Goede communicatie, vlotte oplossingen en fijne begeleiding.

Deskundig, flexibel en professioneel

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die Eymo Beeldcommunicatie voor ons heeft gedaan en nog steeds doet. Een deskundig en prettige samenwerking. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en schakelen ze snel.

Zeer aanbevolen

Professioneel, kundig en veelzijdig/meedenkend!

Professioneel, meedenkend en snel resultaat

De ervaring met Eymo is dat zij actief meedenken voor het beste resultaat. En het resultaat is boven verwachting uitgepakt en nog supersnel ook! Zeer tevreden!

zeer deskundig, kwalitatief hoogwaardig, uitstekende service en producten

Ik ken de directeur/eigenaar van Eymo al heel lang. Ik ben steeds opnieuw onder de indruk van zijn talenten en deskundigheid op het gebied van opnamen, filmen, montage en verwante producten. De heer Bosscha is plezierig in de omgang, bereid om onverwachte, nieuwe uitdagingen aan te gaan en dat alles tegen een zeer concurrerende prijs. Voor goede doelen zet hij zich in tegen prijzen waar nauwelijks of geen winstmarges op zitten. En hij is bereid extra uren te werken als dit een mooi nieuw filmpje of een website oplevert die van belang is voor de omschreven charitatieve instelling. Samenvattend: een uitstekende vakman in audio- en visuele producties. Ook in montages en ideeƩn voor samenstelling van een interactieve website. Aanbevolen!

Meedenkend vanuit de ondernemer

Ik heb Eymo ervaren als een meedenkende organisatie en op deze manier echt waarde toevoegt aan de bedrijfsdoelstellingen. Prettige mensen, informele sfeer, creatief. Aan ieder detail wordt gedacht wat een onderscheidende resultaat oplevert.

Goed bedrijf, betrouwbaar/ recht door Zee/ houden zich aan afspraken/ wat ze leveren is goed!

Alles Top Albert!

Creatief, onderscheidend en leveren kwaliteit

Eymo heeft inmiddels meerdere bedrijfsfilms over ons opgeleverd. Ze luisteren goed en door hun creativiteit leveren opname's die mooier en beter zijn dan dat wij zelf voor ogen hebben. Je wordt als klant ontzorgd en kan de hele productie van begin tot het eind met een gerust hart aan ze over laten!