Eindelijk iemand die me begrijpt !

Eindelijk iemand die me begrijpt ! Het was heel fijn om met iemand te mogen/werken die op zoek ging naar de oorzaak, en niet iemand die me de les moest lezen.. Gewoon opsporen en verhelpen...! Top Top en nog eens top..

Super ontvangen en duidelijke uitleg van de kwaal

Gidi is een man van daden, hij pakt je en dat werkt. Hij legt uit waar t probleem vandaan komt en dan helpt hij je van de pijn. Ik zal er zeker terug gaan.

In 2 behandelingen pijnvrij! Zeer vakkundig geholpen.

Super hoe deze man je kan helpen

Wat je verwacht kan hij vaak fiksen

Super geholpen

Gidi is een eerlijk persoon en er alles aan doe om je beter te maken.

onbegrijpelijk goed resultaat

Na een jaar diverse fysiotherapeuten en manuele therapie gevolgd te hebben, ben ik na 3 behandelingen bij Meestersport klachtenvrij. Mijn rug blijft een aandachtspunt en ik blijf oefeningen doen, maar de aanhoudende pijn is weg! Jammer dat de behandelingen niet onder de zorgverzekering vallen, maar het was het me waard. Bas Teurlings

Profesionele hulp en doeltreffende methode

Doordat ik last had van mijn heup een afspraak gemaakt. Na de eerste sessie voelde het al beter en leek het probleem al te zijn opgelost. Voor de zekerheid na de tweede sessie wat oefeningen mee gekregen om de spieren te versterken.

Super goed

Er wordt verder gekeken dan alleen waar je pijn. Er wordt gezocht naar de bron van de pijn en van uit hier behandeld. Hier kom ik steeds binnen paar behandeling van mijn klachten af. Ben door Gidi al voor verschillende dingen geholpen en steeds met snel resultaat.

Goede behandelingen en uitleg!

Na een flink aantal maanden van pijn, na diverse fysiobehandelingen zonder enig resultaat, naar Meestersport gegaan. Pijnvrij wie wil dat nu niet. Na 4 behandelingen kan ik zeggen dat de pijn in mijn schouder verdwenen is. Zo blij mee. Ik had het veel eerder moeten doen. Gidi thankx

Strongfirst!

Het werkt, simpel en effectief!

Heel prettig!

Ik vond het een hele fijne ervaring. Wat ik als tip mee zou kunnen geven is dat misschien sommige mensen het storend vinden (Ik niet) als je bezig bent met een cliënt dat er nieuwe cliënten binnen lopen en de hele behandeling kunnen zien.

Goede begeleiding, gidi denkt goed met je mee!

De behandelingen gaven zeker verlichting. Helaas bleef het bij mij zoeken naar momenten dat ik naar Gidi toe kon, waardoor er maar geen regelmaat kwam in mijn behandelingen, die naar mijn idee wel echt nodig is! Maar geen slecht woord verder over de behandelingen!

Na de gratis pijncheck, wist Gidi al meer te vertellen dan welke hulpverlener dan ook.

Op aanraden van mijn zus, ben ik via via terecht gekomen bij Gidi. Ik liep al bijna 2 jaar met rug / schouderklachten. Lang zitten of wandelen was onmogelijk zonder brandende schouderklachten. Van een MSK-arts, naar Cesartherapeut en fysiotherapeut was ik in 2 jaar tijd niet echt verder geholpen. Gidi was mijn laatste hoop, en mijn mond viel open van verbazing na de eerste gratis pijncheck. Binnen een kwartier vertelde Gidi mij wat een andere hulpverlener nog nooit had gedaan. In plaats van de pijn te behandelen, ging Gidi op zoek naar de oorzaak en wat hij vertelt klinkt zo logisch, en dat is het ook. Zelfs mijn steunzolen die ik van jongs af aan draag, heb ik op aanraden van Gidi vaarwel gezegd. Waarom? Mijn spieren werden er alleen maar slapper van - dit bleek uit de testen tijdens de behandelingen. En o.a. doordat ik ze niet meer draag, heb ik geen klachten. Opnieuw stond ik versteld.. Na 4 / 5 behandelingen ben ik nu pijnvrij, en dat binnen 1,5 maand! Maar, ik blijf wel trainen om mijn spieren sterker te maken. Ik kan serieus huilen van geluk, omdat er eindelijk iemand is die daadwerkelijk to the point komt. Daarnaast is Gidi een topvent, waar je ook nog eens mee kunt lachen! Kortom, zoek niet langer verder als je met klachten loopt, want Gidi helpt je sneller dan wie dan ook van je klachten af. Gidi, bedankt!!

