Geweldig !

Prachtig appartement! Mooie locate . Geweldige eigenaren

Lennert is een zeer betrokken persoon, die zich voor 100% inzet, goede adviezen geeft en behulpzaam is met het optimaliseren en realiseren van de accommodatie.

Uitstekend!

Ik kan Blue-Green Holliday van harte aanbevelen: vriendelijk, kundig, geen vraag is te veel, kortom: Uitstekend!!

Uitstekende begeleiding!

Wij verhuren sinds september onze appartementen via Blue Green Holiday. De snelle reactietijd, goede services en het maatwerk zijn uitstekend!

Bij Blue Green Holiday moet je zijn voor een fijn vakantieverblijf!

Bij Blue Green Holiday moet je zijn voor een vakantiewoning in Zuid-Beveland. De mensen van Blue Green Holiday zijn bekend in Zuid-Beveland (tips) en hebben een ruim aanbod onderkomens in beheer zodat ze voor ieder budget een accommodatie weten te vinden.

weten wat je aan elkaar hebt, betrouwbaar, goede communicatie.

Lennert weet de juiste doelgroep aan te trekken. Hij kent de omgeving goed, wat een absolute pré is. Een erg ondernemende houding, kan niet beter!

Prettige contacten, betrouwbaar.

Vanaf het eerste oriënterende gesprek kon ik met een gerust hart mijn “zorg” aan Blue Green Holiday overlaten. Prettige samenwerking. Afspraken worden uitgevoerd. Overzichtelijke planning.

Doen wat ze beloven en nemen al het werk uit handen!

Lennert van Blue Green Holiday is gedreven en doet wat hij belooft. De verhuur van de woning loopt soepel en we hoeven er zelf niet naar om te kijken. Hij geeft tips ter verbetering en zorgt ook voor de uitvoering als je dit wenst. Voor ons was het erg belangrijk dat we geen extra werk zouden hebben en dit maakt hij waar, ook dankzij Lenny en haar team. De communicatie verloopt makkelijk, de lijnen zijn kort en zaken worden snel geregeld. Daarnaast is het rendement goed, wat natuurlijk geen onbelangrijk punt is als verhuurder. Kortom, wij bevelen Blue Green Holiday van harte aan.

Aanrader!

Fijne samenwerking, vlot verhuur en goede nazorg

Het was een keurig verzorgde en schone Chalet in Serooskerke.

De ontvangt was hartelijk. En het afscheid ook.

Fijn huis, goed gelegen in mooie waterrijke omgeving.

Fijn huis, goed gelegen in mooie waterrijke omgeving met gelegenheid tot wandelen, fietsen en watersporter dichtbij strand en eetgelegenheden.

Ideale plek voor rust en mooie fietstochten

Het verblijf in Wemeldinge middensluis is prachtig gelegen aan de haven. In het huis kan je van alle faciliteiten gebruiken, dat was ideaal voor ons want we hadden fietsen mee en die konden veilig in de schuur worden gestald.

Prettig contact en communicatie; correcte prijzen

Heel fijn hoe Lennart mee dacht en mee handelde om onze huurperiode met de camper optimaal te laten verlopen.

Guter Service / Guter Empfang

Meine Erwartungen wurden übertroffen. Sehr netter Empfang. Das kleine Häuschen mit Gartensitzplatz ist wunderschön.

Precies de vakantie die ik nodig had om op te laden en te genieten van het mooie Zeeuwse.

Super als altijd. Zeer aan te raden zijn de tourtochten vanaf Yerseke voor een zeehondentour of een sleepvistour over de Oosterschelde. De uitgebreide mosselvangst demonstratie vond ik zeer boeiend. De passie straalde ervan af. Zeer hartelijke mensen, waar er nog de tijd wordt genomen voor een persoonlijk gesprek. De mensen, de cultuur, de levensmotto's, de nuchterheid, het actieve geloofsleven en natuurlijk de mooie omgeving waardeer ik zeer!

goede ervaring met dit bedrijf

goede service en communicatie, huis binnen 2 weken verhuurd

Fijne ervaring

Prima, service goed, personeel was vriendelijk

Prima geregeld

Goede snelle reaktie op vragen keurig huisje bij vriendelijke gastvrije fam.

goede samenwerking en plezierige mensen

Van het begin af aan hadden wij een goede indruk van de werknemers van Blue Green Holiday, die indruk is ook bewaarheid: schoonmaak prima administratie ook, betaling op tijd + overzichten aardige mensen flexibel. Moet ik toch een minpuntje noemen dan misschien dat de sites soms niet tijdig ingevuld lijken te zijn. Al met al gaan wij graag door!

Bedankt voor de fijne beoordeling Daan en Greet. Het laatste punt wat u noemde hebben wij door een technisch verbetering verholpen en gaan ervan uit dat dit nu definitief opgelost is. Hartelijke groet, Lennert en Lenny

Vriendelijk en goed

Als je Lennert nodig hebt, staat hij voor je klaar. Wij hebben hem echter nauwelijks nodig gehad, want alles was al tot in de puntjes geregeld.

“Bedankt voor het achterlaten van deze fijne beoordeling. We hopen u snel weer te zien!”

Goede service, prachtige locatie

Een nachtje cadeau gekregen. Super genoten van een prachtig huisje, met meer dan voldoende ruimte. Schoon, mooi en heerlijk rustig. De service en gastvrijheid was meer dan top.

Vriendelijk, persoonlijk en hartelijk

Bij Blue Green Holiday staat persoonlijk contact echt nog voorop. Heel aangenaam. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en ze reageren heel snel. Ze voorzien je graag van allerlei informatie, waar je echt iets mee kan tijdens een vakantie in Zeeland met het gezin. Daarnaast zijn ze heel hartelijk voor en tijdens de vakantie, maar ook bij vertrek! Kortom een echte aanrader om uw vakantiehuis met uw gezin bij te boeken. Wij keren zeker terug, liefst zo snel mogelijk! Alleen nog even wachten tot we weer vakantie hebben!

“Bedankt voor het achterlaten van deze te gekke beoordeling. We hopen u snel weer te zien!”

Proactief, goeie service!!

Lennert is een fijne kerel en heeft zijn zaken goed voor elkaar.

“Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Wij zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en u was daar geen uitzondering op. We hopen u snel weer te zien!”

Zeer vriendelijk personeel

Wij kwamen hier lekker tot rust. Echt een aanrader.

Warm aanbevolen!

Wij hebben het super gehad. Het huis was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Ook was het geen enkel probleem dat wij iets eerder kwamen dan we hadden afgesproken. We zijn zijn zeer hartelijk ontvangen door de gastheer. Ook ligt het op de ideale plek om Zeeland te ontdekken, op loopafstand van het strand!

“Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Onze mensen zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en u was daar geen uitzondering op. We hopen u snel weer te zien!”