Aardige en behulpzame chauffeur

Richard heeft me geholpen met verhuizen. Hij helpt mee, is behulpzaam en snel. Zeker aan te raden!

Very pleasant

He was so courteous willing and correct. And in no time, he brought my cupboard upstairs, and moved it into the right corner.

Snel,behulpzaam,veilig en betaalbaar.

Zorgvuldig, betrouwbaar en professioneel. Nette bus, met nette chauffeur die ook nog eens fantastisch helpt en snel werkt. Prijs voor deze service is passend.

Goed contact en snelle service

Richard levert een goede en snelle service, voor een scherpe prijs. Hij is prettig in omgang, houdt goed contact en denkt ook mee. Ik zou hem zeker aanbevelen en hem zo weer vragen.

Betrouwbaar, vriendelijk en goed geprijsd

Richard is erg vriendelijk en flexibel. Zijn prijzen zijn erg goed, je hebt vervoer en een helpende hand. Ook last minute springt hij in. Ik zou hem zeker aanbevelen!

Geweldige bezorgservice!

Ik had op korte termijn een bus nodig om twee banken te vervoeren, Richard had tijd op zeer korte termijn, ik hoefde dus geen dure bus te huren en mensen zien te vinden om te helpen tillen want Richard krijg je erbij om je te helpen.. Van het ophalen tot het bezorgen liep geheel vlekkeloos en zeer vlot!!

Geweldige service, heel vriendeljk en snel

Mijn oude bank van twee hoog (zonder lift) moest naar de stort. Een telefoontje naar Richard en binnen enkele dagen was het geregeld

Top service, en zeer vriendelijk

Snelle service, helemaal blij met deze mogelijkheid, zou t iedereen aanraden.

Goede service en zeer behulpzaam.

Richard is efficiƫnt en snel super vriendelijk