Mijn ervaring met de rijschool Niro is heel fijn. Behzad is een ervaren rijinstructeur en zijn rijlessen zijn altijd leerzaam. Hij legt alles heel duidelijk en stapsgewijs uit. Hij neemt de tijd voor je en past zijn uitleg en lesmethodiek aan de leerling. Je hebt duidelijk het gevoel dat je vooruitgaat en krijgt zelfvertrouwen in het rijden.

Een hele vriendelijke man met erg veel ervaring.

Ben erg blij met mijn keuze. Het had niet beter kunnen gaan. Alles in 1 keer gehaald!!

Zeer goed. 5 sterren waardig!

Zeer vriendelijk en geduldig. Bovendien was de uitleg glashelder. Minder sterke punten verbetert hij goed en levert zijn kritiek zorgvuldig en laat weten wat je kan en wat je niet kan, op een aardige manier natuurlijk! Bij elke les zie je dat vooruit gaat. Door de goeie uitleg van de rijinstructeur heb ik meer theorie geleerd buiten het boek om, dus ook om mijn intuïtie tijdens het rijden te verbeteren. Kortom: echt een aanrader!

Ervaren instructeur, vakkundig en geduldig

Ervaren instructeur die de tijd neemt voor de leerling en daarbij aansluit op de individuele leerstijl. Ik ben erg tevreden met mijn rijlessen en beveel Rijschool Niro sterk aan.

Goede lessen met een duidelijk lesplan! Erg tevreden met mijn rijlessen.

Dankzij rijschool NIRO ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen. Dit komt omdat de lessen altijd een duidelijk lesplan hadden en ik elk onderdeel van mijn examen goed uitgelegd heb gekregen.

Heel effectief en aangepast op mijn tempo!

Voor een lange tijd was ik niet al te enthousiast over het autorijden, dus toen ik begon met mijn rijlessen was ik wat terughoudend. Toen mijn lessen echter begonnen, veranderde dat snel. De instructeur is heel vriendelijk en moedigde mij aan als het even niet meezat. Ik heb mijn rijlessen altijd met veel plezier gevolgd!

Vriendelijk en begeleid het proces erg goed.

Geeft goede feedback op wat er fout gaat. besteed tijd aan leerlingen met veel geduld

Aardig personeel en goede lessen

Eerlijk en aardig personeel, dat verstand heeft van het vak. De lessen zijn duidelijk en er wordt goed geholpen bij problemen.

Zeer goed!

Goede manier van lesgeven, lieve rijinstructeur!

Fijne rijschool

Meneer geeft goed rijlessen! enorm tevreden.