Mini vakantie

Vriendelijke medewerksters, mooie en schone omgeving en goede moderne zonnebanken met goede informatie.

Mooie professionele zonnestudio.

Vandaag heerlijk wezen zonnen bij Soleil Prestige. Wat een positieve ervaring hebben de dames mij hier gegeven. Zij weten precies waar ze het over hebben en hebben mij heel goed kunnen adviseren. Tijdens het wachten werd mij zelfs een heerlijke cappuccino aangeboden. Heerlijke ergoline banken en super service! Al met al, top zaak. 100% aanrader

Mooie zonnestudio

Mooie ergoline banken en het is een supermooie zaak geworden!! Vriendelijk personeel en de zaak is erg schoon!! Ga er zeker vaker naar toe😃

Een zonnestudio waar je niet alleen met een mooi kleurtje weg gaat maar ook met een heel fijn gevoel

Mooie, frisse zonnestudio. Mooie banken, alles ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Aardig en professioneel personeel. Als je even moet wachten is er een gratis kopje koffie of thee. Ik heb een heel fijn gevoel bij deze zonnestudio en kom zeker nog een keertje terug

Gewldige zaak vriendelijk personeel

Hoi ik ben Herma Ik ben lekker wezen zonnen bij prestige soleil waarbij super vriendelijk ontvangen werd door het personeel aldaar de zonnestudio is heel mooi verbouwd en voorzien van de modernste snufjes kom snel weer langs. Ik kom zelf uit Hoogvliet maar heb het ervoor over om een stukje te rijden Tot ziens gr hetma

Fijne en prachtige zonnestudio

Mooie zonnestudio. Fijne en gezellige mensen die er werken. Heerlijk om er even te ontspannen. Kom er zeker weer. Yvonne, Rotterdam.

Fijne studio.

Fijne studio met genoeg parkeermogelijkheden. De ruimte en de zonnebank waren schoon en fris. Mooi die opbouw mogelijkheden qua zonnebank en zon intentie. Een hele vette ervaring.

Gratis koffie of thee

Een zeer nette zonnestudio met goede en mooie zonnebanken, vriendelijke mensen met een goed advies , ik kom zeker hier terug

Zeer fijne studio!

Zeer fijne en prettige zonnestudio. Genoeg keuze qua banken, werd meteen schoongemaakt na gebruik. Goede sfeer en fijn personeel.

Erg aardige en professionele eigenaar.

In de gesprekken met Dennis heb ik aan het eind van onze gesprekken een warm en fijn gevoel overgehouden, wat natuurlijk perfect overeenkomt bij een zonnestudio.