Goede service, prachtige locatie

Een nachtje cadeau gekregen. Super genoten van een prachtig huisje, met meer dan voldoende ruimte. Schoon, mooi en heerlijk rustig. De service en gastvrijheid was meer dan top.

Vriendelijk, persoonlijk en hartelijk

Bij Blue Green Holiday staat persoonlijk contact echt nog voorop. Heel aangenaam. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en ze reageren heel snel. Ze voorzien je graag van allerlei informatie, waar je echt iets mee kan tijdens een vakantie in Zeeland met het gezin. Daarnaast zijn ze heel hartelijk voor en tijdens de vakantie, maar ook bij vertrek! Kortom een echte aanrader om uw vakantiehuis met uw gezin bij te boeken. Wij keren zeker terug, liefst zo snel mogelijk! Alleen nog even wachten tot we weer vakantie hebben!

“Bedankt voor het achterlaten van deze te gekke beoordeling. We hopen u snel weer te zien!”

Proactief, goeie service!!

Lennert is een fijne kerel en heeft zijn zaken goed voor elkaar.

“Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Wij zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en u was daar geen uitzondering op. We hopen u snel weer te zien!”

Zeer vriendelijk personeel

Wij kwamen hier lekker tot rust. Echt een aanrader.

Warm aanbevolen!

Wij hebben het super gehad. Het huis was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Ook was het geen enkel probleem dat wij iets eerder kwamen dan we hadden afgesproken. We zijn zijn zeer hartelijk ontvangen door de gastheer. Ook ligt het op de ideale plek om Zeeland te ontdekken, op loopafstand van het strand!

“Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Onze mensen zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en u was daar geen uitzondering op. We hopen u snel weer te zien!”

Voor herhaling vatbaar

Huisje in Wemeldinge gehuurd. Alles tiptop in orde

“Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!”

Prima service!

Aan alle verwachtingen voldaan.

“Bedankt voor het achterlaten van deze fijne beoordeling. We hopen u snel weer te zien!”