Super goede zonnestudio

Ontzettend aardig personeel. Goede begeleiding wbt type zonnebank en producten. Mooie entourage.

Een mooie zonnestudio

Als je binnen komt krijg je een welkom gevoel. Het is er schoon en fris, en je word er goed geholpen. Echt een aanrader.

Erg gast vriendelijk en erg mooie studio kom er graag

Mooie studio

Heel mooi, schoon en leuk personeel.

Heel behulpzaam!

Heel behulpzaam, denken goed mee voor de beste ervaring

Super mooi en erg gastvrij

Je wordt er altijd goed en gezellig geholpen

Hele goede service 😊

Vind het een hele fijne zonnestudio Heel erg mooi geworden na de verbouwing, en leuk personeel altijd gezellig :-)

Heel schoon! Goede uitleg en behulpzaam

Erg schoon

Professioneel

Waarom ik het liefst naar Soleil Prestige ga ipv een ander zonnenstudio, is omdat ze hier de tijd voor je maken om te kijken wat voor type huid je heb. Welke creme het beste voor jou huid is met de bijkomende advies! Hier krijg ik echt het gevoel dat ze er oprecht om geven, het beste voor hebben met hun klanten en dat ze ook echt weten waar ze het over hebben! Het is er super hygiënisch, ook erg belangrijk!

Heel toegankelijk schoon vriendelijk moderne

Heerlijke, luxe zonnestudio met vriendelijk personeel!

Super mooie studio geworden na de verbouwing. Ruimtelijk, schoon, fris, mooie luxe banken en je voelt je meteen welkom en op je gemak. Wat ook nog heel fijn is zijn de ruime openingstijden zodat iedereen de tijd heeft om lekker te relaxen en er een gezond kleurtje aan over te houden.

Warm welkom door jullie gastvrouw

Gisterenavond voor het eerst geweest ; klantvriendelijke ontvangst, duidelijk uitleg, schone salon. Ga volgende week zeker weer.

Diverse studio’s geweest, op aanraden van vriendin prestige zonnestudio bezocht. Niets teveel gezegd het was werkelijk top. Een mooi kleurtje. En de hygiëne was optimaal. En het personeel is goed geïnformeerd en vriendelijk kortom ik voel me op m’n gemak. En vaste klant geworden!

Super banken hebben jullie staan. En een zeer mooie winkel

Vriendelijk en professioneel personeel

Zou zeker super zijn... 😍 Mn vaste zonnestudio met super goede nieuwe/altijd schone banken, vriendelijk personeel. Je kan er heerlijk ontspannen😁 Het personeel weet waar ze over praten betreft het zonnen en de producten. Ze geven goed advies. dikke 10👍

Kwaliteit, service, hygiene en kennis op hoog niveau

Zonnestudio Soleil Prestige is ver uit de beste zonnestudio van Hendrik Ido Ambacht en omstreken. Ik ben hier een tijdje niet wezen zonnen maar toen ik hoorde dat de zonnestudio helemaal vernieuwd was, ben ik toch nieuwschierig geworden. Over de nieuwe banken ben ik erg enthousiast, dit was wat ik miste in de vorige setting. Verder zijn de dames nog altijd zo klantvriendelijk als daarvoor en vind ik ook de nieuwe eigenaresse erg aardig. Het is er altijd netjes en schoon en als ik even moet wachten wordt er altijd iets te drinken aangeboden.

Vriendelijk

Het was even wennen, maar na 2 keer de derde meer heerlijk ontspannen onder de zonnebank geweest. Groet Magda

Uitmuntend!!

Toppie!! Al een aantal jaren kom ik hier samen met dochterlief Kimber! Na de verbouwing is het er zeer zeker op vooruit gegaan👌🏼 Vriendelijk personeel en nieuwe eigenaren! Geweldig hoe jullie alles binnen een paar weken hebben geklaard! Een dikke vette 10 Dikke kus, Tineke

Super gezellig en fijn personeel

Top zaak, super mooi en gezellig👌 en boven al het vriendelijk personeel💕Voel me er al jaren thuis☀️Ga zo door😍👏

Vakkundig hygiënisch vriendelijk

Mooie nieuwe zaak met persoonlijke uitstraling. Vriendelijk personeel en eigenaresse

Goede service !

Leuke meiden werken er je word leuk en vriendelijk geholpen. De zonnebanken zijn schoon , hygiënisch en erg goed! Hier blijf ik komen! Mijn vaste zonnebankstudio! Ik raad het al mijn vriendinnen aan! Super service! Ga zo door! Groetjes Denise Hijnen

Super zaak!

Echt een mooie zaak! ❤️ Leuk personeel die altijd voor je klaar staat. De banken zijn ook altijd schoon en lekker warm. En om niet te vergeten altijd een lekker kleurtje na 20 min zonnen! ☀️☀️☀️

Mooie zonnestudio!

Een hele mooie vernieuwde zonnestudio, met verschillende soorten Ergoline banken, die goed bruinen. Vriendelijk personeel, professioneel advies en goede hygiëne. Daarnaast is het altijd gezellig en staat de koffie of thee klaar.

Super mooie gastvrije zonnestudio met kennis van zaken

Personeel is zeer deskundig. Gastvrije ontvangst met vers kopje koffie. Goede kwaliteit zonnebanken. Ik zeg een dikke 10

Hier is de klant nog echt koning

Prachtige studio. Met leuke nieuwe eigenaars, en tof personeel. Kom er graag zeker na de verbouwing. Wat is het prachtig geworden. En schitterende nieuwe zonnebanken. Echt even een momentje van genieten met een grote G. Hier voel je je als klant nog echt koning(in).