Access bars - wow!

Ik had nog nooit van Access bars gehoord maar de uitlegging van Becca maakte ik wel nieuwsgierig. Ik heb wel last van overgangs klachten nl vermoeidheid, vergeetachtigheid, een beetje depressief en me niet zo goed in mijn vel voelen zitten. Ook ben ik al constant bezig met diëten en overgewicht en vroeg me af of deze behandeling me hierbij kon helpen. Tijdens de behandeling voelde ik me steeds meer ontspannen en gedachten en mooie kleurtjes gingen zo in mijn hoofd voorbij. Maar ik voelde het effect pas echt een paar uur later toen ik ineens dacht van hé, ik heb energie, ik wil wat doen, ik voel me goed. En het gevoel van “ik kan alles wat me voor komt te staan aan” is na een week later nog heel sterk. Ik voel me rustig en helder ondanks dat ik het heel druk had de afgelopen week met werk, gezin, reparaties in huis, financiële dingen waar ik normaal erg van in de stress kan gaan. Ook ben ik met diëten gestopt en heb echt het gevoel dat ik zelf weet wat en hoeveel ik eten moet. Iets wat ik al jaren moeite mee heb. Hoe het werkt, geen idee maar ik kan deze behandeling echt aanraden. Bedankt Becca en veel succes x

Geweldige coach met echte inzichten!

Ik heb Rebecca leren kennen in mei 2018 toen ik bij VHD kwam werken en zij mijn teamleider werd. Zij was positief in alle gesprekken, zo wel de professionele als de meer persoonlijke gesprekken. Rebecca heeft unieke kijk op dingen, vooral omdat zij zoveel positieve energie uitstraalt. Haar inzichten zijn sterk en ze heeft een fantastische manier van werken. Ze heeft me laten zien dat ik het wèl kan, dat het wèl mogelijk is. Mede dankzij Rebecca ben ik verder gegroeid in mijn professionaliteit en ben ik zelfverzekerder geworden. Dank je voor jou Rebecca & keep up the good work 💜

Alles vanuit de positieve kant bekeken, verfrissend!

Toen ik bijna twee jaar geleden begon bij VHD Alarmcentrale kwam ik al gauw met Rebecca in contact. Als teamleider is zij zeer betrokken en heeft een positieve houding. Rebecca is gul met complimenten en zuinig met kritiek. Toen ik naar een andere afdeling ben gegaan heb ik Rebecca gevraagd om mijn coach te worden binnen het bedrijf. Het is heel fijn om regelmatig samen te zitten en met gerichte vragen zet ze mij aan het denken. Dat zorgt voor de nodige reflectie en ontlading en daarna kan ik er weer met een frisse blik tegenaan.

Ik vind het een eer om jouw coach te mogen zijn! Dank je wel voor je mooie waardering.

Inzicht, verdiepend en kernachtige begeleiding

Rebecca weet zeer goed af te stemmen op haar client/coachee. Ze stelt kritische en scherpe vragen. Weet door te vragen tot de kern en aan te zetten verandering, transformatie. Een goed gesprek, klankbord, sparring partner, persoonlijke issues ontknopen of wil je verder groeien? Rebecca is een absolute aanrader.

Dank je wel voor deze mooie woorden.

Zeer vriendelijke en proffessionele omgang

Door deze mevrouw word ik erg blij van mijn leven. Positive energy!

Fijn dat ik je kan inspireren. Dank je wel!

Opbouwend, verhelderend, Nuchter, Zeer nuttig

Fijne verhelderende inzichten gekregen. Kan ik mee verder. Niet te zweverig, lekker nuchter en praktisch.

Geweldig geholpen

Ik ben enorm gemotiveerd door Word blij van je leven om mijn leven meer in te richten zoals ik dat graag zou willen .

Heerlijk dat ik je mag inspireren. Dank je wel!

Nuttig voor de rest van je leven

Meer balans. Beter kunnen omgaan met je verleden. Kunnen omgaan met astige personen in je omgeving.

Wat fijn dat ik je mag helpen. Dank je wel!