Relaxt, vakkundig.

Gisteravond heeft Jeroen Janssen een teambuildingsavond van mijn voetbalteam muzikaal omlijst. Hoewel ik zelf het merendeel van de avond in de keuken heb gestaan om voor teammaten te koken hoorde ik zijn songs wel. Het klonk uitmuntend. Menig speler vroeg waar ik hem gevonden had. De gekozen nummers waren perfect voor het gezelschap. Jeroen stelt zich bescheiden op en laat zijn stem het werk doen. Ik raad hem dan ook zeker aan voor muziek in kleine gezelschappen.

Aanrader!!!

Absoluut een aanrader! Zijn performance was uitstekend. Alles klopte, zijn uitstraling, repertoire, stem. De muziek droeg meteen bij aan de sfeer. Wij hebben genoten, ook onze gasten waren enthousiast over Jeroen. Een topper dus!

Net wat we zochten.

Zeer prettige vriendelijke en professionele artiest. Goed voorbereid, interactie met publiek goed. muziekstijl volgens afspraak. Kortom. Topmuzikant.

heerlijke muziek gebracht in een geheel eigen stijl

Het was waanzinnig

Heerlijke muziek. Lekker rustig en nog een leuk persoon ook.

Wat een feest!

Wat een FEEST! Jeroen voelt de gasten naadloos aan en kwam met zijn fijne covers echt geweldig tot zijn recht op onze huiskamerbruiloft.

Flexibel en professioneel.

Het contact met Jeroen verliep prima, reageert snel, duidelijke communicatie. Het optreden was heel goed. Tussendoor een keer op een andere plek gaan staan, maar ook dat was geen probleem. Toen ik mijn dochter vroeg wat ze het leukste vond aan het feest bij oma zei ze: "De muziek." Dat zegt genoeg.

Goede sfeermuziek.

Jeroen heeft onze verjaardag (65 jaar) opgeluisterd met zijn gitaarspel en zang. Vooraf wisten wij wel dat hij een goed repertoire in huis had. Onze gasten gaven hem (zoals ze ons vertelden) ook een compliment. Goede sfeermuziek. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hartverwarmend en respectvol.

Ik had een ongewone lijst van pop, folk, Spaanse en klassieke muziek die op een instrumentale manier naadloos gespeeld moest worden. Jeroen's antwoord was een combinatie van nieuwe ingestuurde nummers, improvisatie, een demo, een fijne samenwerking en goede communicatie. Het resultaat was adembenemend. Een echt talent.

Top muzikant! Absolute aanrader, gewoon doen!

Wij hadden ons geen betere muzikant kunnen wensen voor ons trouwfeest. Jeroen heeft zijn zaakjes perfect op orde, hij is flexibel, sympathiek en niet onbelangrijk: een erg goede muzikant. We hebben genoten van de dwarsdoorsnede vanaf de jaren 60 en kunnen Jeroen alleen maar aanbevelen!

Boven verwachting goed! Absolute aanrader!

Door Jochem op 27/01/2019 1 2 3 4 5 Ik heb Jeroen gevraagd om mijn huwelijksaanzoek op te fleuren dit slechts een week op voorhand maar daar maakte hij geen probleem van hij heeft zelfs nog een lied ingestudeerd welk ik gevraagd had ook hier had hij geen moeite mee. Hij antwoorde ook steeds snel op elke vraag die ik had. Eens de dag aangebroken was en hij hier stond hebbe we genoten van zijn muziek, hij speelt en zingt ontzettend goed, ik raad hem aan aan iedereen die zoekt om voor eender wat feestje of gelegenheid of wat dan ook een goede artiest wilt voor een optreden! Ik weet hem alvast te vinden als ik zelf nog eens iemand nodig heb! Bedankt Jeroen!

Goede sfeervolle muzikant!

Ik heb met plezier met Jeroen samen gewerkt op de lichtjes avond pernis. Goede muzikant met een goede sfeer en top service! Zeker aan te raden!

Van alle markten thuis en heel fijn in het contact!

Jeroen heeft op mijn verjaardag gespeeld en gezongen en ik heb zelf ook nog wat mee mogen zingen. Wat een enthousiaste reacties van iedereen die er was! Zo heerlijk live muziek in je woonkamer! Later heeft mijn schoonzus hem gevraagd om op een uitvaart te spelen en zij heeft daarbij gezongen. Ook dat was prachtig! Jeroen is ook nog eens een ontzettend aardige jongen, speelt de sterren van de hemel en past zich makkelijk aan aan jouw wensen.

Leuk optreden, professioneel en muzikaal.

Jeroen heeft al enkele malen een optreden verzorgd in het Live Music Café in Alblasserdam en Oud-Alblas, met veel succes ! Wij gaan hem zeker nog vragen om ook dit seizoen nog eens mee te komen doen.

Flex en catchy!

Jeroen is flexibel, denkt graag mee van te voren en heeft mijn zijn optreden indruk gemaakt. Catchy nummers op eigen wijze gespeeld. Erg geschikt en een aanrader.

Jeroen speelt en zingt wat je wilt. Houdt rekening met sfeer, publiek en timing. Is bereid nieuwe nummers op aanvraag in te studeren en zorgt zo voor een fantastisch op maat gemaakt optreden. Beter kan je niet wensen!

Weer een fantastisch optreden gehad van Jeroen Janssen! Het contact met Jeroen is heel prettig, hij is goed bereikbaar en luistert naar al je wensen. Zowel qua zang als qua spel is het een genot om naar Jeroen te luisteren. Al met al een uitstekende keuze voor allerlei soorten bijeenkomsten.

Precies wat we wilden!

Jeroen heeft afgelopen week voor de 50 ste verjaardag van mijn man gespeeld . Super leuk gedaan, mooie nummers in de style die wij afgesproken had, rock/blues. Jeroen neemt zijn eigen materieel mee geen omkijken naar, regel alles zelf met de locatie ivm aansluitingen enz… Jeroen komt abdoluut zijn afspraken na, is vooral Super vriendelijk !! Top gozer !!!! Het was echt een leuk optreden!

Waardevolle toevoeging aan ons evenement

Het contact met artiest Jeroen Janssen verliep goed. Goede afspraken kunnen maken. Hij was goed voorbereidt. Zijn muzikale intermezzo werd op prijs gesteld. Ik raad artiest aan aan anderen. Ik ben zeer tevreden en zou graag weer samenwerken met hem. Super leuk dat ik hem via Gigstarter heb mogen ontmoeten.