Snel, efficiënt en behulpzaam

Richard heeft me geholpen met mijn verhuizing. Hij werkt hard, denkt in oplossingen en werkt goed samen. Ik zou hem zéker aanbevelen!

De sector kan een voorbeeld nemen aan richard. Uitmuntend!! Top gozer.

De sector kan een voorbeeld nemen aan richard. Uitmuntend!! Top gozer. Erg fijn om mee samen te werken. elke keer zal ik hem voor de regio amsterdam en omstreken aanraden bij mijn collegas

Bedankt voor de leuke review en de fijne samenwerking!

Helemaal top!

Kon op korte termijn een afspraak maken. En heeft mij geholpen bij verplaatsen van grote loungeset. Hij zeker een aanrader en als ik weer wat moet verplaatsen bel ik Richard zeker.

De oplossing!

Omdat mijn dochter uit huis ging, moesten spullen overgebracht worden naar haar nieuwe woning. Het was te weinig voor een groot verhuisbedrijf. Via Google vond ik Richard. Ik dacht dat er misschien meerdere malen gereden moest worden, maar alles bleek in 1 keer in de Bus te kunnen. RIchard zorgde samen met mijn dochter voor een snelle en keurige verhuizing.

Bedankt voor de leuke review!

Wat fijn die extra paar handige handen

Wat kwam dat goed gelegen, in de avond contact gezocht en de volgende dag stond Richard Plus Bus voor mij klaar. Super service en schappelijk tarief.

Klantvriendelijk, goede service.

Super fijn geholpen! aanrader

Zijn vorige klus liep iets uit, maar Richard hield me netjes op de hoogte en het was geen probleem. Daarna heel fijn geholpen. Lekker vlot en snel, nette bus met alles erop en eraan. Zeker een aanrader.

Goede service.

Reageert snel en houdt zich keurig aan de afspraken. Echt om aan te bevelen.

Aardige en behulpzame chauffeur

Richard heeft me geholpen met verhuizen. Hij helpt mee, is behulpzaam en snel. Zeker aan te raden!

Very pleasant

He was so courteous willing and correct. And in no time, he brought my cupboard upstairs, and moved it into the right corner.

Snel,behulpzaam,veilig en betaalbaar.

Zorgvuldig, betrouwbaar en professioneel. Nette bus, met nette chauffeur die ook nog eens fantastisch helpt en snel werkt. Prijs voor deze service is passend.

Goed contact en snelle service

Richard levert een goede en snelle service, voor een scherpe prijs. Hij is prettig in omgang, houdt goed contact en denkt ook mee. Ik zou hem zeker aanbevelen en hem zo weer vragen.

Betrouwbaar, vriendelijk en goed geprijsd

Richard is erg vriendelijk en flexibel. Zijn prijzen zijn erg goed, je hebt vervoer en een helpende hand. Ook last minute springt hij in. Ik zou hem zeker aanbevelen!

Geweldige bezorgservice!

Ik had op korte termijn een bus nodig om twee banken te vervoeren, Richard had tijd op zeer korte termijn, ik hoefde dus geen dure bus te huren en mensen zien te vinden om te helpen tillen want Richard krijg je erbij om je te helpen.. Van het ophalen tot het bezorgen liep geheel vlekkeloos en zeer vlot!!

Geweldige service, heel vriendeljk en snel

Mijn oude bank van twee hoog (zonder lift) moest naar de stort. Een telefoontje naar Richard en binnen enkele dagen was het geregeld

Top service, en zeer vriendelijk

Snelle service, helemaal blij met deze mogelijkheid, zou t iedereen aanraden.

Goede service en zeer behulpzaam.

Richard is efficiënt en snel super vriendelijk