Gidi luistert goed en neemt echt de tijd om uit te zoeken waar klachten vandaan komen en deze goed te behandelen. De behandeling is wel pijnlijk. Je merk gelijk resultaat. De training is doeltreffend.

Vakmanschap, totaal andere werkwijze dan fysio

Gidi is echt heel bekwaam, hij heeft een stevige aanpak met snel resultaat. Een hele andere aanpak dan ik gewend was bij de fysio. Mijn klachten zijn nog niet over, maar voel wel een groot verschil.

Het heeft ons enorm veel gebracht.

Gidi Meesters is na 1,5 jaar de eerste therapeut die onze dochter heeft kunnen helpen. De pijn in rug en nek zijn verholpen en mocht ze toch weer wat klachten krijgen weten wij waar we moeten zijn.

Gewoon in 1 woord TOP!!!

Meerdere keren door mijn rug gegaan, en het ging maar niet weg. Flinke spanning bleef in mijn onderrug dingen optillen ging niet. Toen na lang denken toch maar een afspraak gemaakt. Ook omdat het niet om de hoek is. Maar dit was mijn beste beslissing ooit. Na de eerste behandeling al zeker voor 70% verbeterd!! Gidi is een man met kennis en veel passie voor zijn vak!

Expertise van de hoogste schaal! Van onleefbare chronishe rugpijn tot pijnvrij in 5 sessies

Na anderhalf jaar met onbehandelbare pijn rond gelopen te hebben bij Gidi terecht gekomen. Door mijn drukke werk/reisschema kon ik geen aanbevolen schema qua behandelingen volgen. Na elke behandeling voelde ik de pijn verminderen en veel langzamer terugkomen. Uiteindelijk 3 sessies op een volgende weken kunnen doen waarna de pijn volledig weg bleef en tot de dag van vandaag weg blijft als ik de oefeningen doe die ik mee heb gekregen

Zie onderstaand

Behandeling kort maar krachtig en adequaat

Specialist in rugklachten

Vanwege langdurige rugklachten met uitstraling bij Meestersport aangeklopt. Voor mijn bezoek aan Meestersport heb ik diverse fysiotherapeuten, sportartsen, rugspecialisten etc. bezocht. allemaal zonder enkel resultaat. Alhoewel mijn klachten nog niet 100% weg zijn is het wel verminderd en kan ik pijnvrij mijn sport beoefenen. Het enige nadeel wat ik vinden is dat het niet standaard door de zorgverzekeraar vergoed wordt.

Topbehandeling!

Na 1 jaar fysio, zonder resultaat bij Gidi na 4x geen pijn meer. Wat een aanrader! Wel mijn oefeningen blijven doen, maar die vergeet ik soms. Dat komt omdat ik geen klachten meer heb. Gidi rules!!!

Snelle behandeling van mijn klachten

Al bijna drie jaar lang klachten aan mijn rug. Na een lange speurtocht en vele specialisten en behandelingen verder uitgekomen bij Gidi. Was ik er maar eerder naar toe gegaan....

Erg vriendelijk en professioneel en goede service.

Erg prettig, na lang last van mijn heup te hebben. Nu gaat het al stukken beter. Goed advies komen zelfs andere dingen tegen waar ik last van heb en nu voor word behandeld. Ik zou het zeker iedereen aanbevelen.

Helemaal top.

Ik kan Meestersport voor iedereen aanbevelen. Heb tientallen jaren last van mijn nderrug gehad. Veel medicatie geslikt en zelfs morfine pleisters geplakt. Alle soorten van therapie gehad. Toen ik het helemaal hag opgegeven kwam Meestersport voorbij via Facebook. Ik dacht ik ga dat proberen. Heb 6 behandelingen gehad en was nagenoeg beter. Ik ga nu 1 keer in de drie maanden nog n keer voor een behandeling en kan nu heel goed zonder pijnstilling. Ik doe wel de geadviseerde krachtoefeningen thuis. Om de 2 dagen, ongeveer n half uur. Ik vind Meestersport een geweldige therapie voor pijn. De behandelingen zijn heel pijnlijk maar je komt wel van je pijn af. Gidi top!!!

Verbaasd

Al 20 Jaar had ik pijn in mijn rug en in mijn nek. Ik was al jaren op zoek naar een oplossing maar nergens konden ze me van mijn pijn afhelpen. Na de eerste behandeling van Gidi merkte ik meteen verlichting. En na een maand had ik helemaal geen pijn meer. Ik ben nog een tijdje blijven trainen bij meestersport en nu kan ik alles doen wat ik maar wil. hardlopen zwemmen fietsen zonder pijn. Echt Helemaal geweldig.