Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Er word gekeken naar jou als persoon en jou situatie en daardoor bouw je een vertrouwensband op. Er word samen gekeken in stappen die je gaat maken,deze ondersteuning is passend en bevordelijk voor de re-integratie. Ga zo door Beter Venlo!!! Bart,venlo

Prima service met veel persoonlijke aandacht!

Snelle service met veel persoonlijke aandacht! Gemoedelijke sfeer.

Erg vriendelijk personeel En goed geholpen

Geen, en dat is het beste. Dan mankeert je personeel niks. ;)

Geen.

Een aanrader

Goede inlevering in problematiek

In plaats van alleen regeltjes volgen leeft men zich goed in in de problemen die bij bedrijven (kunnen) ontstaan. Zo kan er ook snel een oplossing gevonden worden.

Zeer goede service

Ervaring is super goed. Altijd zeer vriendelijk geholpen.

Mijn eerste indrukken zijn zeer goed. Luisteren naar de vraagstelling en handelen snel.

NVT

Goed geholpen, zonder poespas, gewoon eerlijke en duidelijke communicatie.

Ik heb een prettig, vrijblijvend kennismakingsgesprek gehad waarin open en eerlijk verteld werd wat Betervenlo voor mij kon betekenen. Ik ging gemotiveerd de deur uit om met hun het 2e spoor te gaan doen. Vervolgens is er een heldere, duidelijke offerte naar mijn werkgever en mij zelf gestuurd, waarin het te lopen traject keurig omschreven werd. Het is alleen jammer dat mijn werkgever toch voor een ander her-integratie bureau heeft gekozen, ondanks alle inspanningen van BeterVenlo. Ik had het graag anders gezien.

Bedankt voor je positieve reactie en veel succes gewenst. Groet Betervenlo

Keuring

Hier geweest voor keuring prima geregeld.

goede service en prima advies

Ik ben hier begeleid in kader van een outplacement. Ik had snel een andere baan. Er is veel persoonlijke aandacht !

BeterVenlo is meer dan alleen de arboarts.

Goede service, erg dienstverlenend. Terugkoppelingen mbt Arboarts gesprekken zijn onvoldoende en de beschikbaarheid van de Arboarts is onvoldoende.

mens- en doelgericht!

Bij Ambaum Arbeids Analyse luistert met echt naar je en gaat dan op zoek naar de meest passende aanpak.

Behulpzaam en meedenkend

Kon er vlot terecht voor een keuring. Medewerkster is vriendelijk en behulpzaam.

Goede samenwerking

Prettige en goede samenwerking. Nu 4 mnd begeleiding, weet alleen nog niet waar toe dit leidt.

Goede, persoonlijke service en vriendelijk personeel

Tijdens het eerste gesprek direct al een zéér goede indruk, personeel is vriendelijk en empatisch. De begeleiding is professioneel en persoonsgericht, het gaat écht om mij. Ik ben ervan overtuigd dat ik dankzij dit traject weer op een goede werkplek terrecht ga komen.

Klantvriendelijk en meedenkend. Prettig samenwerken

Goede communicatie. Bedrijf denk mee. Bedrijf denk in oplossingen,

Prima, snelle dienstverlening

Casus is snel en adequaat opgepakt. heb vertrouwen in het traject dat nu gaat starten

Service niet altijd goed of slecht

Soms goede service en soms worden opdrachten moeizaam uitgevoerd. Zou niet makkelijk jullie aanbevelen omdat er meer bedrijfsartsen bij moeten komen. Te veel klanten en te weinig professionals.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dag Maud, Je hebt gelijk met betrekking de ARBO dienstverlening. Door het uitvallen van een van onze arboartsen (wegens ziekte) hebben we niet altijd de adequate service kunnen verlenen die opdrachtgevers van ons zijn gewend. Dit betreuren we uiteraard. We werken continue aan verbeterprocessen en zullen je feedback ter harte nemen waarvoor dank! met vriendelijke groet Betervenlo

Goede begeleiding

Goede begeleiding met een luisterend oor

Prima begeleiding!

Prima begeleiding!

empatisch

vriendelijk, vakkundig en meelevend

Ik heb de ervaring als prettig ervaren.

Ik was hier voor een persoonlijk begeleidingstraject. Het was mij niet duidelijk welke richting ik op wilde. Ik ben toen in contact gebracht met een relatie van Ambaum en heb hier een tijdje mogen "meelopen" en ik heb hier ervaring op kunnen doen in een hele andere richting dan ik gewend was. Prima zet bleek achteraf, nu ben ik werkzaam in de logistieke sector. Top hoe er mee gedacht wordt.

Dicht bij de mens en zeer klantvriendelijk

Ze zijn vakmensen die dicht bij de mens staat en in een begrijpende taak spreken.

Ik ben goed behandeld en ze luisteren

Ik ben tot nu toe goed geholpen