Ervaren, zorgzaam en meedenkend

Vanaf het moment dat ik wist dat ik een pup kreeg ben ik contact gekomen met dierenkliniek muggenburg. De puppy adviezen die ik kreeg hebben mij echt goed geholpen. Nu 2.5 jaar later zijn we nog even blij met deze hardwerkende artsen. Als je even ergens mee zit of je twijfelt of je langs moet of niet.. staan ze je altijd vriendelijk te woord, nemen de tijd voor je én geven ook aan wanneer je iets zelf thuis kunt doen. Persoonlijk, goed in hun werk en meedenkend!

• Welke dierenkliniek bezoekt u met uw huisdier(en)? dierenkliniek Muggenburg in Schagen

Een Top praktijk!

Altijd uitstekend geholpen. Het is een team met toppers.

Dierenkliniek waar het dier centraal staat

Wij zijn n half jaar per jaar aan de kust met onze honden Dus is het belangrijk om een goede dierenkliniek te vinden Nou dat is al jaren het geval met dierenkliniek Muggenburg De warmte en de liefde en aandacht voor het dier staat hier centraal dankzij een top team van medewerkers Maar ook als het om een verdrietige beslissing gaat om afscheid te nemen van n kameraadje bedankt voor jullie mooie kaart Team Ilona bedankt en een leuke zomer Groet John en Netty en Boyd

Diervriendelijk en menselijke medewerkers

Na een fijn gesprek en voorlichting onze hond in laten slapen. Daarbij zijn we op een aardige manier getroost en de zorgen voor de crematie zijn van ons overgenomen. Dank

Op zondag met spoed bij deze kliniek terechtgekomen met onze hond Louna. Louna was helaas niet meer te redden ondanks de meer dan goede behandeling van de kliniek. De manier waarop gedurende de behandeling zijn opgevangen door de kliniek was geweldig. We hebben daar heel veel steun aan gehad. Na de behandeling werden we ook nog verrast met een mooie kaart. In één woord geweldig.

Dier-vriendelijk, kundig. We voelen ons daar thuis.

niet meer

Het zou fijn wezen , als je je huisdier laat inslapen, dat de arts op dat moment je even met rust laat, en niet vragen stelt over wat je met je huisdier wilt, en daarna door blijft vragen terwijl je dier aan het inslapen is ! [ overigens deed een andere arts daar dat wel heel netjes ] Ook met ons ander huisdier hebben wij geen vertrouwen gehad in hun diagnose. [ wat achteraf ook bleek ] Het kan dan wel daar goedkoper zijn dan misschien een andere dierenarts praktijk, maar dan ga ik veel liever naar iemand die gelijk van alles uit de kast trekt om zeker te willen zijn wat nou echt het probleem is.

Betrouwbaar kundig betrokken top

Betrouwbaar kundig betrokken top The Best!!

Mét liefde en super deskundigheid voor dier en baasjes! Chapeau!!

Het laatste hoofdstuk van onze zo geliefde hondje met uiteindelijk het onvermijdelijke, is zo fantastisch begeleid door ALLE medewerkers van de kliniek! Altijd was er ruimte voor overleg of gewoon een bemoedigend praatje, waarbij het welzijn van onze dierbare schat altijd op nummer één stond. Lieve mensen van de Muggenburg, enorm bedankt voor jullie hulp in de afgelopen jaren en het'prachtige' afscheid gefaciliteerd bij ons thuis door Stefanie: Zo sereen en rustig....het geeft ons zoveel troost ..... Baasjes van Sammy.

Uitstekende kliniek

Super lieve artsen en goede kennis.

Geweldige dierenarts

Hart voor je huisdier. Uitstekende zorg. Vriendelijk personeel. Ik beveel deze dierenarts van harte aan. Cijfer 10 gegeven, maar voor mij plus 10

• Welke dierenkliniek bezoekt u met uw huisdier(en)? dierenkliniek Pasteurstraat in Den Helder

Altijd klaar om mijn dieren te behandelen

Prettige artsen en personeel om mee om te gaan, altijd even aardig

Nemen de tijd voor dier en baas. Goede behandeling oor een goede prijs. Zeker aan te bevelen.

Meedenken en klantgericht

Zo lief geweest voor mijn aangereden kat. Zuiver in hun advies. Bij twijfel doen ze echt nog extra check. Heel blij mee. En gelukkig is alles goed gekomen!

Goed!

Super goed, hier werken mensen die luisteren naar het personeel van het huisdier en kijken naar de patiënt met hun hart, ziel en zaligheid en handelen met kundigheid.

Lief voor honden en staan altijd klaar als er iets met uw hond is!

Toen ik belde en vertelde wat er met mijn hond aan de hand was, konden we meteen komen. En elke dag daarna, tot mijn beestje weer opgeknapt was. Topservice en vakkundige behandeling!!!

Betrokken bij mens en dier

Hele fijne kliniek met goed personeel. Ze nemen de tijd voor je dier en voor je vragen.

Deskundig, betrokken en betaalbaar

De voortvaarende aanpak en deskundig operatie hebben het leven van mijn kat met een darmblokade gered. Het is ook erg prettig om te zie hoe ontspannen de medewerkers met elkaar om gaan.

Erg fijn

Lieve mensen met veel zorg voor de dieren, proberen altijd klaar te staan!

Over Dierenkliniek Muggenburg / Dierenkliniek Pasteurstraat

Onze dierenklinieken Muggenburg en Pasteurstraat staan voor laagdrempeligheid, klantvriendelijkheid en goed diergeneeskundig handelen. In onze praktijken zijn de mogelijkheden om u kwalitatieve zorg te bieden erg groot. We beschikken over de nieuwste bloedanalyse apparatuur, Echoapparatuur ( dracht/buik/hart), digitale röntgen/ dentale röntgen ( om voor gebitsbehandelingen in beeld te brengen welke tand/kies het probleem is ), gas narcose en bewakingsapparatuur (ECG/Capnograaf), Dentale Unit met o.a. High Speed boor en ultrasoon. Daarnaast zijn wij kundig in het maken van officiële HD/ ED foto's.