Correct

Correcte maatvoering. Fijne afwerking. En een snelle levering.

Prima service. Mooie vensterbanken

Bus was stuk maar door bus te huren, kon de levering toch deze week plaatsvinden. Bedankt hiervoor

Goede klantenservice en mooi product

Onze natuursteen vensterbank was eerder gereed om op te halen dan verwacht. Daarbij is het een mooi product.

Mooi product zonder veel verpakkingsmateriaal en snelle levering

Onze vensterbank werd een dag eerder geleverd dan vooraf aangegeven, helemaal goed. De bezorger was zo snel dat we bijna geen tijd hadden om te bedanken.

Snelle en correcte levering

Er was van te voren aangegeven dat het wel wat langer kon duren maar dat was niet het geval! Heel mooi product en de doorgegeven maat was exact en past dus perfect! De verzendkosten waren wel een beetje hoog omdat ik maar 1 product nodig had, maar ondanks dat ben ik er erg blij mee!

Mooi composiet geleverd

Alles is soepel verlopen; het bestellen en het leveren, en de producten zien er goed uit. We hadden vensterbanken besteld van hardsteenlook composiet. Vooraf hadden we een proefstukken besteld, en aan de hand daarvan hebben we onze keuze goed kunnen maken. We zijn er erg blij mee!

Optimaal werkend verkoop systeem.

Alles digitaal besteld. alles klopt en perfect geregeld. In mijn ogen optimale service.

Duidelijke site en fijne snelle levering

Duidelijke site ook wat betreft de verschillende mogelijkheden. Prijs prima. Een minpunt vind ik wel de bezorgkosten aan de hoge kant. Ik bestelde 1 stuk voor ongeveer €24 en moest iets van €40 verzendkosten betalen. Afstand was void ons te ver om zelf op te halen.

Geweldige vensterbanken met TOP service

Prachtige vensterbanken op maat laten maken. Fijn contact met het bedrijf en snelle levering. Zeker een aanrader!

Goede levering

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen.

Zeer prettige ervaring

Om zeker te zijn dat het materiaal de juiste kleur had, ben ik bij de showroom gaan kijken. Daar werd ik heel behulpzaam te woord gestaan en kreeg ik proefstukjes mee. Vervolgens besteld en mijn order was ook nog eens een stuk eerder gereed dan gepland. Alleen maar positieve ervaringen dus!

Top service!

Heel blij met de vensterbanken! 1 moest nog iets meer op maat gemaakt worden, dat was geen probleem. Top service!

Besteld omdat ze hebben wat ik zocht. Duidelijk wat betreft de levertijd. Die werd dan ook ruimschoots behaald. Vriendelijk en behulpzaam bij het ophalen.

Bedankt voor uw mooie review. Dit is waar wij als team voor staan, fijn dat u zo tevreden bent.

Prima en snel geregeld

Dorpels en vensterbanken besteld. Snel geleverd en ziet er allemaal goed uit.

Top geregeld

Ik heb contact gezocht omdat ik iets speciaals wilde. Via de website kan dat niet maar gewoon bellen en ze doen het wel. Top service en daar boven op was de bezorgen om 4:45 uur in de ochtend on het af te leveren. Hij heeft het keurig op balkjes in de voortuin neergelegd. Mooie priducten, top service en betaalbaar!!

Wij hebben al eerder een bestelling bij jullie gedaan voor nieuwe vensterbanken in ons hele huis. Nu gingen we de keuken verbouwen en hadden we een klein stukje vensterbank nog nodig. Wat een snelle service. Binnen een week geleverd! TOP

Goed geregeld

Maten opgenomen, bestelling doorgegeven en voor ik het wist was het al bezorgd. Netjes op de maten die ik door had gegeven.

Niks mis mee!!

Website is erg duidelijk en alles is makkelijk in te voeren. Werk geweldig. nadat de order geplaatst is, krijg je via emails het verloopproces. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Keurig en volgens afspraak afgeleverd.

Prachtige belgisch hardstenen dorpels ontvangen!

De beide dorpels zijn snel geleverd en volgens afspraak. Ze zijn mooi strak afgewerkt. En dat alles voor een prima prijs. Kortom blij mee en een aanrader om hier te bestellen!

Goede klantenservice en mooie vensterbanken

Wij hebben marmercomposiet vensterbanken besteld, de kwaliteit is goed en ze zien er prachtig uit. Ondanks het filmpje voor inmeten, twijfelde ik toch een beetje, dus gebeld. Ik kreeg een vriendelijke dame aan te telefoon die alles heeft uitgelegd, ook gaf ze nog tips voor het monteren. Toen ik de bestelling had geplaatst had ik per ongeluk de maten verkeerdom gezet, er werd direct gebeld of dit wel klopte, dus vanuit het bedrijf ook een goede check!

Absolute aanrader !

Kwaliteit is top en precies op maat . Omdat de aannemer eerder kwam dan verwacht , moesten wij ze met spoed hebben . De levertijd zou oorspronkelijk in januari plaatsvinden en gebeld en ze hebben hun stinkende best gedaan voor ons en kwam het binnen 3 dagen.

Goede service en snelle levering

Perfecte service!

De vensterbanken werden zelfs sneller geleverd dan voorspeld.

Prachtige kwaliteit en uitstekende service

Twee maal in korte tijd heb ik besteld bij online natuursteen. Voor onze verbouwing zocht ik mooie passende vensterbanken, dorpels en plateaus voor de badkamer. De kwaliteit en looks zijn echt perfect! Ik heb de producten opgehaald en miste een item. Deze is direct voor mij geproduceerd en binnen 15 min kon ik weer verder. In een woord, top!

dank zij heldere site goede bestelling gedaan die perfect is uitgevoerd

De site is zeer duidelijk zodat je bij het opmeten weet wat er verwacht wordt. Na bestelling wordt de levertermijn helder aangegeven en deze is ook keurig gehaald. Twee aandachtspunten: de vervoerskosten zijn wel heel hoog bij jullie, en staan niet direct in een duidelijke relatie tot het te leveren product (het ging hier slechts om een dorpel). Ten tweede was niet bekend wanneer (datum en tijdstip, of althans dagdeel) jullie zouden afleveren : het was een geluk dat we thuis waren. De dorpel was op de millimeter nauwkeurig gefabriceerd, waardoor deze ook perfect past, en al met al dus een zeer geslaagde transactie!

Bedankt voor uw reactie, wij nemen de aandachtspunten zeker mee ter verbetering.