Comfortabel

Zeer comfortabel. Vanaf de intake gesprek voelde het goed. Ik kreeg meer dan alleen een behandeling. Rhada is zeer professioneel en toch meelevend. Heel eerlijk en integer over de behandelingen. Geeft heel veel informatie en begeleid stapvoets tijdens de behandeling. Haar kennis is zo breed dat ik bij elke behandeling iets nieuws leer.

Zoals altijd goed behandeld, leuke vrouw, professioneel, erg behulpzaam en legt goed uit wat ze doet en ook waarom ze het doet. Ik ga hier al een tijdje en voel me altijd thuis daar. Ik raad het zeker aan!

Super fijne, professionele behandelaar met de gewenste resultaten

Met Radha als behandelaar heb ik elke keer weer een super fijne laserbehandeling achter de rug. Elke afspraak wordt netjes verteld en uitgelegd wat ze gaat doen, hoe ver ik ben en ze weet me altijd op m’n gemak te stellen wanneer het intens wordt. Al met al, super fijne ervaring en zeker een aanrader.

Ik ben super tevreden met zowel de service als het resultaat!

Ik moet heel eerlijk zijn dat ik het super spannend vond toen ik besloot om te gaan laseren. Daarom heb ik vooraf goed research gedaan om een salon te vinden met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het is toch je lichaam en daar wil ik het risico niet nemen. Uiteindelijk na goede reviews gelezen te hebben bij Comfort Clinic heb ik een intake gesprek aangevraagd. Er waren uiteindelijk twee redenen waarom ik na het intake gesprek voor Comfort Clinic heb gekozen: 1. De zaak ziet er netjes uit en ze werkt hygiënisch. Dit vind ik zelf heel belangrijk! 2. Ze wist al mijn vragen te beantwoorden, zonder dat ik er zelf naar hoefde te vragen. Ze was in alles open en eerlijk. Na het gesprek had ik ook vertrouwen in haar kennis en kunde. Ik ben nu al bijna een jaar bezig met laseren. Ik heb een donkere huidskleur en van te voren was ze al eerlijk over dat laseren bij een donkere huidskleur moeilijker is dan bij een lichte huidskleur. Het proces zal iets langer duren en het is pijnlijker. Het doet inderdaad veel pijn, maar ik moet wel zeggen dat de pijn afneemt hoe langer je bezig bent. Het is met name de eerste paar sessies even doorbijten, maar daarna is het wel uit te houden. Gelukkig duurt het laseren zelf maar 5 min (afhankelijk natuurlijk van welk lichaamsdeel je lasert). Dus die 5 min 1x in de 2 maanden heb ik er wel voor over. Zelf merkte ik na de eerste sessie al verschil, maar nu 5 sessies zie ik echt een groot verschil. Het gaat veel beter en sneller dan in eerste instantie verwacht en dat vind ik ook zo fijn aan Comfort Clinic dat zij hier van te voren transparant in zijn geweest en geen verkooppraatje houden om je maar te laten starten. Ik zou Comfort Clinic zeker aanraden!

Vakkundig, geduldig en ontspannend

Radha is echt vakkundig en neemt de tijd om naar je wensen te luisteren en geeft geduldig uitleg. Een behandeling bij haar ervaar ik als ontspannend. Ze houd zich op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in haar vakgebied en geeft je een eerlijk advies gebaseerd op jou persoonlijke wensen. Wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander te werken. Ik ben 53 jaar en inmiddels al bij vele schoonheidsspecialisten geweest maar in mijn beleving is zij de beste vandaar dat ik vanuit Den Haag naar Rotterdam reis voor mijn behandelingen.

Vanwege pcos en enndometriose heb ik erg veel last van overbeharing en acne(littekens) in mijn gezicht. Ik ben heel lang erg onzeker en radeloos geweest. Gelukkig heeft comfortclinic mij weer hoop gegeven! Nadat er een professioneel behandelplan was opgesteld op basis van mijn huidtype kon starten met laseren en het behandelen van acne (littekens) in mijn gezicht. En ik kan echt zeggen dat ik na 4 behandelingen al resultaat zie! Ik geniet elke behandeling weer van een gezellige sfeer en de kwaliteit die u levert! Tot gauw&Groetjes uit Amsterdam!

Voel mij hier altijd erg op mijn gemak

Radha is kundig en neemt de behandeling en wat zij denkt dat je nodig hebt goed met je door. Ze is professioneel en heb mijn bezoeken als zeer prettig ervaren.

Vakkundig en professioneel

Radha legde elke handeling goed uit en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Fijne behadeling!

Fantastisch!

De eigenaresse heeft ervaring en kennis in haar vak, geeft advies dat aansluit op je huid- en lichaamstype en beantwoordt al je vragen met geduld. Ze informeert je alles wat je moet weten voordat je een behandeling ondergaat en respecteert elke wens die je hebt. Daarnaast heb ik inmiddels het gewenste resultaat gekregen, want zit nu al aan mijn service behandelingen. Kortom, deze kliniek is een echte aanrader en zeker waar van je geld en tijd!

Zeer deskundig

Uiterst tevreden met de behandeling. Het resultaat is verbluffend!!

Altijd super goed

Ik probeer om de 6 weken te gaan , het is altijd heerlijk

Zeer deskundig met laserontharing en heel service gericht.

Ik heb mijn rug en borst laten ontharen en ik ben nu al blij met het resultaat. Ik zocht een kliniek met persoonlijk aandacht voor hun klant, met de nodige expertise en deskundigheid en wat ook nog een mooie entourage heeft. Het was even zoeken, maar wat ben ik blij dat ik Comfort Clinic heb ik gevonden. Ik gun iedereen dezelfde fijne beleving en resultaat. Echt een aanrader.

Blauwgras 69

3068 BB Rotterdam