Heerlijke, luxe zonnestudio met vriendelijk personeel!

Super mooie studio geworden na de verbouwing. Ruimtelijk, schoon, fris, mooie luxe banken en je voelt je meteen welkom en op je gemak. Wat ook nog heel fijn is zijn de ruime openingstijden zodat iedereen de tijd heeft om lekker te relaxen en er een gezond kleurtje aan over te houden.

Warm welkom door jullie gastvrouw

Gisterenavond voor het eerst geweest ; klantvriendelijke ontvangst, duidelijk uitleg, schone salon. Ga volgende week zeker weer.

Diverse studio’s geweest, op aanraden van vriendin prestige zonnestudio bezocht. Niets teveel gezegd het was werkelijk top. Een mooi kleurtje. En de hygiëne was optimaal. En het personeel is goed geïnformeerd en vriendelijk kortom ik voel me op m’n gemak. En vaste klant geworden!

Super banken hebben jullie staan. En een zeer mooie winkel

Vriendelijk en professioneel personeel

Zou zeker super zijn... 😍 Mn vaste zonnestudio met super goede nieuwe/altijd schone banken, vriendelijk personeel. Je kan er heerlijk ontspannen😁 Het personeel weet waar ze over praten betreft het zonnen en de producten. Ze geven goed advies. dikke 10👍

Kwaliteit, service, hygiene en kennis op hoog niveau

Zonnestudio Soleil Prestige is ver uit de beste zonnestudio van Hendrik Ido Ambacht en omstreken. Ik ben hier een tijdje niet wezen zonnen maar toen ik hoorde dat de zonnestudio helemaal vernieuwd was, ben ik toch nieuwschierig geworden. Over de nieuwe banken ben ik erg enthousiast, dit was wat ik miste in de vorige setting. Verder zijn de dames nog altijd zo klantvriendelijk als daarvoor en vind ik ook de nieuwe eigenaresse erg aardig. Het is er altijd netjes en schoon en als ik even moet wachten wordt er altijd iets te drinken aangeboden.

Vriendelijk

Het was even wennen, maar na 2 keer de derde meer heerlijk ontspannen onder de zonnebank geweest. Groet Magda

Uitmuntend!!

Toppie!! Al een aantal jaren kom ik hier samen met dochterlief Kimber! Na de verbouwing is het er zeer zeker op vooruit gegaan👌🏼 Vriendelijk personeel en nieuwe eigenaren! Geweldig hoe jullie alles binnen een paar weken hebben geklaard! Een dikke vette 10 Dikke kus, Tineke

Super gezellig en fijn personeel

Top zaak, super mooi en gezellig👌 en boven al het vriendelijk personeel💕Voel me er al jaren thuis☀️Ga zo door😍👏

Vakkundig hygiënisch vriendelijk

Mooie nieuwe zaak met persoonlijke uitstraling. Vriendelijk personeel en eigenaresse

Goede service !

Leuke meiden werken er je word leuk en vriendelijk geholpen. De zonnebanken zijn schoon , hygiënisch en erg goed! Hier blijf ik komen! Mijn vaste zonnebankstudio! Ik raad het al mijn vriendinnen aan! Super service! Ga zo door! Groetjes Denise Hijnen

Super zaak!

Echt een mooie zaak! ❤️ Leuk personeel die altijd voor je klaar staat. De banken zijn ook altijd schoon en lekker warm. En om niet te vergeten altijd een lekker kleurtje na 20 min zonnen! ☀️☀️☀️

Mooie zonnestudio!

Een hele mooie vernieuwde zonnestudio, met verschillende soorten Ergoline banken, die goed bruinen. Vriendelijk personeel, professioneel advies en goede hygiëne. Daarnaast is het altijd gezellig en staat de koffie of thee klaar.

Super mooie gastvrije zonnestudio met kennis van zaken

Personeel is zeer deskundig. Gastvrije ontvangst met vers kopje koffie. Goede kwaliteit zonnebanken. Ik zeg een dikke 10

Hier is de klant nog echt koning

Prachtige studio. Met leuke nieuwe eigenaars, en tof personeel. Kom er graag zeker na de verbouwing. Wat is het prachtig geworden. En schitterende nieuwe zonnebanken. Echt even een momentje van genieten met een grote G. Hier voel je je als klant nog echt koning(in).

Prachtige, moderne zonnestudio

Soleil Prestige is de mooiste en fijnste zonnestudio van de buurt! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, de banken zijn altijd schoon en de omgeving is ook heel fijn.

Gezellig, professioneel,mooie uitstraling!!

Al jaren een gezellige en goede plek om heerlijk te ontspannen onder de zonnebank. Na overname en verbouwing nog steeds dat fijne gevoel. Mooie moderne uitstraling, vriendelijk en deskundig personeel... Kortom een aanrader!!

Prachtige zonnebanken mooi interieur hele aardige mensen ik beveel deze geweldige zonnenstudio zeker aan

Altijd fijn

Eerst was ik een beetje sceptisch over de rolluik deuren, maar ik vind het na een paar keer zonnen een heel goed idee en zeker een uitkomst!

Mini vakantie

Vriendelijke medewerksters, mooie en schone omgeving en goede moderne zonnebanken met goede informatie.

Mooie professionele zonnestudio.

Vandaag heerlijk wezen zonnen bij Soleil Prestige. Wat een positieve ervaring hebben de dames mij hier gegeven. Zij weten precies waar ze het over hebben en hebben mij heel goed kunnen adviseren. Tijdens het wachten werd mij zelfs een heerlijke cappuccino aangeboden. Heerlijke ergoline banken en super service! Al met al, top zaak. 100% aanrader

Mooie zonnestudio

Mooie ergoline banken en het is een supermooie zaak geworden!! Vriendelijk personeel en de zaak is erg schoon!! Ga er zeker vaker naar toe😃

Een zonnestudio waar je niet alleen met een mooi kleurtje weg gaat maar ook met een heel fijn gevoel

Mooie, frisse zonnestudio. Mooie banken, alles ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Aardig en professioneel personeel. Als je even moet wachten is er een gratis kopje koffie of thee. Ik heb een heel fijn gevoel bij deze zonnestudio en kom zeker nog een keertje terug

Gewldige zaak vriendelijk personeel

Hoi ik ben Herma Ik ben lekker wezen zonnen bij prestige soleil waarbij super vriendelijk ontvangen werd door het personeel aldaar de zonnestudio is heel mooi verbouwd en voorzien van de modernste snufjes kom snel weer langs. Ik kom zelf uit Hoogvliet maar heb het ervoor over om een stukje te rijden Tot ziens gr hetma

Fijne en prachtige zonnestudio

Mooie zonnestudio. Fijne en gezellige mensen die er werken. Heerlijk om er even te ontspannen. Kom er zeker weer. Yvonne, Rotterdam.