Goede service en goud eerlijk!

Na de rit naar Schiphol (prima op tijd en goede chauffeur) pinde ik de enkele reis bij de chauffeur. Na korte tijd werd ik op mijn vakantie adres gebeld met het bericht dat er per ongeluk 39,- te veel was gepind. En dat bedrag werd razendsnel terug gestort op mijn rekening. Alleen al daarom beveel ik Taxi24uur warm aan bij vrienden en familie.

Makkelijk geboekt via de site. De service is top.

Zo geboekt, beleefde chauffeur, snelle en degelijke service

Stipt bij ophalen thuis en vliegveld. Prettige chauffeur.

Zie hier boven.

Met my expectations!

I booked 2 taxis 2-3 months in advance for a trip from Amsterdam to Zuidoostbeemster for 16 people Driver called 5 minutes before arriving to confirm location Friendly drivers Best price from all companies in area

Stressvrij op reis, prima.

Stressvrij naar en van schiphol. Elke keer ruim op tijd, vriendelijke chauffeurs en prima vervoer. Een perfect begin voor een reis. Respect.

Hoe kan dit ?

Beste mensen van taxi 24. Allereerst ons complimenten over onze chauffeur die ons vanacht vervoert heeft. Waar ik mij wel zwaar over verbaaste is dat een rit van Amsterdam naar Heerhugowaard in twee weken tijd van de prijs van 55 euro naar 95 euro gestegen is ! Wij schrokken ons rot. € 40 euro duurder. Hoe kan dit vanaf januari 2019? Wij waren toen .et 2 personen en vanacht ook. Groet Gwen Phielix

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede prijs. Taxi's arriveerden ruim op tijd. Vriendelijke behulpzame chauffeurs

Voor het eerst hier retour rit gereserveerd en absoluut geen spijt. Goedkope prijs in vergelijking met andere taxi bedrijven. Beide chauffeurs kwamen tien minuten eerder, hielpen mij netjes in en uit de taxi en heb met beide gezellig gebabbeld. Beide chauffeurs reden heel erg goed en verantwoord.

Super. Op tijd, behulpzaam en vriendelijk. Zeker aan te raden

Met een vertraagde vlucht toch netjes op tijd op gehaald. Alles verliep relaxed en kinder booster zitje was ook aanwezig... zeer goed ervaring!

Gewoon perfecte dienstverlening

Een wijziging per mail doorgegeven en daarop werd perfect gereageerd. De terugweg was nog beter per telefoon geregeld en ook dat werd goed geregeld. Kortom voor mij (ons) dit bedrijf nogmaals te nemen.

Super goede service

De Taxi chauffeur haalde mij op, om mij naar het Okura hotel te brengen, en ik vroeg of ik hem kon bellen voor de terugreis. Het was 2.30 u s'nachts geworden, en de taxi met de zelfde chauffeur kwam vrolijk aan rijden om mij weer naar Haarlem te brengen. Ik heb het telefoon nummer opgeslagen om hem vaker te bellen.

Altijd op tijd, altijd vriendelijk, altijd hulpvaardig.

Hebben al enige jaren ervaring met deze taxiservice. Enkele keren per jaar. Zelden ging er iets mis. Prettig dat ze 10 minuten van te voren bellen dat ze eraan komen, soms staan ze dan al voor de deur. Vinden wij prettig.

Goede service en mooie auto

Onze vlucht was vertraagd. Toen we geland waren, hebben we meteen met taxi24uur gebeld. Het was geen probleem er zou een chauffeur klaar staan voor ons. Heel blij met zo een service na een langs reis!!

Geweldig!

Super fijn, en niet duur

Excellent efficient service for a reasonable price

I visit family in Amsterdam and have used Taxi24uur.NL several times and have recommended them to friends. The taxis are comfortable, very clean and always on time and even when flights have been delayed the taxi quickly arrives. I particularly like the fixed price.

Helemaal perfect, al vele jaren

Ik gebruik taxi24.nl al een aantal jaren en ze zijn gewoon goed. Altijd op tijd, ze bellen vijf minuten voor aankomst, keurige aardige chauffeurs. Professioneel. Ik begrijp niet waarom iemand ze niet zou bellen om heen en terug te gaan naar Schiphol. Het is gewoon top!!! Ook hun prijzen zijn concurrerend.

Top service!!!!!!!!!!

Klantvriendelijk........ Eerlijk Op tijd Kortom een aanrader voor het begin en eind van een fijne vakantie,

Ruim op tijd en betrouwbare chauffeur

Hele soepele, snelle en prettige ervaring gehad. De chauffeur was ruim op tijd en gaf me een vertrouwd en veilig gevoel. Hij dacht met ons mee en zette ons bij de juiste vertrekhal op schiphol af, zonder dat wij precies wisten welke hal we moesten hebben.

Leuke chauffeur! Gezellig gekletst en natuurlijk veilig thuis gekomen 😊

zeer attente chauffeurs

Op Tijd, goede service, zeer vriendelijk en attente chauffeurs.

Stipt op tijd Vriendelijk chauffeur Goede auto, schoon en ruim Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede vriendelijke service

Aardige chauffeurs rijden op tijd en werken zeer keurig en zeer beleefd en behulpzaam

Perfect!

Perfecte service met persoonlijke touch!

Prima, heen en terug op tijd op de afgesproken plek

Helemaal goed

Goede service. Een 10 verdient!

Wij zijn zeer tevreden met de service. Keurig op tijd. Vriendelijk chauffeur en rustig netjes gereden naar Schiphol. Onze hartelijk dank!

Altijd op tijd. Altijd vriendelijke chauffeurs.

Al jaren maken we ca. 10 x per jaar gebruik van Taxi24h. Nu met de nieuwe site gaat het reserveren nog makkelijker.