super service

Wat ben ik blij met Hoorcare, Arthur en Mirella zijn toppers! Hele goede service en bijzonder vriendelijk en meedenkend. Ik ben heel blij met hun expertise en hulp voor mijn slechthorende schoonmoeder.

Wat een geweldige audicien!

Na zeer ellendige ervaring bij een heel andere audicien ben ik bij Arthur terecht gekomen. Wat een verademing. Geweldige informatie voor gehoortoestel en fantastische begeleiding. Ook als er iets het toestel is, wat zelden voorkomt, zeer goede service. Ook Mirella een kanjer. Staat ook altijd klaar. Als het kan lost zij ook het een en ander op.

Perfecte service

Arthur (en Mirella) zijn toppers. Geen moeite is ze teveel als je problemen hebt met je hoortoestel - gelukkig komt dat door hun goede advies zelden voor maar techniek kan nou eenmaal wel eens haperen. Verder kunnje altijd langskomen voor bijstellen of een routine check van je apparaten, of een afspraak maken voor een tussentijdse gehoortest.

Persoonlijk en professioneel

Vond het spannend om voor het eerst een hoortoestel aan te schaffen, maar werd meteen op mijn gemak gesteld. Veel informatie gekregen en een heel persoonlijke service. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om te kijken wat er goed bij je past en voor het testen. Professioneel en toch heel persoonlijk, klantgericht en kijken echt naar het individu.

Eerst oke maar nu zeer slecht

De audiciens mogen open tijdens deze ldecember/januari ockdown maar de heer Van Els sluit de deuren en is maar 1x per week open. Een schande voor de niet mobiele Santpoorters. Horen is essentieel!!!

BeHOORlijk goed

goed geholpen, komt afspraak na, nette testperiode, vriendelijk en heerlijke koffie Tot nu toe geen minnetjes

Eerlijk en klantgericht

Arthur is zeer kundig en eerlijk in zijn advies.

Buitengewone goede service

Als heel slechthorende hebben ze mij weer geluid gegeven wat ik voorheen niet hoorde Met veel aandacht heeft Arthur mij geholpen aan de juiste hulpmiddelen , mijn dank!

Geweldig zeer klant vriendelijk top

Geweldig klant vriendelijk top

Zeer goede service

Hier krijg je advies op maat, er werd ruim de tijd voor me genomen. Een zeer orde begeleiding door dhr. Openneer

Ongekende service, zeer behulpzaam en vriendelijk, vakmensen op en top

Ik heb ervaring met zowel Arthur en de laatste tijd met Harry., wat een geweldige mensen, de beste service die ik ken. Optimale kennis van zaken, zeer vriendelijk en behulpzaam. Problemen lossen zij optima forma op, niets is te veel. Vrienden doorverwezen die ook zeer tevreden zijn.