Ruim op tijd en betrouwbare chauffeur

Hele soepele, snelle en prettige ervaring gehad. De chauffeur was ruim op tijd en gaf me een vertrouwd en veilig gevoel. Hij dacht met ons mee en zette ons bij de juiste vertrekhal op schiphol af, zonder dat wij precies wisten welke hal we moesten hebben.

Leuke chauffeur! Gezellig gekletst en natuurlijk veilig thuis gekomen 😊

zeer attente chauffeurs

Op Tijd, goede service, zeer vriendelijk en attente chauffeurs.

Stipt op tijd Vriendelijk chauffeur Goede auto, schoon en ruim Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede vriendelijke service

Aardige chauffeurs rijden op tijd en werken zeer keurig en zeer beleefd en behulpzaam

Perfect!

Perfecte service met persoonlijke touch!

Prima, heen en terug op tijd op de afgesproken plek

Helemaal goed

Goede service. Een 10 verdient!

Wij zijn zeer tevreden met de service. Keurig op tijd. Vriendelijk chauffeur en rustig netjes gereden naar Schiphol. Onze hartelijk dank!

Altijd op tijd. Altijd vriendelijke chauffeurs.

Al jaren maken we ca. 10 x per jaar gebruik van Taxi24h. Nu met de nieuwe site gaat het reserveren nog makkelijker.

Hele gezellige taxi rit

De taxichauffeur kwam maar een paar minuten later, maar belde toch om dit te laten weten. Was erg netjes. Verder was de chauffeur heel vriendelijk en gezellig. Was geïnteresseerd in wat ik ging doen en we hebben een leuk gesprek gehad. Helemaal super!

Klantgericht, zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Al een tijdje gebruik ik dit bedrijf om zakelijk naar Schiphol te rijden en het bevalt prima. Goed personeel, nette auto’s/busjes, altijd op tijd.

Vaste prijs

Snel geregeld en op tijd. De taxi was netjes en de chauffeur alleraardigst. De prijs is ook prima. Mijn complimenten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee