Alles vanuit de positieve kant bekeken, verfrissend!

Toen ik bijna twee jaar geleden begon bij VHD Alarmcentrale kwam ik al gauw met Rebecca in contact. Als teamleider is zij zeer betrokken en heeft een positieve houding. Rebecca is gul met complimenten en zuinig met kritiek. Toen ik naar een andere afdeling ben gegaan heb ik Rebecca gevraagd om mijn coach te worden binnen het bedrijf. Het is heel fijn om regelmatig samen te zitten en met gerichte vragen zet ze mij aan het denken. Dat zorgt voor de nodige reflectie en ontlading en daarna kan ik er weer met een frisse blik tegenaan.

Ik vind het een eer om jouw coach te mogen zijn! Dank je wel voor je mooie waardering.

Inzicht, verdiepend en kernachtige begeleiding

Rebecca weet zeer goed af te stemmen op haar client/coachee. Ze stelt kritische en scherpe vragen. Weet door te vragen tot de kern en aan te zetten verandering, transformatie. Een goed gesprek, klankbord, sparring partner, persoonlijke issues ontknopen of wil je verder groeien? Rebecca is een absolute aanrader.

Dank je wel voor deze mooie woorden.

Zeer vriendelijke en proffessionele omgang

Door deze mevrouw word ik erg blij van mijn leven. Positive energy!

Fijn dat ik je kan inspireren. Dank je wel!

Opbouwend, verhelderend, Nuchter, Zeer nuttig

Fijne verhelderende inzichten gekregen. Kan ik mee verder. Niet te zweverig, lekker nuchter en praktisch.

Geweldig geholpen

Ik ben enorm gemotiveerd door Word blij van je leven om mijn leven meer in te richten zoals ik dat graag zou willen .

Heerlijk dat ik je mag inspireren. Dank je wel!

Nuttig voor de rest van je leven

Meer balans. Beter kunnen omgaan met je verleden. Kunnen omgaan met astige personen in je omgeving.

Wat fijn dat ik je mag helpen. Dank je wel!