Specialist in rugklachten

Vanwege langdurige rugklachten met uitstraling bij Meestersport aangeklopt. Voor mijn bezoek aan Meestersport heb ik diverse fysiotherapeuten, sportartsen, rugspecialisten etc. bezocht. allemaal zonder enkel resultaat. Alhoewel mijn klachten nog niet 100% weg zijn is het wel verminderd en kan ik pijnvrij mijn sport beoefenen. Het enige nadeel wat ik vinden is dat het niet standaard door de zorgverzekeraar vergoed wordt.

Topbehandeling!

Na 1 jaar fysio, zonder resultaat bij Gidi na 4x geen pijn meer. Wat een aanrader! Wel mijn oefeningen blijven doen, maar die vergeet ik soms. Dat komt omdat ik geen klachten meer heb. Gidi rules!!!

Snelle behandeling van mijn klachten

Al bijna drie jaar lang klachten aan mijn rug. Na een lange speurtocht en vele specialisten en behandelingen verder uitgekomen bij Gidi. Was ik er maar eerder naar toe gegaan....

Erg vriendelijk en professioneel en goede service.

Erg prettig, na lang last van mijn heup te hebben. Nu gaat het al stukken beter. Goed advies komen zelfs andere dingen tegen waar ik last van heb en nu voor word behandeld. Ik zou het zeker iedereen aanbevelen.

Helemaal top.

Ik kan Meestersport voor iedereen aanbevelen. Heb tientallen jaren last van mijn nderrug gehad. Veel medicatie geslikt en zelfs morfine pleisters geplakt. Alle soorten van therapie gehad. Toen ik het helemaal hag opgegeven kwam Meestersport voorbij via Facebook. Ik dacht ik ga dat proberen. Heb 6 behandelingen gehad en was nagenoeg beter. Ik ga nu 1 keer in de drie maanden nog n keer voor een behandeling en kan nu heel goed zonder pijnstilling. Ik doe wel de geadviseerde krachtoefeningen thuis. Om de 2 dagen, ongeveer n half uur. Ik vind Meestersport een geweldige therapie voor pijn. De behandelingen zijn heel pijnlijk maar je komt wel van je pijn af. Gidi top!!!

Verbaasd

Al 20 Jaar had ik pijn in mijn rug en in mijn nek. Ik was al jaren op zoek naar een oplossing maar nergens konden ze me van mijn pijn afhelpen. Na de eerste behandeling van Gidi merkte ik meteen verlichting. En na een maand had ik helemaal geen pijn meer. Ik ben nog een tijdje blijven trainen bij meestersport en nu kan ik alles doen wat ik maar wil. hardlopen zwemmen fietsen zonder pijn. Echt Helemaal geweldig.

Snel en goed geholpen

Al 11 jaar pijnklachten, knieën, onderrug, schouders/nek en heupen. Na allerlei specialisten bezocht te hebben ben ik terecht gekomen bij een reumatoloog die de diagnose fibromyalgie heeft gesteld in 2014. Na twee maal een lumbale hernia in het verleden die toen conservatief behandeld is ben ik in december 2017 geopereerd aan diezelfde terug kerende hernia met uitval van het linker been. Na de operatie bleven de pijnklachten aanhouden en ben ik bij RESET terecht gekomen. Nu na 5 behandelingen voor het eerst in 11 jaar pijnvrij!! Na deze behandelingen zijn we gestart met sporten/oefeningen om weer helemaal fit te worden en in een later stadium weer ‘echt’ te kunnen gaan sporten.