrijf denk mee. Bedrijf denk in oplossingen,

Prima, snelle dienstverlening

Casus is snel en adequaat opgepakt. heb vertrouwen in het traject dat nu gaat starten

Service niet altijd goed of slecht

Soms goede service en soms worden opdrachten moeizaam uitgevoerd. Zou niet makkelijk jullie aanbevelen omdat er meer bedrijfsartsen bij moeten komen. Te veel klanten en te weinig professionals.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dag Maud, Je hebt gelijk met betrekking de ARBO dienstverlening. Door het uitvallen van een van onze arboartsen (wegens ziekte) hebben we niet altijd de adequate service kunnen verlenen die opdrachtgevers van ons zijn gewend. Dit betreuren we uiteraard. We werken continue aan verbeterprocessen en zullen je feedback ter harte nemen waarvoor dank! met vriendelijke groet Betervenlo

Goede begeleiding

Goede begeleiding met een luisterend oor

Prima begeleiding!

Prima begeleiding!

empatisch

vriendelijk, vakkundig en meelevend

Ik heb de ervaring als prettig ervaren.

Ik was hier voor een persoonlijk begeleidingstraject. Het was mij niet duidelijk welke richting ik op wilde. Ik ben toen in contact gebracht met een relatie van Ambaum en heb hier een tijdje mogen "meelopen" en ik heb hier ervaring op kunnen doen in een hele andere richting dan ik gewend was. Prima zet bleek achteraf, nu ben ik werkzaam in de logistieke sector. Top hoe er mee gedacht wordt.

Dicht bij de mens en zeer klantvriendelijk

Ze zijn vakmensen die dicht bij de mens staat en in een begrijpende taak spreken.

Ik ben goed behandeld en ze luisteren

Ik ben tot nu toe goed geholpen

Als heel fijn

Betrokkenheid kennis van mensen.leuke gezellige werknemers.

Goede, persoonlijke, vriendelijke en professionele begeleiding naar een nieuwe baan.

Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze luisteren echt naar je verhaal en begeleiden je op een professionele manier. Het is geen standaard verhaal maar het gaat echt om mij. Het traject wordt persoonlijk afgestemd. Ik zit nog volop in het traject maar ben er zeker van dat ik met hun hulp een leuke, passende baan ga vinden!

al het personeel begeleidt je naar beste kunnen en vermogen

Ik wordt prima ondersteunt door mijn jobcoach als mens zijnde. Wanneer het op daadwerkelijk op werk zoeken en werk vinden aankomt is het wat minder. Hopelijk komt dit nog, nu de tijd echt begint te dringen. Nog drie maanden en het traject NAAR WERK is om, voor die tijd hoop ik wel aan de slag te zijn.

Persoonlijk en betrokken

Een bijzonder reïntegratiebedrijf met een eigen aanpak. Een resultaatgerichte aanpak die prima past, er is echt een goede “klik”.

Hele vriendelijke medewerkers.

Ik ben heel vriendelijk en positief begeleid. Ik mis af en toe nog wel de kritische noot, opbouwende kritiek waardoor ik mezelf kan verbeteren.

Klantgericht en actief in meedenken en uitvoering

Het was een zeer prettige ervaring. Het proces heeft me veel opgeleverd zowel op persoonlijk gebied als gericht op werk. Personeel is zeer betrokken en denkt actief mee. Er wordt goed geanalyseerd waar ondersteuning nodig is en vervolgens wordt deze ook aangeboden.

Een prettige, persoonlijke en professionele samenwerking

Mijn uitzendbureau werkt nauw samen met Ambaum Arbeids Analyse. Cliënten van hun worden, indien nodig, mede door mijn hulp geplaatst op een andere werkplek. Daarbij bied ik ook mijn hulp als hun relaties vacatures hebben om geschikte kandidaten te vinden.

Goede uitleg en zeer vriendelijk en geduldig personeel.

Je kan met problemen komen die niet direkt te maken heeft met de hulpverlenende instantie. Toch helpen ze me er mee. Dat vind ik sterk punt van hun.

Erg prettig

Een team die er alles aan doen om integer en met respect de cliënten zo goed mogelijk te helpen.