Dicht bij de mens en zeer klantvriendelijk

Ze zijn vakmensen die dicht bij de mens staat en in een begrijpende taak spreken.

Ik ben goed behandeld en ze luisteren

Ik ben tot nu toe goed geholpen

Als heel fijn

Betrokkenheid kennis van mensen.leuke gezellige werknemers.

Goede, persoonlijke, vriendelijke en professionele begeleiding naar een nieuwe baan.

Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze luisteren echt naar je verhaal en begeleiden je op een professionele manier. Het is geen standaard verhaal maar het gaat echt om mij. Het traject wordt persoonlijk afgestemd. Ik zit nog volop in het traject maar ben er zeker van dat ik met hun hulp een leuke, passende baan ga vinden!

al het personeel begeleidt je naar beste kunnen en vermogen

Ik wordt prima ondersteunt door mijn jobcoach als mens zijnde. Wanneer het op daadwerkelijk op werk zoeken en werk vinden aankomt is het wat minder. Hopelijk komt dit nog, nu de tijd echt begint te dringen. Nog drie maanden en het traject NAAR WERK is om, voor die tijd hoop ik wel aan de slag te zijn.

Persoonlijk en betrokken

Een bijzonder reïntegratiebedrijf met een eigen aanpak. Een resultaatgerichte aanpak die prima past, er is echt een goede “klik”.

Hele vriendelijke medewerkers.

Ik ben heel vriendelijk en positief begeleid. Ik mis af en toe nog wel de kritische noot, opbouwende kritiek waardoor ik mezelf kan verbeteren.

Klantgericht en actief in meedenken en uitvoering

Het was een zeer prettige ervaring. Het proces heeft me veel opgeleverd zowel op persoonlijk gebied als gericht op werk. Personeel is zeer betrokken en denkt actief mee. Er wordt goed geanalyseerd waar ondersteuning nodig is en vervolgens wordt deze ook aangeboden.

Een prettige, persoonlijke en professionele samenwerking

Mijn uitzendbureau werkt nauw samen met Ambaum Arbeids Analyse. Cliënten van hun worden, indien nodig, mede door mijn hulp geplaatst op een andere werkplek. Daarbij bied ik ook mijn hulp als hun relaties vacatures hebben om geschikte kandidaten te vinden.

Goede uitleg en zeer vriendelijk en geduldig personeel.

Je kan met problemen komen die niet direkt te maken heeft met de hulpverlenende instantie. Toch helpen ze me er mee. Dat vind ik sterk punt van hun.

Erg prettig

Een team die er alles aan doen om integer en met respect de cliënten zo goed mogelijk te helpen.

Ik ben hier goed geholpen

ik heb bij jullie in kader van een provinciaal traject een begeleiding gekregen. Ik ben tevreden over wat ik heb geleerd en heb een andere baan !